Photo Detail

L410UVP-E


Author: Jan Kamyl Menzl
Date taken: 01/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 9512×

Description:

12.01.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



mig15 - unsigned guest (...92.242...)
2011-12-23 20:42

Tak panove abych uklidnil ty kterym se tak krasna palubka nelibi ,me je zas na bliti z tech vasi hnusnych odpornych vyblitych displeju....

Z pilotu se dnes stavaj hraci videoher,posadit dnesniho pilota co je odkojen dnesni dobou do poradny masiny pro chlapy tak je namydlenej jak bata s drevakam.....................

zdenda - unsigned guest (...100.158...)
2009-02-24 19:19

L: urcite vic nez dve televize...mys prehryze drat a je to v...

db - unsigned guest
2008-02-14 23:01

pro: Toomitsch
kde je ACAS II, EGPWS, B-RNAV???
Navíc provoz letadel ještě nepatří pod EASA.

2008-02-07 15:55

Popiska opravena

Toomitsch - unsigned guest
2008-02-07 15:16

No hlavne stroj na obrazku je vyrobni cislo 912608 a je tedy verze UVP-E, nikoli E20.
Kdyby letadlo neplino normy EASA nemuze byt ve statech EASA provozovano. Tudiz pristrojove vybaveni sice odpovida letum 89-90,a le je porad stale vyhovujici.

db - unsigned guest
2008-01-15 18:50

Toto není nic proti čtyřistadesítce!!! Ale přístrojové vybavení tohoto kusu opravdu není z dnešní doby. Vpodstatě už ani neplní evropské normy...

Petr Minařík - unsigned guest
2008-01-15 03:21

L-410 není autobus dálkových linek. Je to stroj na praktické a hezké polétání. Afrika, Asie, Amerika - všude je jako doma. Dokonce i v Evropě. Nebojí se delších přeletů a přístrojové vybavení měl vždy vyhovující. Palubní deska působí rozhodně lépe než v Tu-134A (verze ČSA).

donCarlos - unsigned guest
2008-01-14 17:57

L410 jsou krásná letadla, řekl bych že 100% praktická. Přijde mi, že nemají o moc víc než je bezpodmínečně nutné k letu, možná i proto jsou po světě tak oblíbené.

Madvlk - unsigned guest
2008-01-14 17:02

...jak to nemá FMC,tak se to pánům nelíbí...

arteye - unsigned guest
2008-01-14 16:05

po pravdě řečeno, vypadá to jako práce zájmového kroužku pionýrů

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details