Detail fotografie

B737-86N


Autor: Olda Polda
Datum pořízení: 04/2014
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 5122×

Popis:

20.04. Pokračující opravy na OK-TVT, po únorovém incidentu z Azor.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Olda Polda (...102.4...)
02.05.2014 21:36

podvozek nebyl zatažen byl sundán

Dan (...239.78...)
02.05.2014 07:39
p - nepřihlášený host (...150.178...)
01.05.2014 20:13

co se tenkrat stalo a proc ma zatazeny podvozek? neco jako rovnani "ramu" ?

M_V - nepřihlášený host (...231.26...)
28.04.2014 11:13

No ale teď vážně, chlapi! Předpokládám, že hlavní tíha přední části trupu (která není vyvážená hmotností ocasu) spočívá na dřevěné opěře pod předníma dveřma. Ale co ten elegantní trám skrz okno? Ten přizvedává čumák, aby svou vahou netlačil na opravované místo? Podepřené jsou opravdu rámy oken, nebo je k dispozici nějaké lepší místo (strop, podlaha kokpitu...)? Nějak mě nenapadá, kde by se to dalo opatrně chytit.

Vortex - nepřihlášený host (...203.86...)
24.04.2014 14:31

Tak toto sa vola stress jacking a je to standartny postup pri opravach kde character poskodenia neumoznuje zatazit drak tak ako pri normalnom zdvihani. Ta drevena podpera je presne to co sa na to ma pouzivat... aj Boeing Repair Team ju ma...

Honza - nepřihlášený host (...141.0...)
24.04.2014 13:46

Je to dubové dřevo :-)?
To drží o ty obruby oken?
Zkusim tohle při přezouvání auta :-)
Vše výše sranda :-)

Pavel Burda (...102.187...)
24.04.2014 12:43

Ta sofistikovná podpůrná konstrukce s prknem skrz kabinu má svůj nepopiratelný půvab :-)

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace