Detail fotografie

ULL


Typ letadla: ULL
Letiště: Cheb (LKCB)
Společnost: Private
Registrace: OK-CUE33
Autor: Tomáš Majer
Datum pořízení: 23.08.2020
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 829×

Popis:

Letecký den Cheb




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Syrda (...48.33...)
15.12.2020 22:32

Já se zubaře nebojím ale když najíždím na dráhu před vzletem si říkám, na co jsi zapomněl. Jinak létám na Sazené s Faetou.

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
15.12.2020 21:50

V pohodě, rád jsem se podělil o znalosti. Tento typ jsem jen vyzkoušel, běžně s ním nelétám, ale dobře jej znám. A tvůj postoj se mi vlastně líbí - říkám si, že kdo se nebojí, ten se zabije :-).
Na UL mám více než 1200 hodin a pokaždé, když sedám do éra, tak mám takové to lechtání v oblasti žaludku - jako když jde člověk k zubaři.

Syrda (...48.33...)
15.12.2020 21:32

Jirko, děkuji za velmi pěkný popis. Měním názor a letu zdar.

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
15.12.2020 21:01
Himax

Tento typ je znám pod označením Himax (hornoploch), vychází z amerického plánu stavby UL letadla MiniMax (dolnoploch). Pokud je správně vyrobeno, jedná se o velmi bezpečné a nezáludné éro, cestovní rychlost cca 80 km/hod. Křídlo obdélníkového půdorysu znamená, že všechna žebra jsou stejná = jednodušší výroba, od hlavního nosníku tvoří náběžka torzní skříň + pomocný nosník, křidélko po celém rozpětí křídla. Jedná se o celodřevěnou konstrukci, konstrukčně i stavebně v podstatě shodné s výrobou dřevěného RC modelu. Tento kousek má motor Rotax 447, ale v pohodě létají i s motory Trabant. Takže nejen že existuje schválená výrobní dokumentace, ale každé takto svépomocí vyrobené éro musí mít stavební dozor inspektora a musí být provedená zátěžová zkouška křídel na +4 a -2 G.

Syrda (...48.33...)
15.12.2020 20:25

Sám lítám ale s tímto bych se asi trochu bál. Každopádně zajímavé letadlo.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace