Photo Detail

TU154M


Author: Petr Beran
Date taken: 08/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 3672×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



max - unsigned guest
2008-06-14 22:01

pako-ty budeš opravdu pako,nemachruj a slušně odpověz pokud ovšem víš,jinak trapný výstřel o tmy,experte

Martin Kotek - unsigned guest
2008-03-07 19:58

laik: 0dpověd paka na tvůj dotaz svědčí ,že je především dobrý hovado
učenej z nebe nespadl není ostuda zeptat se ,když něco nevím, tak že jestli se příště se zas najde nějaký zamindrákovaný hovado co neumí slušně odpovědět ať sem radši ani nechodí!!

laik - unsigned guest
2008-03-07 17:42

To jarda,lucius,RVHP,luko : děkuji mnohokrát všem, chápu že pro ty, jenž tomu rozumí to muselo znít směšně ...ještě jednou díky!

kiki - unsigned guest
2008-03-07 14:24

pekny ale poruchovy

jarda - unsigned guest
2008-03-06 20:35

Jo,letadlo bylo hezké,akorát dost pracné.Furt se na tom něco měnilo.Mělo to různé povinné výměny,a mělo krátké rezurzy dílů.(musely se po určitých hodinách měnit.Motor měl např.5000hodin.)

MarwiN4 - unsigned guest
2008-03-06 19:02

Parádna fotka. TU-154M je jedna z najkrajších lietadiel :))) určie mi dáte za pravdu :))

RVHP - unsigned guest
2008-03-06 18:17

laik: Doporučuji sovětský film Posádka v ohrožení, onen motor je velmi nebezpečný, ale zase se hodí, pokud člověk potřebuje za letu zašívat trup venčí:-)

www.sarbatru.net/2007/05/24/posadka-v-ohrozeni.html

jarda - unsigned guest
2008-03-06 16:53

Ještě dodatek pro Laik:
APU má nasávací otvor pod trupem ,v zadní části trupu.A výstupní klapka je za motorem č.3 na horní straně trupu.Obě klapky se otevírají při spuštění.APU se může používat i za letu,ale je to výškově omezeno pro použití ke klimatizaci.Pro el.si nejsem jistý.

jarda - unsigned guest
2008-03-06 16:46

pro Laik:
Je tam jeden ze tří motorů.Při výpadku se nestane nic hrozného,motor se protáčí náporem,samozřejmě se sníží rychlost letu.Ovšem,pokud se protáčí tak,že se vypnul nouzově,to znamená,že neni žádné palivo v palivové pumpě,může se tato pumpa zadřít,jelikož je tato pumpa tímto palivem mazaná.
Jinak APU je v zadní části "naštorc" pod motorem č.2(to je ten prostřední)lépe řečeno pod nasávacím kanálem do tohoto motoru.

Renda - unsigned guest
2008-03-06 16:33

Joooo. Nejlepší, nejhezčí, nejkrásnější letoun............

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details