Typ letadla: | B747-412 |
Letiště: | Frankfurt (FRA/EDDF) |
Společnost: | Singapore Airlines (SIA/SQ) |
Registrace: | 9V-SPP |
Autor: | zdeněk79 |
Datum pořízení: | 09/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3366× |
16.09.
Jojo, komfort v A380 je s 747-400 nesrovnatelný. Jsem zvědavý jaké bude srovnání 747-8.
bude jich vecna skoda...
XX: Jasně, taky pravda, ale já to beru čistě z pohledu cestujícího, který má možnost porovnat na stejné trati 747 a 777. Pro skalní příznivce 747 jistě nepodstatné věci, ale pro mě, který v tom musí sedět 12 hodin, jsou záležitosti týkající se komfortu cestování podstatné. Dnes mě potěšila novinka, bude z FRA lítat A380. :-)
Panove, letadlo je z roku 2001, takze nevim o jake stare plecce tu mluvite. Se podivejte co na nektera letadla TVS - 1993, 2000, 2001. British Airways a KLM mají 747 z 89-91 roku a letaji.
Beedat: Souhlasím.
Celkem to chápu, tahle stará plečka dělá značce Singapore Airlines dost ostudu.
Co je na tom pravdy, že je chtějí vyřadit ?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Pro Pepa V., Tomáše, a ostatní experty: co se týče komfortu tak základním měřítkem pohodlí, speciálně na velmi dlouhých tratích, jsou sedadla a jejich rozteč. Neletěl jsem v Airautobusu 380, ale v B747 mám za sebou mnoho 14 - 30 hodinových letů (ty nejdelší s krátkou zastávkou na doplnění paliva). Můžete tady uveřejnit porovnání šířky sedadel a jejich rozteč v ekonomické a business třídě té samé aerolinky, pokud možno v Singaporských A380 a B747?
Jinak jestli novější typy sedadel v A380 jsou o něco pohodlnější než starší sedadla v B747 (o čemž pochybuji), tak určitě se dají nainstalovat v obou letadlech. Diskuzi o sedadlech v první třídě můžete vynechat - to by byla nekonečná diskuze.