Detail fotografie

A330-243


Autor: Zdeněk Prošek
Datum pořízení: 08/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1987×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Baff - nepřihlášený host (...209.230...)
28.11.2011 14:01

M_V: Díky moc za info... :)

M_V - nepřihlášený host (...102.108...)
28.11.2011 00:53

Baff: Tak prý na zemi dokáže C-17 couvat i do 2% svahu a v letu může reverzy použít na volnoběh (klesání až 14 000 fpm). Proud směřuje dopředu a nahoru, takže nebere nečistoty ze země. Dá se to vygooglit z různých zdrojů. Něco je ve wiki, něco tady:

www.pw.utc.com/products/military/f117.asp
www.globalsecurity.org/military/systems/aircraft/c-17.htm
en.wikipedia.org/wiki/File:C17_Reverse_Thrust.JPG

Baff - nepřihlášený host (...209.230...)
27.11.2011 14:07

JS: Velmi děkuji za odpovědi :))

JS - nepřihlášený host (...137.207...)
27.11.2011 12:53

Baff: myslim, ze nasati vlastnich spalin pri power backu je taky jedno z rizik u low by-pass motoru.

milhaus (...163.112...)
27.11.2011 12:29

M_V: jde to i prakticky, jenom se to z důvodů nebezpečí nasátí cizích předmětů do motoru nedělá. U B737 se zasouvají při 60KT.

Baff - nepřihlášený host (...209.230...)
27.11.2011 11:52

M_V: Zujalo mě to strme klesání u C-17, Nemáte prosim vás ohledně toho víc informací?? Třeba jak rychle dokázala klesat atd..
Děkuji :))

Baff - nepřihlášený host (...209.230...)
27.11.2011 11:47

www.planes.cz/cs/photo/1024281/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt/

Nehrozí třeba u těchto jednoproudových motoru při reversu nasáti vlastních spalin??

JS - nepřihlášený host (...99.51...)
27.11.2011 01:22

M_V: no to je zajimavy prispevek do diskuze. Je fakt, ze u tech starsich mororu reverz dokaze vyuzit cely tah motoru, ktezto u vysokoobtokovych motoru vyuziva jenom vnejsi proud a cast tahu (vnitrni proud) bude porad fungovat po smeru letadla. Ale zase vnejsi proud ma mnohem vetsi podil na tahu motoru a mel by byt dostatecne efektivni, aby to mohlo couvat. Ale nikdy jsem to nevidel a ani neslysel, ze by se to delalo. To uz by snad bylo lepsi to letadlo vytlacit rucne, pokud je dost lidi, jak se to jednou da do pohybu, tak uz to jede samo :-) A vetsinou se stojanky delaji s mirnym sklonem (-1stupen) od terminalu.

JS - nepřihlášený host (...99.51...)
27.11.2011 01:01

Peter: ve vztahu k nasati bordelu (FOD - Foreign Object Damage) sa tu hovori ne o rezimu motoru, ale o miste. Powerback (jako alternativa k pushbacku) je zamyslen jako zpusob vyjeti ze stojanky. Na stojance se nakladaji a vykladaji letadla, jezdi tam mnoho aut, voziku a pozemni techniky a vali se tam spousta veci, ktery by se nemely dostat do motoru. Pri standartnim pushbacku se motory spousti AZ po vyjeti ze stojanky na pojizdeci drahu, takze se tim riziko minimalizuje. Ovsem pri powerbacku s motory pod kridly je na pr..ser zadelano, na stojance je riziko FOD vetsi. Nehlede k tomu, ze jako vedlejsi efekt, co by se na stojance pri powerbacku nenasalo do motoru, tak by se "odfouklo" na terminal, auta, lidi atd.

Peter - nepřihlášený host (...212.40...)
26.11.2011 23:53

Chcel by som sa spytat, o akom nasati bordelu do motoru sa hovori. Ved je jedno, v akom rezime je motor, vzduch sa nasava do motora rovnako.

Celkem 20 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace