Photo Detail

B737-4Q8


Author: Martin Kotek (KLF)
Date taken: 04/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 5173×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



karel3 - unsigned guest (...219.99...)
2012-03-15 08:19

Letoun je teda trimotorovy...

tomáš kročil - unsigned guest (...195.220...)
2010-02-18 15:55

Y: Idiote

Martin Kotek - unsigned guest
2007-06-19 20:00

To jsem netušil ,že tolik točí 45225 ot/min je teda docela hodně to už je pěknej hukot:-)

Pepa ČECH - unsigned guest
2007-06-18 09:04

Jen tak pro zajímavost. APU na obrázku je APS 2000, jednoduché a spolehlivé zařízení, do FL100 lze APU používat k výrobě elektrické energie a dodávce stlačeného vzduchu do systémů letadla, do FL170 si pajloti musí vybrat energii nebo vzduch a do FL370 APU disponuje pouze energií. Max EGT při startování 1010C, maximální provozní 744C a maximální trvalé 710C. Otáčky při 100% 45225 ot/min. APU je řízeno FADECem a při překročení svých limitů či při požáru se nezávisle ne pajlotovi vypíná.

Y. - unsigned guest
2007-06-18 02:23

To se muze zritit, je to turecke...

ludek - unsigned guest
2007-06-16 10:26

hlavne aby se nezritilo to, v cem se vrtaj

Pan - unsigned guest
2007-06-16 09:15

Bezpečnost nadevše. Ten v červeným se za chvíli zřítí.

Dan - unsigned guest
2007-06-16 07:46

Pomocná motorová jednotka [Auxiliary Power Unit (APU)]
APU je malý generátor, obvykle malý proudový motor, umožňující start hlavních motorů letounu, aniž by musely být napojeny na pozemní zdroj energie. Roztáčení motorů se obvykle děje dodáním ztlačeného vzduchu. APU také zajišťuje elektrický proud, tlak pro hydraulický systém a zajišťuje činnost klimatizace při stání na zemi. Na mnoha letounech poskytuje elektrické napájení i za letu. Nové bezpečnostní standardy vyžadují, aby mohla být jednotka APU spuštěna i za letu a mohla v případě nouze zásobovat letounové systémy.

samo - unsigned guest
2007-06-16 07:19

co je apu?

Martin - unsigned guest
2007-06-16 00:45

Tady někde je APU, ne?

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details