Partneři

typ společnost registrace

Eurocopter EC135 T2

Policie ČR OK-BYD
datum místo fotograf
03/2011 Slaný ( LKSN ) Planes.cz spotters adr
poznámka GAL  AKT    zobrazeno
02.03. Nehoda při výcviku 68670x



Nejčastěji zobrazované fotky uživatele Planes.cz spotters

Náhodný výběr z fotek uživatele Planes.cz spotters


Přidat nový komentář:


Komentáře k fotografii:

Autor: dotaz (...27.250....) 07.12.2013 13:40:18

Přiznám se,že jsem toto foto týdne tento týden ani nezaregistroval..

Autor: Komárek (...102.202...) 11.11.2012 17:58:24

Hézky Pepiku.

Autor: Kuba (...193.52....) 11.02.2012 12:12:12

Dejw: cena tohoto stroje bude kolem 4 mil. euro

Autor: jo (....113.18...) 12.01.2012 17:08:20

To přes zimu slepí....

Autor: dejw (...178.91....) 13.08.2011 20:41:52

To mechanik tedle vrtulnik s upravou stoji skoro 300 milionu demente mluvil sem s pilotem v hradci.

Autor: Mechanik (....192.6....) 04.08.2011 17:00:57

To Shell: Kde jsi proboha vzal 110 miliónů? :-D :-D Vždyť tohle ECčko je bez úpravy pro LZS, takže cena činí něco kolem "pouhých" 11-12 milonama Kč!!

Autor: chuckeen (....32.98....) 30.03.2011 23:43:09

Detaily o posádce neznám, jen o stroji. Teda ale těch rakouských kolegů je mi fakt líto, proti tomu co se stalo jim je tohle prkotina.

Autor: anton aus tirol (...135.132...) 30.03.2011 18:33:15

Kluci buďte rádi jak to vše dopadlo:dnes 30.3. v cca 10.00 spadl v Rakousku do jezera Achensee zánovní policejní EC135 P2+ a ani jeden člen čtyřčlenné posádky(piilot,borťák a 2 policisté)nepřežil!!!

Autor: emilio (...135.180...) 30.03.2011 13:16:56

to chuckeen:A Vláďa a Péťou stále ještě nelétají?

Autor: chuckeen (....32.98....) 29.03.2011 22:09:30

Osud tohoto stroje je v současné době neznámý, škoda je cca 2 mil. euro. Policie v tuto chvíli nemá dostatek prostředků na opravu, takže vrtulník pouze leží v hangáru a práší se na něj. Nedá se použít ani na nahradní díly, protože z havarovaného stroje se nesmí díly použít. Musely by projít speciální kontrolou. Za příčinu se považuje chyba pilotáže při nočním cvičení.

Autor: Strelec (...48.255....) 26.03.2011 16:06:37

Už někdo ví, co bylo příčinou toho pádu a poškození?

Autor: Juris (....86.3.1...) 14.03.2011 18:56:28

Nemáš zač děkovat.Pokud sem něco píšu,tak to jsou moje nějaký zkušenosti a píšu je,ne abych se vytahoval,jak jsem se tady dozvěděl,ale třeba proto,že se to může někomu hodit.Přiznám,taky ryju,ale do autorů,o kterých si myslím,že s létáním mají společného akorát počítač doma a jsem rád,že se našel někdo,kdo do probírané události nebo událostí vidí a dokáže věci v klidu objasnit.Děkuji.
K bodu 2)pokud je někdo odsouzen za alkajdu za volantem či jiné tr.činy,nedává si náhodou,do nedobrovolné úschovy na ÚCL nebo jinam pilotní průkaz?Nějak se mi to plete,ale o Vánocích jsem se potkal po letech s kamarádem aeroklubákem a nevím jistě,jestli říkal,že taky někoho z AK lapli s nějakou atmosférou v autě a dolítal.

Autor: demon (...24.238....) 14.03.2011 06:42:05

V zásadě si myslím to samé, ale nemůžeme očekávat příklad od sice vysoce postaveného policisty, když ty příklady nevidíme skoro nikde. Proč by pak, logicky, on měl vyvozovat nějakou sebereflexi. Musíme si uvědomit, že hraje o všechno. Dle nějaké morálky by asi měl jít, ale já ho docela chápu. Sám nevím jak bych se v jeho situaci a dnešní době zachoval. Ale ostuda je to převeliká, to jednoznačně. Lidé to zvlášť poté nehodě vnímají správně, i když s tím mnohdy nesouhlasím. Ovšem jedna věc je pocitová a druhá ta zákonná. Slučovat je může jen soudce:)
a k bodu jedna, byli tam dva a jsou to jenom spekulace.:)
Nicméně musím říct, že takhle jsem si vždycky představoval diskuzi. Díky

Autor: Juris (....86.3.1...) 13.03.2011 20:15:50

Možná jsme si nerozumněli :-)Spíše jsem chtěl říct,že ta osoba by měla snad jít příkladem veřejnosti ne?,A ne bodem 2 udělat PČR ostudu,co?Já to beru,ten bod 2,podle sebe.Přijít o ŘP kvůli alkajdě,jsem po 23 letech bez práce a ty roky si můžu strčit za klobouk.No,ale pokud tvým slovům správně rozumím,ředitel je od fochu a umí v tom chodit,tak raděj nefoukal,krev taky nic a má tak ještě naději nepřijít o práci úplně.
Ještě k bodu 1) a nemyslíš,že někdo,kdo byl chycen jak byl chycen a jistě tak nejel poprvé,měl hlavu pitím a věkem už tak trošičku pomalejší a některý nouzový postupy by byly na něho moc?

