Photo Detail

B737-86Q


Author: Mirek Šedý
Date taken: 10/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 21987×

Description:

On Vasteras - Le Touquet flight




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



EquatorialFlyier - unsigned guest (...183.146...)
2011-10-18 14:43

A jeste jedna poznamka pro "AL" pod carou - autor "bla" ma naprostou pravdu, to skutecne JE vyska 41000 neb ma na mysli nastaveni na AFCS(nebo jakou kluci od Boeingu pouzivaj teminologii). Takze look again, ALTITUDE 41000!

EquatorialFlyier - unsigned guest (...183.146...)
2011-10-18 14:38

No nechci bejt hnidopich, ale pokud tu nekdo poucuje o vyskach a letovych hladinach, tak letovou hladinu 41000 skutecne neznam a zrejme s ni maji tu cest pouze piloti raketoplanu. Zde bych to spis videl na FL410, right?

Dan - unsigned guest (...24.88...)
2010-03-10 19:40

CAT III C - Airbus A 380, měl jsem tu čest. Dan.

MH - unsigned guest (...176.239...)
2009-07-04 16:38

Všechny B737NG mají CAT III A nebo za příplatek i CAT III B

Otakar Svatek (...176.174...)
2008-08-05 01:43

tady něco nesedí....OK-TVC má CAT 1. ONLY...

domajs - unsigned guest
2007-11-22 20:07

to tomáš:díky to mě nenapadlo ale je to pravda no .....

Tomáš - unsigned guest
2007-11-22 14:33

zjednodušeně pouze CAT III A proto že B 737 nemá autopilotem řiditelnou směrovku

domajs - unsigned guest
2007-11-21 18:21

to tomyy111:CAT III A je způsob přiblížení za nízké dohlednosti-LVP (low visibility procedures) a CAT IIIA se zahajuje při dráhové dohlednosti 600m a nižší a nebo při spodní základně oblačnosti 60m nebo níž.Zahájení postupů LVP aktivuje řídící TWR a ÄPP informuje piloty prostřednictvím zprávy ATIS (například pro provoz LVP je na LKPR stanovena max.kapacita letiště 24 pohybů za hodinu)a přistání CAT IIIA musí být narozdíl o CAT II provedeno na autopilotovy a oba piloti musí mít kvalifikaci pro přiblížení třetí kategorie a výška rozhodnutí u CAT I -200Ft CAT II -100Ft a CAT IIIA-50Ft (existuje dokonce CAT IIIC u kterého není výška rozhodnutí a dráhová dohlednost je bez limitu,ale letadla které umí CAT IIIC opravdu neznám :-)) Tak snad jsem vám to aspoň trochu vysvětlil jo a ještěodpovim autorovy TOM na otázku Proč to éro má povoleno jenom CAT III A? no proto že nic víc už nejde,tedy co se B737 týká :-))

tomyy111 - unsigned guest
2007-11-20 22:12

co vůbec znamená CAT III A ???

Michal Adamicka - unsigned guest
2007-11-19 20:38

Pozdrav panu Salgovi na pozici first officer od kluku z tezke CSA:-)A hodne uspechu v zamestnani...

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details