Photo Detail

BAe146-200


Author: Míla Daniel
Date taken: 2008-03-30
Number of ratings: 0×
Number of views: 3687×

Description:

30.03. Hemus Air aircraft with Albanian Belle Air title on Bulgaria Air flight from Sofia.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



ondra.h - unsigned guest
2008-04-03 10:26

jo myslym že to tak neak bude, díky za upřesnění. A taky když mu vypadne za letu jeden motor ztratí pouze 25% výkonu a né 50%

Milan Cibulka - unsigned guest
2008-04-02 21:43

ondra.h:
Myslíš QT-Quiet Trader???
Motory to má možná slabší,ale nezapomínejme,že ani tohle letadlo není žádný mladík,tudíž koncepce motorů je asi tak 30let stará a tudíž tam jsou čtyři.

ondra.h - unsigned guest
2008-04-02 19:14

Pokud si dobře vzpomínám co mi kdysi bylo řečeno, tak by to mělo být také kvuli hluku (má to neaké označení ale bohužel si nepamatuji zkratku), a toto letadlo díky svím hlukovým normám může přistávat jak o jedno z mála na London City (LCY) , ale hlavní důvod je skutečně kvůli zkrácení délky vzletu myslím že oznečení je STOL

Kosťa - unsigned guest
2008-03-31 22:09

malinké letadlo, malinké motory ;)

FlyingJ - unsigned guest
2008-03-31 14:45

Vim jen že tyhle motory jsou dost slabý, mají poloviční výkon jako jeden motor CRJ, takže tam dali čtyři.

Pepa V. - unsigned guest
2008-03-31 12:07

Dle mého názoru použili 4 motory pro zkrácení délky vzletu. Spotřebu to bude zvětšovat a navíc náklady na servis a údržbu.
Jako 4 motorový byl plánován na počátku vývoje např. i L610 právě pro zkrácení délky vzletu.

Dan Svoboda - unsigned guest
2008-03-31 00:59

Proč má tento typ čtyři motory, když je docela malý? Jednou jsem viděl na letišti ještě menší čtyřmotorák, než bylo dvanáctiřadé ATR. Nezvyšuje to spotřebu paliva?

keh - unsigned guest
2008-03-30 23:53

Ale to je fesaaak :-)

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details