Detail fotografie

B737-8K5


Autor: milhaus
Datum pořízení: 01/2014
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2737×

Popis:

Pohled do šachty předního podvozku osmistovky, na podvozkové noze je pojížděcí světlomet, nad ním dvojice pracovních válců řízení předního podvozku, mezi nimi pod plastovým krytem se nachází řídicí ventil ovládaný z kokpitu dvěma lany. Uprostřed šachty je pracovní válec zasouvání podvozku a dva na listových pružinách uložené brzdicí bloky kol v zasunuté poloze. Úplně v přední části se pak nachází klakson pro přivolání pozemní obsluhy, osvětlení a agregát za ním je přepouštěcí válec zasouvání podvozku.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
05.02.2014 22:26

M_V: omlouvám se, už si dám pozor
milhaus: odešel jsem z Čáslavi v roce 1992, v TOPu jsem nebyl. Byl jsem na 1. a na 3. letce.

milhaus (...178.222...)
04.02.2014 23:33

M_V: Ahoj, díky za pochvalu. Nemáš náhodou stará leťáky Adrie. docela bě mě zajímalo kam v osmdesátých letech létala s DHC-7.
Díky M.

M_V - nepřihlášený host (...105.207...)
04.02.2014 19:43

Jirka: Zavřete okno hned po napsání příspěvku, reloadováním opakujete svůj příspěvek stále dokola a patrně se divíte, proč je tam tolikrát ;-).

M_V - nepřihlášený host (...105.207...)
04.02.2014 12:39

Tak to je zase bomba! Od milhause miluju fotky "vnitřností" letadel s technickým popisem. Lepší než encyklopedie "Jak je co uděláno"!

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
04.02.2014 07:38

Díky za info - už je mi to jasné. Vycházel jsem z předpokladu, že je příďový podvozek bržděný. Já jsem původně leteckým technikem (motor+drak) na mašinkách SU7 a MIG21+23 (před 20ti lety).

PeterV - nepřihlášený host (...114.68...)
04.02.2014 01:34

Mě by nejvíc zajímalo jestli jsi si musel lehnout na zem na pořízení tohoto snímku, nebo jestli se někdo pověsil na ocas aby zdvihnul příď ;-)

Podle toho se rozeznají amatérští spotteři od profíků (ti neváhají si lehnout na zem, i do louže oleje či hydraulické kapaliny).

milhaus (...178.222...)
04.02.2014 00:04

to Jirka: A nebyl jsi v roce 1995 v TOPu v Čáslavi?

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
03.02.2014 22:44

Díky za info - už je mi to jasné. Vycházel jsem z předpokladu, že je příďový podvozek bržděný. Já jsem původně leteckým technikem (motor+drak) na mašinkách SU7 a MIG21+23 (před 20ti lety).

milhaus (...178.222...)
03.02.2014 20:51

Děkuji všem za pochvalu.

milhaus (...178.222...)
03.02.2014 20:51

To Jirka: ty kola nejsou nijak jinak bržděný, akorát se v zasunuté poloze přitlačí na ty dva bloky, dělá to typickej zvuk, kterého si určitě každej kdo seděl v přední části všimnul. Jsou z nějakého kuprexitu nebo jak se ten materiál jmenuje, a když se obrousí, že začnou koukat ty připevňovací šrouby tak se vymění.

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace