Plane type: | Saab 340B |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | XA-TJI |
Author: | Robert Kolek - lojza |
Date taken: | 2008-10-18 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 16619× |
18.10. Ex Aerolitoral aircraft, sold to JOB Air and subleased to Czech Airlines for winter domestic flights.
Mango: Létají s tím posádky CCA
co?? to má fakt takovej vliv??? barva nevim, ale samolepka to je max pár stovek gramů, ne?
ondra: Trsátko je menší z důvodů nutného převažování směrového kormidla v případě, že přibyde barva nebo velká samolepka. Odstavení letadla kvůli takové úpravě by stálo moc peněz. Všimněte si, že na montážní lince bývá už kormidlo v plné palbě. Dodatečné změny se provádějí při delším stání, při revizích v hangáru.
budou se na to školit české posádky, nebo s tím budou létat nějaký jiní cizí?
súhlasím s Metaxou...
je to přesně jak říká metaxa...zvyšujou se frekvence do Německa, přebíraj se komplet WAW a BUD a má přibejt Bělehrad .....letovej řád jsem neštudoval, tohle jsen m jen info které jsem slyšel :o)
Tak koukam, ze je letos plnolety a mladi prozil v Mexiku
Ohledne vzhledu, co vim, tak tohle uz snad finale a vypada to takto, aby bylo patrne, ze nejde ciste o letadlo CSA, ale o ledadlo pod ACMI...druhy SAAB SE-KTE, dorazil ve ctvrtek vecer od Ostravy...urcene registrace pro oba jsou OK-CCO a CCP...letat bude opravdu do BRQ, OSR a KRK...ta ILZ byla v planu, ale asi nebude udajne kvuli vykonum...nevim jstli je to mysleno na vykony potrebne pro vzlet...
...a co vim o duvodu proc to CSA dela...tak jednak kvuli tomu, ze na nekterych linkach pridava pocet frekvenci, tim jednak potrebuje letadlo a jednak se na nektere linky po Boeingu snad stahuji ATR (tam kde nebylo obsazeno a z duvodu ekonomicke krize vyjde ATR vyhodnejsi)...ale zduraznuji, ze toto jsem zaslechl, takze to neuvadim jako 100% pravdu.
omlouvam se xD
30 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
jako central conecct airlines,