Photo Detail

AN225


Author: Tomáš Kverka
Date taken: 2006-09-29
Number of ratings: 0×
Number of views: 15291×

Description:

29.09.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



kos - unsigned guest (...201.51...)
2011-12-05 12:27

To.wooony
koukám,že at se kouknu na diskuzi o letedlech,nebo o čem koliv jinýho tak jsou tam paka.Nezlob se na mě jak můžeš někoho napadat ,že se mu líbí něco jiného než tobě.Umíš si představit svět kdyby se všem líbila stejná auta,letadla,barva ženská apod. Takže prase seš ty a to velký

Peter ms - unsigned guest (...103.232...)
2009-12-19 21:21

Panove, ze vam to stoji za to komentovat taketo bezmyslienkovite nazory pana Georgesa... ja sa tiez zdrzim komentara k timto jeho hodnotnym prispevkom do diskusie ktoru si ocividne zmylil.

Kazdemu kto ma lietadla a letectvo skutocne rad a vidi trosku dalej za horizont Boeing/Airbus tak musi pri pohlade na tento stroj zaplesat srdce. Tento stroj mozno nema najnovsie displaye v kokpite a nema kompozitny korpus alebo ultra usporne motory a "intuitivne" ovladanie ktore zvladne kazda cvicenejsia opica zapnutim autopilota ale tento stroj ma uzasneho "ducha", nieco co sa da len tazko popisat slovami. Toto "masovo" vyrabane lietadla podla mojho nazoru nemaju. Verim tomu ze pilotovat tento kolos alebo uz len obycajny let ako pasazier musia byt obrovskym zazitkom na cely zivot. Mimochodom, Georgesove tvrdenie ze Antonov 224 je ruske lietadlo svedci o jeho leteckych znalostiach.

Airbus 380 sa mi tiez ako leteckemu fandovi libi, ale na druhu stranu ho vidim len ako prostriedok ako vygenerovat co najviac penazi za co najmensiu muziku - odviest co najviac "nakladu" za cenu mackania sa v jednom lietadle za co najmensie naklady s co najvetsim ziskom. :) Tim samozrejme netvrdim ze to je spatne.

Michal - unsigned guest (...228.94...)
2009-06-30 09:24

V 89tém jsem viděl Mriju s Buranem na zádech startovat z ruzyňského letiště-zážitek! Skutečně majestátní mašina, a podle toho, co s ní předváděli na Aerosalónu, je zatraceně přemotorovaná. Akorát mám dojem, že nákladový prostor není přetlakový, takže za letu posádka nemůže zkontrolovat náklad a nelze převážet např. auta s nafouklými pneumatikami :-)

Anonov - unsigned guest (...177.177...)
2009-03-24 20:57

A380 je hnusný a.

wooony - unsigned guest (...70.172...)
2009-02-24 10:50

Fuj airbus380 komu se to libi je prase muj nazor kdyt je to tak hnusny

Solid Snake - unsigned guest
2008-05-26 16:08

Mladíku, Hughes H4 má ze všech největší rozpětí a na výšku je stejný jako Autobus380, sic je nejkratší z nich. Tu máte obrázek:

en.wikipedia.org/wiki/Image:Giant_planes_comparison.svg

Shell - unsigned guest
2008-03-20 16:52

Jen tak pro doplnění: rozpětí křídel An-225 88,4m; A-380-800 79,8m; B-747-400 64,4m ;; délka An 84m; A 73m; B 70,7m ;; An cca8m ;A 6,58m; B 6,1m

2007-11-17 22:22

To:Georges
Tak hele Ty "odborníku",odkdy je Antonov ruský výrobce letadel?
Koukám,že ty když vydíš nastavenou prdel ze západu,tak jí ochotně prolezeš,že jo?
Tohle letadlo už alespoň něco dokázalo a podle mě ještě dokáže.Co umí ten Tvůj miláček A380?Krom toho,že je to nejvošklivějí letadlo na světě a je to naprosto zbytečný počinek???

Petr Minarik - unsigned guest
2007-10-26 22:23

Mrija je milnik na konstrukcni ceste. S tim nic nenadelaji ani odpurci ani priznivci. Je v ni predevsim duch letectvi a touha jit stale kupredu. Pro Sibir a kanadska Severni teritoria by uspech Mriji byl resenim. Jsou mista, kde se v budoucnu ekonomicky vyplati. Na sanich se vse vozit neda. Uvidime.
Ta fotografie je nejen dobra. Nazorne ukazuje, ze co se ma rychle protlacit vzduchem, musi mit zakonite elegantni tvar. At uz je to zavodni jachta nebo transportni letadlo.

vojta - unsigned guest
2007-07-18 11:54

Máš naprostou pravdu hansb.

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details