Detail fotografie

A380-841


Autor: Petr Polák (poljaq)
Datum pořízení: 08/2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5655×

Popis:

První nasazení nového přírůstku flotily British Airways na pravidelné lince na starý kontinent. Dne 2.8.2013 byl tento typ nasazen na lince BA 902 do Frankfurtu.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



toraidhe - nepřihlášený host (...219.162...)
07.08.2013 15:50

velmi pekna je 380 aj u LH, ked mas vyhlad z 1A...

Martin LKMT - nepřihlášený host (...47.145...)
04.08.2013 08:46

Vítěslav:aha tak to jo
Ale mě se A380 líbí jen u Emirates a Malaysia jinak se mi na tom nelíbí bud to logo jak je tam dané nebo samotné letadlo.

pop 129 - nepřihlášený host (...228.76...)
04.08.2013 08:23

Nádhera :-)

Vítězslav - nepřihlášený host (...136.177...)
04.08.2013 00:17

Martin LKMT : Já to myslel tak, že se nějak na leteckých fórech nediskutovalo, že tahle možnost bude. Podobně 787 Norwegianu po Evropě. Když létala 380 AF CDG-LHR-CDG, tak jsem v ní samozřejmě seděl.

JK - nepřihlášený host (...175.228...)
03.08.2013 19:34

@Martin LKMT: Práve JFK v tomto nehrá až takú rolu, pretože tam ide hlavne a predovšetkým o frekvenciu. Obe letiská sú pritom obmedzené na počet slotov, takže keď už ich BA majú, za nič sa ich nebudú vzdávať. A380 je práve zaujímavá pre západné pobrežie, kde frekvencia nie je taká vysoká, ale zato kapacitné nároky zvoľna rastú a konkurencia nespí.

A k tým A340...
- Výrobný program je de facto ukončený. Pár (nových) kusov je k dispozícii prakticky ihneď (viz AZAL) a za dobré peniaze, ale záujem chýba
- A343 je kapacitne porovnateľná s A333, naopak A346 sa dá vďaka ETOPS certifikácii nahradiť s pomocou 77W, ktorá má výrazne lepšiu ekonomiku
- A380 má výhodu v relatívnej flexibilite interiéru - BA konfigurácia so 4 triedami by sa v tejto podobe do A346 nezmestila, zatiaľ čo tu tým netrpí celková kapacita

Martin LKMT - nepřihlášený host (...47.145...)
03.08.2013 14:51

tak to souhlasím BA mají tolik letů LHr-JFK já jak se koukám na Flightradar24.com tak tam je asi 10 letů za hodinu a Air France a Lufhtansa jih mají podle mě tak max.10za den!

Jakub Vaněk (...102.97...)
03.08.2013 09:59

Ono to není jen o kapacitě v ekonomické řídě, ale o kapacitě a urovni first a bussines class, tj tříd, které při dobré obsazenosti na dálkových letech dělají linku ziskovou.
A právě BA už nebylo schopno konkurovat jiným společnostem, který tento produkt nabízí a jeden z důvodu rozchodu s Qantasem bylo, že BA nebyly schopni nabídnout obdobný produkt, jumba mají už dost olítaná a fistka v nich se prostě fistce v a380 nedá srovnat a i když nasadili na linky do SYD nové B773, tak opět ke komfortu a380 ještě kousek schází.
Proto šel QF k EK a mimo to, výhodnější časy pruletů v DXB, který se nezavírá narozdíl od SIN na noc a tím možnost rozložení letů do celého dne.
A nezapomen, že další duležitý lety jsou z Evropy jsou na západní pobřeží USA a tam ted BA slušně konkuruje LH a AF a obě to lítají s a380....

Dan - nepřihlášený host (...177.154...)
03.08.2013 09:34

A340 je neekonomické letadlo v dnešní době, např. A343 je kapacitně stejná, v některých konfiguracích dokonce menší, než A333.

Navíc např. Boeing 777 je srovnatelný s A340-600, ale Boeing (vedle toho, že BA používají mimo A320 Family a teďka A380 právě letadla Boeing) je dvoumotorový a tím pádem ekonomičtější ...

Výroba A340 navíc skončila, nebo se mýlím?

Martin LKMT - nepřihlášený host (...47.145...)
03.08.2013 06:41

Vítěslav:protože asi sis nekoupil letenku na linku BA904
www.britishairways.com/travel/home/public/en_cz
Ale mě by ted zajímalo proč vlastně BA tu a380 mají vždyt si mohli zakoupit a340 ta taky uveze velký počet cestujících ale spíš to má aby nikdo neřekl jé hele oni nemaj a380.

Vítězslav - nepřihlášený host (...122.200...)
03.08.2013 00:26

Jéje, a proč v tom nesedíme??

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace