Photo Detail

B737-86Q


Author: Otakar Svatek
Date taken: 07/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 5067×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Jakub - unsigned guest (...216.189...)
2009-04-14 10:32

Na pake ktorou sa ovlada podvozok je rovnake koliecko jak na korculiach :D:D Dost dobre...

Mafisto - unsigned guest (...208.129...)
2009-02-07 09:42

Jsou to druhy ILS priblizeni, Cat 1 myslim neni do velke mlhy bourek apod. cim vic tim lip :)

Tomáš Novák (...208.157...)
2008-10-29 18:01

Muze mi prosím nekdo vysvetlit, co znamena CATI, CATII, CATIII?? Děkuji

JS - unsigned guest (...132.53...)
2008-09-05 21:52

downgrade to CAT I

Nuvelair - unsigned guest (...66.174...)
2008-09-05 16:55

celkem dobra fotka

Petr Popelář (...84.36...)
2008-09-05 15:02

Ten štítek se dá měnit, stačí že je v MELu jeden z autopilotů nebo něco z navigace a je schopné provozu v nižší kategorii........po opravě se kategorie zase vrací.

Petr Popelář (...84.36...)
2008-09-05 15:01

V poloze GEAR UP jsou pracovní válce pod tlakem a po zasunití se dá do off a nohy zůstanou viset v zámcích polohy zasunuto.

ondra.h - unsigned guest (...110.208...)
2008-09-05 14:54

myslím že off je neutrální poloha vypínače, tedy když je podvozek vysunut nebo zasunut, a up je poloha pro zatahování podvozku. Ale je to jen moje doměnka

FlyingJ - unsigned guest (...49.109...)
2008-09-05 14:37

Jaký je rozdíl mezi Gear up a Off?

AdaAirlines - unsigned guest (...220.206...)
2008-09-05 14:14

To je opravdu zajimave. CAT I ONLY ... Asi nekdo nekde setril :)

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details