Photo Detail

L188C(F)


Author: Milan Cibulka
Date taken: 08/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 3919×

Description:

26.08.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



TU134 - unsigned guest (...136.174...)
2010-12-17 08:18

Obdobný problém s vypínáním motorů při pojíždění po přistání. Nejen motory ale i palivo se šetří.

PM - unsigned guest (...70.2...)
2008-10-15 00:54

Většinou se užíval systém 1,2,3,4, ale někdy byly výjimky. Nahazovat stále jedničku jako první, znamenalo, že nasbírá minuty v chodu a čtyřka bude "jako nová". Údržba vydala občas instrukci, který motor šetřit, aby mašina dolétala předepsaný počet hodin do určité prohlídky. I po minutách se dají nasbírat hodiny. Technici k tomu mohou říci více.

Milan Cibulka - unsigned guest (...220.238...)
2008-10-07 10:45

No,já do toho moc nevidím,ale myslím,že to záleží čistě na posádce,v jakém pořadí si to nahodí.

Koblih - unsigned guest (...102.223...)
2008-10-05 00:50

Ano, mám stejný dotaz, nestáhnou oba motory letadlo na svou stranu? Asi ne, ale tak možné to je. Tak prosím odborné vysvětlení, funguje to tak jen u tohodle typu nebo u všech? Vždycky jsem si myslel že nejdřív první na levé, první na právé a potom stejně druhé dva.

Milan K. - unsigned guest (...24.11...)
2008-10-04 18:20

Krásná fotka, gratuluji...

Dan Svoboda - unsigned guest (...240.106...)
2008-10-04 16:54

To se motory nahazují tímhle způsobem? Nejdříve dva na jedná straně?

matej101 (...98.26...)
2008-10-04 08:28

super

Honza V. - unsigned guest (...228.230...)
2008-10-04 07:00

Moc pěkný.

Bubak (...223.71...)
2008-10-04 02:11

super

Martin - unsigned guest (...96.187...)
2008-10-04 01:55

Masakr!

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details