Detail fotografie

A380-861


Autor: Petr Havelka
Datum pořízení: 09.11.2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 10430×

Popis:

09.11. Krátce po mimořádném přistání linky EK147 Dubaj-Amsterdam na Ruzyni.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Ondra - nepřihlášený host (...181.184...)
31.01.2013 22:24

Jelikož v PRG už A380 byla a dělali se kvůli tomu určité úpravy aby do budoucna bylo možno právě takové situace jako byla s emirates řešit.
Takže PRG je letiště, které zvládne odbavit takové letadlo ať už jako standardní linku a nebo jako teď v případě nouze.

Dan (...169.195...)
13.11.2012 15:33

Jarda: Domnivam se, ze protoze je to letadlo fakt hodne velky a tezky... a nejsou na to na letistich zvykli. Nad tim se chce trochu zamyslet, kudy jet, kam ho postavit, aby nekde neco neurazilo, byla technika na obsluhu ci nebyla prekrocena nosnost povrchu po kterem jede apod. A melo by byt take vhodne zazemi a infrastruktura, predsi jen, to je najednou trojnasobny pocet lidi nez je bezne...

Jarda - nepřihlášený host (...102.146...)
13.11.2012 15:18

Pro Dan:Já nevím,proč se dělají problémy s nějakou certifikací?V Ostravě,Brně,Pardubicích sedají A124.C5A Galaxi, v Ostravě B52 i když to bych vynechal,protože přes to že vypadá veliké,je dlouhé jen 49m tak že žádný obr,ale navedení na potřebné letiště je snad věcí dospečerů ne?Kdyby tam byla nějaká význačná osoba nebo nedej bože zrozil pád letadla,tak by se asi nerozpakovali.Nevím kolik bylo na palubě osob,když to vážilo tolik.A co se jeřábu týče,jaképak požívají nosítka záchranáři z heliukoptéty nebo horská služba?Spíše je to o tom,umět záchranou akci rychle zorganizovat a použít to co je momentálně dostupné,řekl bych.

Dan (...143.169...)
12.11.2012 21:26

No myslinm, ze Praha nema pro A380 certifikaci, stejne jako Brno. Ale co si budem nalhavat, Brno ci dokonce Pardubice maloktera letecka spolecnost vi, ze existuje, natoz Emirates... a nejakym jerabem vyndavat lidi :-o ?? Ono i s Prahou mel pilot problem, ale jelikoz se jednalo o velmi mlady zivot, risknul to na nejblizsi...

Jarda - nepřihlášený host (...102.146...)
11.11.2012 21:34

Pro FOXX,díky za informaci,nejsem ani pilot ani zaměstnanec letiště,To tedy znamená,že když letiště nemá certifikaci,nemůže tam letadlo sednout ani ze závažných důvodů?

Foxx (...188.215...)
11.11.2012 21:27

Jarda: LKPR má pro A380 certifikaci... na rozdíl od letišť co jste uvedl.

Jarda - nepřihlášený host (...102.146...)
11.11.2012 21:17

Dobrý večer,zajímalo by mně,proč letedlo nesedlo v Brně,či Pardubicích,když šlo o vážné ohrožení zdraví člověka.Domnívám se,že když na těchto letištích sedá AN-124,že by zde tento stroj také mohl sednout a zase odstartovat.Vím,že tam nemají tak vysoké schůdky,ale záchranářům by jistě postačil i autojeřáb.Krom toho,proč v takovém velkém stroji není stéle lékař?Při plném obsazení lze předpokládat,že by se nějaká náhlá příhoda mohla vyskytnout?

dan - nepřihlášený host (...230.156...)
10.11.2012 08:33

nadherné letadlo i přes tu smutnou událost určitě užasná podívaná

Radim - nepřihlášený host (...180.213...)
10.11.2012 00:49

IP: díkec za zajímavé informace
380tun, to je slušná hmotnost, to mám přesně, když vezu s lokomotivou o hm 72t sedmi vozový rychlík (1vůz=44t) :-)

Blondiacik - nepřihlášený host (...135.186...)
10.11.2012 00:19

Re: radim
Rezimy su rozne na start je To -1, to-2 vacsinou redukovany aby setrili motory , na stupanie potom rezim Clb aj tam sa dava redukovany clb-1 a pri lete v cestovnej vyske sa prepnu do rezimu Crz (boeingy). Co sa tyka vykonu v pecentach ten vypocita Fmc podla mnohych faktorov s cielom setrit prachy spolocnosti, vplyv ma to aj cost index , hodnota ako sa ma letadlo spravat ci letiet rychlo alebo ekonomicky

Celkem 29 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace