Detail fotografie

B-52H-BW Stratofortress


Typ letadla: B-52H-BW Stratofortress
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: USAF
Registrace: 60-0003
Autor: Jozef Greňa (jose)
Datum pořízení: 09/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2157×

Popis:

22.09. "Výtoková tryska" jedného z ôsmich motorov Pratt & Whitney TF33-P-3/103




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Doktor Bo - nepřihlášený host (...255.15...)
03.10.2012 01:24

2 Jirka z Tetina : Davno som sa tak z chuti nazasmial :):):))))). Vyprskol som, az mi vybehlo jojo z nosu :):):):)))))))).
2 Vlasta : taky dobryyy :))))

Vlasta - nepřihlášený host (...233.253...)
03.10.2012 00:57

Jak rika PV, voda tam naprsela a ten flek co tam zustal, je to svinstvo, ktere mate ostravaci ve vzduchu :-)

schuge - nepřihlášený host (...70.204...)
02.10.2012 22:32

Petr Popelář: Díky za osvětu, člověk se do smrti učí... :-)

Petr Volek (...201.48...)
02.10.2012 22:31

Schuge: ta výstupní roura je pár desítek kilo kovu - titanu/oceli... pokud se motor zastaví tak si to ještě hezkejch pár minut tu teplotu podrží. Kondenzát je blbost. Voda tam napršela zadem .

Petr Popelář (...84.36...)
02.10.2012 22:20

schuge: ...no tak já na tom tak trochu pracuju a moje otázky z 20:45:42
byly víceméně řečnické.....byl jsem zvědavý, jak k tomu pan Greňa dospěl.

schuge - nepřihlášený host (...70.204...)
02.10.2012 22:08

Petr Popelář: Nepolemizuju, jak jsem psal, nejsem odborník.Reagoval jsem na tvůj koment 20:45:42 . Byl jsi rychlejší. A nějak mi to ujelo 2x, omlouvám se.

schuge - nepřihlášený host (...70.204...)
02.10.2012 21:58

Petr Popelář: Ani já nejsem odborník přes proudové motory, ale myslím, že při uzavření přívodu paliva, kdy spalovací komory už nepracují, ale motor dobíhá, nasaje vzduch obsahující atmosférickou vlhkost. V ještě horkém motoru se tato voda promění páru, tyto páry následně zkondenzují na již chladnějších částech, např. na výstupní trysce. Ten flek potom nebude pravděpodobně rez, ale usazeniny po odpaření kondenzátu. Je to také pouze laický názor, nejlíp by nám to vysvětlil mechanik.

Petr Popelář (...84.36...)
02.10.2012 21:19

Jozef Greňa (jose):Kondenzát se zvoří při prudkém ochlazení výtokových plynů v okolním prostředí , to se stane až za motorem, nikoli vevnitř.Ty loužičky jsou sice opravdu voda ( být to olej, tak by bylo dost zle) a ta tam bud naprší, nebo zůstane po mytí motorů, ale každopadně po vypnutí je motor uvnitř suchy.
Ve výtokové rouře je teplota řádově nekolik set stupnu......
Výtoková roura je ze slitin, které opravdu nerezaví a to co vypadá jako rez jsou stopy po hoření, prach , který se dá smýt a barvou připomíná rez.

Jozef Greňa (jose) (...98.248...)
02.10.2012 21:00

...to že sa tam voda tvorí bežne, mi poradil kámoš čo sa v tom podľa mňa vyzná!

Jozef Greňa (jose) (...98.248...)
02.10.2012 20:57

Petr Popelář: Tak to netuším! :) Nie som odborník a môj názor je len špekulácia. Ale ako som spomenul, videl som podobnú "kvapalinu" aj v iných motoroch. Tu je príklad: www.planes.cz/cs/photo/1134124/b737-55s-ok-xgc-czech-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace