Photo Detail

MD10-10F


Author: Michal Krsek
Date taken: 10/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 2516×

Description:

ex N1847U United.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



MarwiN4 - unsigned guest
2008-01-08 15:31

Foxx, Honza: díki. ale sú to krásne stroje, obľubujem u nich dizajn kokpitu a hlavne osadenie tretieho motoru do ocasnej plochy, ktorý držia "len" 4 výkovky o hmotnosti jednej tony :)

honza - unsigned guest
2008-01-07 12:55

DC10/MD10/11 jsou populární svojí velikostí. Vejde se tam více nákladu než např. do B767, ale zase není tak velké jako B747.
MD je srovnatelně velké jako B777. To je jeden z důvodů proč mizí PAX verze a proč Boeing zastavil jako první jeho výrobu. Výroba nákladních verzí byla tuším do roku 2001. Další z důvodů byly problémy prvních strojů, MD nedokázala splnit slibované parametry. A hlavně také odklon od 3 motoráků (díky ETOPSu).

Foxx - unsigned guest
2008-01-07 12:20

Marwin,Michal: Nehledal bych v tom nic zvláštního, prostě na konci osmdesátejch let a během devadesátejch kdy začla být mnohem větší poptávka po přepravě carga bylo spousta těchto strojů volných, navíc u nich byla zvládnuta přestavba na "F" verzi , páč samotný výrobce ji nabízel už v základu. Když si přidáš vychytaný letadlo který svý největší průšvihy mělo v sedmdesátejch letech s rozumným poměrem nákladů, velkým trupem, dobrým doletem a technickýmy parametry tak prostě spousta vyřazenejch strojů nastoupila druhou směnu jako cargo. Stejný osud potkal třeba A300, který vlastně Airbus tuším že až do loňska vyráběl jako čístý cargo stroj.

MarwiN4 - unsigned guest
2008-01-07 12:07

to dědek - Ale lietajú pod spoločnosťou Air Contractors s irskou imatrikuláciou. Ale livery je Fedex.

MarwiN4 - unsigned guest
2008-01-07 12:05

Môže byť.. aj vo fotogalérii sú fotky ATR-42-300F Fedex v LKPR

dědek - unsigned guest
2008-01-07 11:59

škoda že sem nelítá nějaký cargo s touhle mašinou..třeba zrovna Fedex...i když sem má pravidelku s tušim ATRem?

MarwiN4 - unsigned guest
2008-01-07 11:53

To je pravda. DC-10, MD-11 sú žiadané pre Cargo. Sú známe napr. u Martinair Cargo, LH Cargo, Das Air cargo. Ale tiež by ma zaujímalo v čom sú pre cargo také žiadané.

Michal - unsigned guest
2008-01-07 11:28

Jen by mě zajímalo, proč je pro cargo společnosti tak žádané? V čem je lepší oproti jiným typům?

Foxx - unsigned guest
2008-01-07 11:10

Jenom doplním Lukase že nejen pro Fedex, Boeing tuto přestavbu nabízí normálně, Fedex byl jen největším zákazníkem. :-)

jakubv - unsigned guest
2008-01-07 11:10

MD-11 je modernější verze DC10/MD10, která do mírne modifikovaného draku (např viditelné winglety) dává novou avioniku, takže stačí jen dva piloti v cocpitu.
o MD10/11 je stále velký zájem pro cargo přepravu, kde je dopravci vyvažují skoro zlatem, pro cestáky se letadla už stahují...

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details