V únoru 1997 byl v Praze sešrotován Iljušin 62 ČSA registrace OK-KBN. Poslední měsíc jeho životnosti můžete vidět na následujících fotografiích. . . . . . . . . . .
![]() |
OK-KBN 30.01.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS) |
![]() |
OK-KBN 25.02.1997 (foto: DS) |
Ivane z Plzně, v 70. a 80. letech jsem při transatlantických letech Praha - Havana a zpět na palubách IL-62 ve zdraví přežil celkem cca 140 hodin. A to bez jakýchkoliv problémů. Coby letecký fanda dodnes vzpomínám 1. na nespornou krásu tohoto letadla, pohodlí jeho kabiny a fantastický zvuk jeho motorů. Jsem opravdu vděčný za to, že jsem měl možnost v tomto dnes již veteránu létat.
Já vím,že můj příspěvek už asi nikdo číst nebude,ale přece už dávno před termínem určeným k sešrotování se vědělo,že tyto stroje jsou nejen mimořádně neekonomické,ale i nespolehlivé. Proto jen pár slovy,viz. nadpis!
3 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Ivane z Plzně, v 70. a 80. letech jsem při transatlantických letech Praha - Havana a zpět na palubách IL-62 ve zdraví přežil celkem cca 140 hodin. A to bez jakýchkoliv problémů. Coby letecký fanda dodnes vzpomínám 1. na nespornou krásu tohoto letadla, 2.na pohodlí jeho kabiny a 3. na fantastický zvuk jeho motorů. Jsem opravdu vděčný za to, že jsem měl možnost v tomto dnes již veteránu létat.