Plane type: | Vickers 953C Merchantman |
Airport: | Brooklands (EGLB) |
Airline: | Hunting Cargo Airlines (ABR/AG) |
Registration: | G-APEP |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 07/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3618× |
First flew 29/Nov/61, delivered to BEA 13/dec/61. Converted to Merchantman 69/70, re-entered service 23/Feb/70. To BA Cargo 01/Apr/74. Sold to Air Bridge 08/Nov/79. Stored East Midlands 79/80. Entered service 81. Modified for bloodstock work 91. To Hunting Cargo 92.
.PV.: děkuju za vysvětlení i když sem se neptal, taky mě to přišlo ne uplně jasný :)
Plně funkční nemusí ještě znamenat,že je letuschopný - drak už může být po životnosti a nemusel by námahání vydržet.Takže do vzduchu nesmí,je neletuschopný,přestože všechny systémy pracují na 100%.
Jakej je rozdíl mezi stavem letuschopný a plně funkční... protože jestliže je plně funkční,tak by měl být letuschopný...(logicky)... Ale asi de jen o nějakou úřední listinu,že?
Předloni jsme se při návštěvě tohoto muzea zrovna naskytli při motorové zkoušce (natočeno na video) a ten zvuk,to je "hudba"
pro uši.Už jenom pozorovat ty staré pány,kteří s takovou láskou
opečovávají toho krasavce...
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Model 950, 951, 952 a 953 "Vanguard" byly určeny pro dopravu cestujících, přestavěné verze C "Cargoliner" a "Merchantman" pro přepravu carga. Vanguardy byly do kanadské zimy ideální.