Detail fotografie

ATR72-212


Autor: Pavel Korecký
Datum pořízení: 17.08.2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5404×

Popis:

17.08. Nový přírůstek do flotily ČSA první den v ostrém provozu. Dodán 14.08.2013, bývalý EI-SLL Aer Arann (Aer Lingus Regional). Pronajato od Air Contractors, výrobní číslo 387, rok výroby 1993.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



navigatormarty - nepřihlášený host (...72.12...)
24.08.2013 17:43

pro realATR : ono to není úplně takhle jednoduché. Za prvé 737 má spotřebu kolem 2,5 tuny na hodinu a ne 3. Pak letí rychleji, takže tu spotřebu má kratší dobu. Ano na sedačku bude to palivo i tak vycházet lépe pro ATRku. Nicméně nezapomínejte, že 735 stojící na 22 jsou zaplacené , takže se do nákladů nemusí počítat měsíční platba leasingovce, která má taky vliv. Jasně, že na MUC bude ATRko lepší, ale třeba u MXP bych už byl na vážkách. Notabene pokud , jak jistě víte, do ATRky naložíte lidi a doufejme i jejich kufry, ale do 735 můžete přihodit i trochu toho carga a nemusíte při tom řešit, jestli ty Alpy při startu z MXP nebo BGY přestoupáte a nebo musíte letět jinudy. A za cargo se platí víc , než vám zaplatí cestující.... A to pomíjím komfort pro pax, když v zimě v ATRce nemáte vodu, o hlučnosti ani nemluvě..... Zkrátka výpočet výhodnosti letadla, speciálně na pravidelných linkách není jen ve spotřebě paliva....

Lopata - nepřihlášený host (...61.250...)
20.08.2013 16:46

Díky všem za vyčerpávající info. Zrovna včera jsem tím vyhrkem letěl do DUS a říkal jsem si, odkud se asi vzal...? Že nebude nejmladší, práskly na první pohled ty 4 listý vrtule. Loni jsem se namlsal Boeingama a Airbusama a letos holt ATR :-). Je fakt, že jediný co mi na něm vadí je, že je pomalejší - cesta do DUS je o 30 min delší ;-).

Ferda - nepřihlášený host (...16.181...)
19.08.2013 14:57

Nemá tu českou vlaječku na ocásku špatně?

realATR - nepřihlášený host (...80.104...)
19.08.2013 14:52

to OK052: otázka zněla na provozní náklady jestli se nemýlím.

OK052 - nepřihlášený host (...24.147...)
19.08.2013 11:10

to realATR: jediný, kdo pozná znatelný rozdíl je bohužel cestující v komfortu - místo, biny... Pokud to pro cestující nehraje roli, tak je pochopitelně ATR správná volba.

Tomáš - nepřihlášený host (...30.241...)
19.08.2013 10:58

Kam bude létat?

atr - nepřihlášený host (...208.124...)
19.08.2013 02:24

realATR: Děkuji, tak velký rozdíl mezi Embraerem a ATR jsem nečekal. A dvojnásobek mezi ATR a mou oblíbenou Q400 taky ne.

realATR - nepřihlášený host (...188.238...)
18.08.2013 12:56

Pravda nemám osobní zkušenost s letouny Embraer. Vycházel jsem z pokusů Embraeru na trasách různých délek v Evropě. Nicméně při trasách okolo 500 km je spotřeba skoro dvojnásobná a momentálně není na trhu letadlo s nižší spotřebou na osobokilometr než ATR 72. Při plném letadle to je kolem tří litrů na osobu na 100 km. A při vzdálenosti okolo 500km se nepozná ani vyšší rychlost Embraeru. Q400 s 1400 kg/hod je také dost vzdálen.

Tomáš Lancdorf - nepřihlášený host (...91.229...)
18.08.2013 09:56

to realATR: 2000kg/h nežere ani E-190, ta si vezme přibližně 1800kg, a to jenom v případě, že je hodně naložená. U E-170 je to ještě o pár set kilo méně. Jinak pěkný den :-)

Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
18.08.2013 07:06

No, rok výroby 1993 ? To znamená, že se nakupují 20 let staré rachotiny ? To snad ne..............

Celkem 25 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace