Typ letadla: | B737-55S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-XGA |
Autor: | MichalSlaby |
Datum pořízení: | 04/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 1933× |
Šachta hlavního podvozku
Díky pánové za vysvětlení. Tak snad přeci jenom někdy do nějakého letadla ještě sednu. I když... není náhodou antikorozní nátěr hořlavý? :-)
Je to ochrana proti korozi presneji Dinitrol AV8
"koukali", Jardo... Vzhledem k tomu, že je to po celé šachtě, napadl mě prach vs. vysrážená voda, ale antikorozní nástřik zní naprosto logicky, který mě nenapadl. Díky, Vlasto.
Hydraulika by tu barvu sezrala. Tohle je ochrana proti korozi.
Koukali jste se někdy pod kapotu auta? Možná budete překvapeni těsností hydraulického okruhu. :D A to tam není zdaleka 3000psi:)
Nemůže to být jen rozpuštěná nečistota, třeba prach, který stekl nasráženou vodou vlivem změn teplot? Netuším, jen spekuluji. :-)
Jakoby po těch zásobnících někdy tekla hydraulika! Lepší radši nevidět...anebo nelétat?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
A kolik jsou v takových letadlech běžně úniky hydrauliky?