Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • Tadeáš Kubasta
  • 09.08.2018
  • Tento airbus výrobního čísla 096 zahájil svou službu u Malaysia Airlines v roce 1996, kde létal 3 roky jako 9M-MKZ. V roce 1999 se přesunul na další 3 roky k belgické Sabeně (OO-SFX), dále pak k Air Luxor (zde letoun získal registraci CS-TMT), který jej pronajal v roce 2004 na několik měsíců společnosti Garuda Indonesia. Od roku 2005 létá u Hi Fly se stejnou registrací jako u Air Luxor. Hi Fly je však známý pronájmy svých letadel jiným společnostem. Jinak tomu nebylo ani u letounu CS-TMT, jenž byl pronajat hned několika leteckým společnostem: Belgian Air Force, saúdskoarabskému flynas či Saudii. V roce 2016 došlo ke změně provozovatele i imatrikulace - letoun létal u ruské aerolinky I-Fly pod registrací EI-FSP 2 roky. V červnu 2018 se vrátil k Hi Fly, tentokráte s maltézskou imatrikulací 9H-AGU. Během letní sezóny 2018 bylo možné tento letoun vídat na linkách Thomas Cook/Condor. Na fotografii zachycen přílet linky TCX1498 z Manchesteru.
  • 260×
  • Tadeáš Kubasta
  • 10.08.2018
  • Tento letoun poprvé vzlétl 29.11.2007. 9.12. téhož roku byl dodán Aeroflotu, u kterého jsme jej mohli vídat pod registrací VP-BUP. Od 12.2. do 7.3. letošního roku byl letoun výrobního čísla 3334 uskladněn na letišti v Ostravě, poté přelétl k uskladnění na letiště Kaunas v Litvě, které se mu stalo "domovem" do 6. května. V tento den začal pronájem u litevské společnosti Avion Express, která v ten stejný den letadlo dále pronajala dovolenkové aerolince Thomas Cook. Na snímku zachycen přílet z Manchesteru.
  • 457×

Celkem 453 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace