Photo Detail

TU204-100C


Author: Parfaits
Date taken: 10/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 2681×

Description:

First cargo Tu-204 for DHL, second coming soon




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



miklasek - unsigned guest (...99.147...)
2009-05-24 13:06

Ako ľudia, ja vás nechápem! To že sa to podobá B-757 znamená že je to zle? Veď žiadne veľké dopravné lietadlo sa už nerobí s koncepciou TU-154. Toto je proste trend, ktorý v letectve nastal. A či už kopírovali, alebo nekopírovali, je to fuk. Aj američania si skopčili Hariera a nič sa nedeje...

Patrik - unsigned guest (...213.244...)
2008-11-08 08:32

Křížený B757 a A 321:)

wizards - unsigned guest (...220.242...)
2008-11-07 00:25

Okem laika: podobne B757 :)

lojza.lojzovic - unsigned guest (...100.137...)
2008-11-06 22:52

uvazuju kdyz vidim nazory ze nekdo kopiruje letadla jak by to vypadalo aby se dalo rict ze se nekopiruje, treba by takove letadlo mohlo mit tvar krychle s jednim kridlem a 47 motorama, pak by to byl opravdovy original :-), nebo by mohlo vypadat jako PZL Belphegor - takovych konstrukci moc neni

Ali - unsigned guest (...103.125...)
2008-11-06 18:54

At uz kopie nebo original na rusky zpusob, je fajn videt dalsi typ na obloze navic docela designove vyvedeny.

JaM - unsigned guest (...0.231...)
2008-11-06 17:39

TU204 vznikalo ke konci 80 let, zatímco B757 na konci 70. a začátku 80.
link://www.airliners.net/aircraft-data/stats.main?id=377
link://www.airliners.net/aircraft-data/stats.main?id=101
TU-204 má FBW a modernější profil křídla. Potíž je v tom, že zatímco B757 trvalo 3 roky od spuštění projektu do prvního vzletu a 4 do prvního prodeje, u TU204 to trvalo "díky" ekonomické situaci v SSSR/Rusku podstatně delší dobu.

PetrK - unsigned guest (...176.94...)
2008-11-06 17:13

Rusáci to okopírovali :)))

eon - unsigned guest (...100.35...)
2008-11-06 14:56

JaM: skutečně je dnešní Tučko o generaci dál než 757? Tak to je milé překvapení a jsem určitě rád - žil jsem v přesvědčení, že jsou nové ruské stroje konstrukčně na úrovni toho, co už je např. v Eu vyřazováno. Nemám na to vlastní důkazy, k letadlům se dostanu jen jako pax nebo přes plot - tož díky za názor :-).

JaM - unsigned guest (...0.231...)
2008-11-06 14:44

Ale kulový. Tvar musí být z hlediska kompromisu mezi aerodynamikou a možnostmi odbavení a údržby zákonitě podobný letadlu stejné kategorie (narrowbody středního a delšího doletu), nicméně TU204 je o generaci dále.
To je jako byste tvrdili, že A350 je jenom kopie B787 nebo že A340 je kopie IL86.

Martin - unsigned guest (...208.17...)
2008-11-06 14:08

To jo no

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details