Photo Detail

Cessna 172N


Plane type: Cessna 172N
Airport: Prague - Kbely (LKKB)
Airline: Private
Registration: OK-VVV
Author: Petr Kubečka
Date taken: 05/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 8638×

Description:

With new Centurion 2,0 engine installed.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



mariov8 - unsigned guest (...213.48...)
2011-06-27 14:06

Vzduchové potrubí přivádějící vzduch ke chladiči chladící kapaliny motoru. A ve směru letu vpravo je chladič plnícího vzduchu.

Petr Kubečka (...177.61...)
2011-06-25 11:48

Nejsem si stoprocentně jist ale tuším že je to pouze vzduchové potrubí.

PeterV - unsigned guest (...95.233...)
2011-06-05 17:42

Co je pod tím velkým bílým krytem na pravé straně snímku?

Abdullah - unsigned guest (...103.183...)
2008-09-23 17:07

Je fakt, že Thielert jako takový má poněkud rozporuplnou pověst, ale musím říct, že se mi s tím lítá naprosto nádherně. Má to takovej zvláštní zvuk a vůbec je to zase něco jinýho :-)

Navíc - dieselový neznamená nic, když už, tak by se mělo říkat Dieselův motor (a tam šlo opravdu o princip, tedy vstřikování paliva pod vysokým tlakem do horkého vzduchu stlačeného v komoře, kde palivo následně samo chytne). Vyrobit takovej motor na beznín by sice šlo, ale výkon by stál za houby, stejně jako účinnost a hospodárnost. Jde tam o kompresní poměry.

Kromě toho - do tohoto motoru je lepší dávat motorovu naftu, ale obecně se opravdu častěji používá JET A1. Zmrznutí nafty tolik nehrozí, protože je stále ohřívána a cirkuluje (systém common-rail, tedy palivo pod vstřikovacím tlakem už v potrubí a co vstřikovače nespotřebují, se vrací do nádrží). Ty zpětné trubky mi vedou akorát kolem nohy, a můžu říct, že to palivo není teplé, ale horké. Takže zamrznutí bych se za letu nebál. Jsou tam dokonce kontrolky, které mají na příliš vysokou teplotu paliva upozornit, takže spíš hrozní opačný extrém.

John - unsigned guest (...176.94...)
2008-09-05 23:31

kuceratoo: Ty jsi ale vůůůůl :D Bych chtěl vidět jak leješ do oktávky tdi benzín :D

Honza - unsigned guest (...160.92...)
2008-09-05 20:54

To je pěknej motor, čistej, novej, krása strojů.. Hezké :)

Martin_V - unsigned guest
2008-05-29 22:41

To jsem zvědav, jaké s tím motorem budou zkušenosti. Předchozí verze (1.7) prý byla značně náročná (a drahá) na údržbu. Navíc Thielert Aircraft Engines GmbH je v současné době insolventní.

link://en.wikipedia.org/wiki/Thielert
link://en.wikipedia.org/wiki/Centurion_Engines
link://www.dieselair.com/

Situace v oblasti vznětových motorů pro všeobecné letectví se zdá být poněkud turbulentní (byť dieselu se v principu věří).

TOMTOM - unsigned guest
2008-05-29 07:11

No nevím jak by samovznícení,tedy vznětový motor, fungovalo na benzin.

blm - unsigned guest
2008-05-28 23:13

Pod kapotou čisto ,jak v pokojíčku..

pku - unsigned guest
2008-05-28 22:16

Autor:
Do motoru se bude tankovat Kerosin a ten by měl snad nějaké ty nemrznoucí přísady obsahovat.
Teda alespoň doufám protože pokud to má někomu zamrznout tak to s mojí smůlou budu já.:-)

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details