Photo Detail

A321-211


Author: Kubadera
Date taken: 02/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 6778×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



blm - unsigned guest (...102.9...)
2008-10-09 15:38

Není nad to,když se jeden koukne pod sukně...skvělý,zvlášť,když už na to nekoukám denně. K MAJLAN- Většina trubek na motoru nikdy nevede přímo,vždy je tam nějaký ohyb,v kterém se vyrovnává roztažnost..

jacobs - unsigned guest
2007-03-09 22:53

Tak to sorry ale my v Armáde pouzíváme skoro jenom drát.Ale je to urcite konstrukcí motoru a datumem jejich vzniku

Lucky - unsigned guest
2007-03-06 18:01

Nejde jen o Airbus na Boeingu je to stejne.Drat se pouziva fakt vyjjmecne

jacobs - unsigned guest
2007-03-04 22:15

No já jsem taky mechanik ne sice na Airbusu, ale všechny spoje na moment nemáme dotaženy, silové jo ale různé trubky a hadice jsou zajištěny, většinou drátem.Bez zajištění nemáme nic.

Kubadera - unsigned guest
2007-03-04 08:24

suck-squeeeeze-boom!-swooosh ... nic jinýho na tom motoru není :-)

Lucky - unsigned guest
2007-03-03 22:26

wow:ty by jsi na Airbusu nechtel byt mechanik a je jsem rad ze na nem muzu delat.Navic to neni tak slozite jak to vypada :-)

Lucky - unsigned guest
2007-03-03 22:24

s temi spoji te opravim prave ze vsechny spoje jsou dotahovany na moment proto nejsou nikterak zajistovany.Vyjjmecne se nekde objevuje drat nebo sealent

wow - unsigned guest
2007-03-03 20:34

Tý jo,tam toho je:-( .Nechtěl bych být mechanik.

Kubadera - unsigned guest
2007-03-03 17:32

2 kaja: normálně, jdu takhle v práci po hangáru a najednou vidím, že maj mechanici sundanej jak kryt fanu, tak jednu reverzovou půlku a tak jsem si to vyfotil... většinou jsou ty kryty nebo reverzy jen rozevřené a zajištěné v rozepřené poloze a ne takhle pěkně odpreparované...

jacobs - unsigned guest
2007-03-03 17:25

Ano jsou tam klasické šroubové spoje,některé jsou utahovány na tzv."moment" jiné klasicky na silno.A všechny jsou samozřejmě (jak to v letectví chodí) zajištěny.

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details