Photo Detail

B737-33A


Author: Petr Popelář
Date taken: 05/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 4695×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dan (...195.175...)
2009-01-19 23:49

Katka: Uplne v klidu, to je jen takove obecne zvaneni. Letecka doprava je bezpecna, o to vic tady v Evrope a je uplne jedno, jestli se jedna o Seagle Air, Lufthansu, CSA nebo Aeroflot...

Katka - unsigned guest (...91.79...)
2009-01-19 22:04

dobry vecer

poviem Vam uprimne mam strasny strach z lietania a tento rok to vypada na letenie so seagle airom..citala som vselijake reakcie ale predovsetkym mi na odvahe nepridavaju diskusie a clanky o tom ake maju stare lietadla ktore predtym lietali v Indii atd..moze mi to ako max.foobistovi z lietania ludsky vysvetlit ako to stymi ich lietadlami je?

Budem vdacna

robo - unsigned guest (...102.144...)
2009-01-05 09:57

to je ale kriku kvuli jednomu (dvoma, trem, nebo kolika) letadlam. Pan Danihel (st(......)) je technickym reditelem SA, ten asi ma z tohoto fora nejvetsi prehled, takze vsechny diskuze jsou naprosto liche. A i kdyby to nebyla pravda, tak je to pravda (koho chleba jis, toho pisen zpivej...) Kazdopadne by tohleto forum nemelo slouzit na napadani a ocernovani. Co si o letcich pomysli narod neletecky, ktery sem urcite nekdy zabrowsi??

Tivat - unsigned guest (...86.170...)
2009-01-05 00:37

jen pro info, HLA je z roku 1987 a HLB a HLC jsou z roku 1991, třeba OK-VGZ od ČSA taky lítá pro cestovky a je z roku 1990, OK-WGX z roku 1991 a maďarskej TVS, HA-LKA který taky lítá pro turisty z Prahy je ročník 1991 a tak by se dalo pokračovat...
tak proč mám ten pocit, že tu slováci někomu lezou do zelí....

letmech - unsigned guest (...71.27...)
2009-01-04 19:09

2RM: Proč jste pořád tak uplakaní. Jsou to staré plečky a je jedno odkud. A pokud jde o údržbu ........

RM - unsigned guest (...118.104...)
2009-01-04 15:36

pan Jehlicka, ked sa bavime o tych lietadlach, tak masinky su lizovane od Astraeusu (HLB/C) a ide o britsku letecku spolocnost. A ajhla, uz to bude v poriadku, lebo nejde o slovensku letecku spolocnost. Preco mam taky pocit, ze ak by lietal z CR s touto masinkou chartre priamo Astraeus, ze by vam to bolo viac po srdci? Inac, masinky boli v CR dve a pokial viem, v lete boli mozno dve vacsie meskania CGL, inac sa lietalo takmer nacas, co svedci o dobrom technickom stave a dobrej udrzbe masin (a tieto nevykonava CGL, ale maintenance spolocnosti, nezavisle od CGL, takze nemozno ani hovorit o tom, ze by niekto nutil mechanikov vlastnej spol. podpisat nie uplne 100percentnu masinu). Ale, urcite by ste vy radsej leteli napr. s OK-FUN, ktore je o par rokov novsie. Co na tom, ze vyse dva roky sa nepohlo, nema motory a tak. Ale, je novsie, takze vlastne je lepsie, lebo fakt zalezi (len a len) na veku! :p

letmech - unsigned guest (...71.27...)
2009-01-04 14:36

p. Jedlička evidentně není odborník, na druhou stranu, proč má někdo plevelit naše nebe starými plečkami. "st" si také vyčetl jenom část toho, co znamená SATA, to je norma, která platí pro mimounijní společnosti, na jejím základě se posuzuje, kdo smí nebo nesmí létat do EU. Pokud Slovensko v EU není tak prosím a srovnává se třeba s Angolou, prosím. Jenže v tom případě má pravdu p. Jedlička.

Franta - unsigned guest (...239.62...)
2008-08-13 18:13

Pan Jehlička je zřejmě chudák.Včera jsem přiletěl z dovolené se společností Seagle.Můžu mu říci,že let,letadlo a personál naprosto super!!!!!!

Jirka - unsigned guest
2008-05-29 21:21

super fotka.
Letěl jsem několikrát s B737 - 300 a je to super éro

st - unsigned guest
2008-05-25 13:50

To : zorro
Presne si to vystihol, vdaka za podporu. Teraz vysvetlenie p.Jehličkovi ktorému podľa všetkému došli argumenty, ak vôbec nejaké niekedy mal.
Lietadlá, ich údržba, prevádzka a pod. sú kontrolované leteckými úradmi - nielen úradmi štátov registrácie ale aj leteckými úradmi štátov tam kde dané lietadlá lietajú ( to je tá SAFA, p.Jehlička O:) ).
K životnostiam motorov, drakov a pod. - životnosť, intervaly údržby a pod. sú stanovované výrobcom na základe dlhodobých a veľmi intenzívnych testovaní a zásady sú odsúhlasované opäť leteckými úradmi zo štátov výrobcov, o kompetencii ktorých asi nebudeme pochybovať.
Takže to je asi všetko, súhlasím so zorrom a teším sa na večné odmlčanie sa dotyčného pána.

22 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details