Photo Detail

IL62


Author: Petr Popelář
Date taken: 06/1986
Number of ratings: 1×
Number of views: 4682×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



PM - unsigned guest (...70.2...)
2008-09-26 23:02

Stabilizátor se nastavuje (nejen u IL-62) pro lepší ovládání stroje při nízkých rychlostech při startu, odletu, přiblížení a přistání. Přestavování stabilizátoru během letu určovaly výpočty podle režimu letu, váhy a rychlosti letadla. Poloha stabilizátoru na snímku je po přistání v krajní poloze, protože to předepisovala Letová příručka a Listy povinných úkonů po přistání.

pku - unsigned guest (...77.165...)
2008-09-25 21:49

To Glagol:
Ano je sklopenej protože konstrukce křídla které je posazené dosti vzadu a celkově konstrukce tohoto letadla které má motory na zadní části a né na křídlech byla nastavena tak že letadlo vykazovalo poměrně dost velký úhel náběhu i za cestovního letu.V praxi to znamenalo že i když letělo letadlo rovně tak jsi měl pocit že stoupá.

Glagol - unsigned guest (...193.10...)
2008-09-25 12:52

Ten stabilizátor je nějak moc sklopenej. Jakpak to to?

Georgiades - unsigned guest (...113.160...)
2008-09-25 12:27

Nostalgie!!!Nalítal jsem se v průběhu 80tých letech s timto strojem..vazdu hlučné...ale přesto pohodolné

Kadetik - unsigned guest (...29.0...)
2008-09-25 10:10

já sem letěl v roce 1997 na Menorcu s IL62 s cestovkou Egreta travel :)

Petr Popelář (...84.36...)
2008-09-25 09:43

Jednak bylo těch letadel víc, nežli bylo potřeba,velké problémy byly s GO, když byla OK-YBA na první generální opravě v CCCP přes ROK!!!!!ČSA to řešily takzvanou bezgenerálkovou údržbou doma.
Kupodivu s tím létalo i dost cizinců a nezapomeňte, pro vládu významný zdroj deviz.

Vojta - unsigned guest (...168.179...)
2008-09-25 09:36

V té době se ekonomické aspekty provozu příliš neřešily. Strana a vláda rozhodla a bylo to. To byly prostě "výhody" plánovaného hospodářství.

keh - unsigned guest (...142.125...)
2008-09-25 09:20

Petr Drábek: Noo, treba Vietnamce, Kubance... :-D Jo, tehda se dalkovek litalo docela hodne... BOM, KUL, SIN, JKT, AUH a jine... I kdyz na ty "pres louzi" se nasazovaly IL62M

XEAR - unsigned guest (...207.1...)
2008-09-25 09:06

očividně to v té době problém nebyl, jelikož jich měli mnohem více
škoda že jsem je neviděl :-(

Petr Drábek - unsigned guest (...176.77...)
2008-09-25 08:18

koho asi vozila tehdy tak velká letadla,.........?, když ČSA má v současné době problém pronajmout nebo koupit větší stroj.

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details