Photo Detail

TU154M


Author: Martin Meluš
Date taken: 02/2008
Number of ratings: 5×
Number of views: 4561×

Description:

03.02.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



karel3 - unsigned guest (...160.176...)
2012-03-07 00:21

Ja byl u toho (v rizeni letoveho provozu) kdyz OK-LDA, -B, atd., byly zanovni. Byla to krasa, ale jak se za par let zacaly objevovat Caravelly, 707, a pak Il-18/BB/VV, atd., a meli jsme moznost je videt a srovnavat parametry, zacali jsme se divat na CCCP letadla s notnou davkou utrpnosti (a litosti ze nasi jsou nuceni v tom litat)...

bugr (klf) (...207.47...)
2008-09-29 23:07

Tučínko je prostě nádherný.
A tahle fotka je opravdu povedená, prostě jak letí tůčko tak tam musím být ;)
Už jsem to psal u sebe na stránkách, takhle má dle mého vypadat letadlo.

tom - unsigned guest
2008-04-20 14:21

TU154 je nejnadherjsi letadlo....kam se serou Boeing Airbus apod....

janec - unsigned guest
2008-03-10 17:07

Ach jo,tak mě udivuje že největší hádky sou vždycky u Tu-154.Asi to je tim že někdo pamatuje jejich největší slávu a ti "mladší" už ne(jakože já patřim k nim).........Káždý nový typ letadla má svý dobrý a špatný stránky.Mě se teda A380-800 celkem líbí,ale je fakt že je moc tlustý.......Ale jak už zmíněná nová verze by to měla mít jinak,sehnal sem fotku(-montáž,návrh nebo jak se tomu říká:))a je to něco jiného.Emirates už o ni prej zájem projevili,ale co tady je ta fotka:Airbus A380-900 www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00006210

Petr Minařík - unsigned guest
2008-03-09 23:53

2MC: Je mi jasné, že jako kamarádi si do sebe občas rýpnete. Ani z mé strany se nejedná o kritiku v pravém slova smyslu. Srovnávat nová letadla se starými, to vás jistě nenapadne, z toho nikoho z vás nepodezírám.
Pokud se týká A380, souhlasím, je to tlusté, krátké éro, ale jako specialisté víte, jak obtížné je vyrobit něco tak objemného a složitého jako vysokotlaký kotel a ještě to má bezpečně létat. Delší verze se jistě jednou objeví. Je to dnes trochu šok, asi jako ta tlustá mrcha B-707 pro mou generaci (po L-1946A a DC-7C). Jenže už v dubnu 1961 se ten zázrak v barvách Air India předvedl v Praze - a zvítězil.
Důležité je, že nás fotografie letadel a dění kolem nich spojují, třebaže názory se tu a tam mírně liší. Tak to má být. :-) Obávám se však, že letadla budou v budoucnu nejen bezpečnější a pohodlnější, ale také hnusnější, protože "poslední krásné éro byl A-380-800". :-)

Petr J. - unsigned guest
2008-03-09 08:23

Připojuji se k názoru, že spotter tu je od toho, aby fotil. Aby našel to nejlepší místečko, čas, světlo, zajímavé letadlo. Já říkám, nádherná fotka. Pokud není upravená, má můj obdiv. A už jsem to psal u jiné fotky. Chci se zeptat, odkud je to focené a jakým sklem? Díky Petr

Milan Cibulka - unsigned guest
2008-03-09 06:42

Petr Minařík:Já to takhle nemyslel.Vím,jak vzniklo TU-154.Jen jsem si rýpnul do Yariho,aby mi napsal,kolik ještě létá v Evropě západních letadel srovnatelné generace.Nemůže přeci porovnávat provozní výkony TU-154 s A320 nebo B737-800.

Foxx má pravdu.Já(a nejen já) posuzuji letadla podle vzhledu.Až budu(což se nikdy nestane :-D ) ředitelem nějaké letecké společnosti,tak mě samozřejmě budou zajímat provozní výkony letadel,ale momentálně je mi to šumák.
Můj názor na A-380 jsem tu už prezentoval mnohokrát.Na POHLED je to u mě "vošklivej paskvil".Nepřu se o tom,že to je nejmodernější a já nevím co ještě,letadlo světa.
Koukám tady i na jiných stránkách na fotky a v první řadě mě zajímá "exotičnost" typu,společnosti,místa focení a pak také samotná fotka(úhel záběru,světlo,celková kompozice atd.).Jestli má to nebo to letadlo takové a takové výkony,je mi opravdu ukradený.
Když tu uvidím fotky B-707,DC-8,L-188 a jiné "vysloužilce",tak mě zajímají a potěší víc,než ty moderní vysavače A-320 a B-737.
To je můj názor.

Foxx - unsigned guest
2008-03-08 22:17

Petr Minařík: Máš pravdu, špatně jsem se vyjádřil ... mělo tam být konkurence ale jako sovětský protipól. Opravdu nikdo nečekal že se setkají na světovém trhu :-)

prosim redaktory planesu nemazat moje nazory - unsigned guest
2008-03-08 21:23

Pane Melus kolik bylo uprav??? toto vypada jako malo upraveny a to se mi libi

Petr Minařík - unsigned guest
2008-03-08 20:55

2Foxx+MiCi: Tu-154 nebylo projektováno jako konkurence čehokoliv, ale jako náhrada za typy An-10, IL-18 a Tu-134. Přínosem měla být vyšší kapacita platícího zatížení, vysoká cestovní rychlost a vyšší úroveň cestování. U Tupolevů si jistě nedělali iluze, že American, United atd., přesedlají na nového lóšaďa, třebaže by jistě byli štěstím bez sebe.

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details