Autor: Demon (...24.126....) 13.03.2011 19:38:28

To ale pořád motáme dvě věci, co nejdou dohromady.
1. stala se nehoda, v kabině byl ředitel. Byl opilý? Nevíme. Nikdo to neřekl, krom NOVY, a ta nepředložila žádný důkaz. Takže se tím nehodlám zabývat.
2. chytili ředitele v autě, který odmítl fouknout a snad i dát krev. v AUTĚ. Byl opilý? Nevíme. Souvisí to s bodem 1? NE, je to až několik dní potom.
k bodu 1) Nehody se při výcviku stávají, je dobře, že se cvičí, neboť kdyby se necvičilo, stávají se v praxi a to by bylo dražší, pokud vůbec dokážeme ocenit lidské životy. Zde bych počkal až se nehoda vyšetří, nemyslím, že by to někdo chtěl tutlat. Ale můj názor je, že škoda je prkotina. Ta škoda je v rozpočtu zanedbatelná, takřka nepostřehnutelná položka. Navíc v době, kdy se u nás nekrade, ale přímo loupí.
k bodu 2) Kdo nepije a sedí za volantem bez problému spolupracuje, dá dýchnout a klidně i krev (jsou případy kdy ne, ale to jsou nemocní, co mají potvrzení). Zde se to nestalo, tak je důvodné podezření, že tam ten alkohol byl. Ale důvodné podezření k vynesení rozsudku nestačí. V době ve které žijeme, se musíme, ať chceme nebo ne, řídit právem. A zde je to jasné, a nikdo to nebude zpochybňovat, nedal(nespolupracoval), bere se nejvyšší sazba. Ale mluvíme pořád o přestupku.Kdyby to byl trestný čin, tak už je ředitel na dlažbe. Můj názor v tomhle případě je, že pít alkohol a řídit se nemá. A je jedno, kdo sedí za volantem. Pak má následovat trest. Můžeme se pak bavit o tom, zda trest za přestupek je vlastně pro ředitele trest, ale takové jsou zákony. Ale v tuhle chvíli nevíme, jak dopadne šetření a pak nevíme jak se zachová policejní prezident. Zda ho nechá sloužit, vyhodí ho, nebo nechá odejít s výsluhou. osobně bych volil třetí možnost. Podělal to, bez ohledu co je to za chlapa. Ale nechat ho ve funkci, by byl výsměch a vyhodit ho bez náhrad neadekvátní situaci. Bavíme se pořád o druhém bodu. S 34 lety příkladné služby se tohle prostě nedělá. Ředitel útvaru není prostě řadovej kus. Bez ohledu na to jak se nám to líbí, tohle platí co je svět světem.
Ale nemůžeme slučovat tyhle události dohromady, jednak se staly s odstupen několika dní a pak nikdo nepředložil nic co by alespoň nasvědčovalo tomu, že spolu souvisejí.
Jinak nejsem policajt ani nepatřím k fanklubu ředitele letky. Jen se mi nelíbí soudce lynč.

Autor: Juris (....86.3.1...) 13.03.2011 12:03:40

:-)njn,napsal jsi to hezky.Čistě teoreticky:jakákoli osoba na takovém nebo podobném postě,pracující s takovým drahým zařízením,chycená tak jak byla chycená se u mě rovná ztráta důvěry a spolehlivosti a viděl bych to tak,uzavřít zápisník letů,zaplatit škodu na technice,uhradit náklady na výcvik a bez nároku na výsluhu odchod do civilu.Myslím,že ve vašich řadách se najdou jiní,kteří si toho místa budou vážit.
Pracuju jako řidič a na školení se dozvídám,pokud odmítnu foukat i krev,bude mi automaticky a bez debat počítána za chlast plná taxa,ale u ředitelů od policajtů je to asi jinak.Třeba se dozvíme,že to nebyl chlast,že to byly jen kapky do uší,protože je měl ředitel od toho sešupu ve Slaným ještě zalehlý.O vožralovi nikdo nepíše a o kašparech taky ne.Jen jsem se zeptal,jak to lítání jde ostatním,opravdu bych při dalším cvičení nerad zažil něco co popisuješ v poslední větě.....

Autor: demon (...24.25.1...) 13.03.2011 07:57:02

To že je někdo někde ředitel neznamená, že je v odvětví kterému šéfuje nejlepší. U vrcholových manažerských pozic (ředitel LS PČR takovou funkcí je) rozhoduje spousta faktorů, které jsou mnohdy důležitější než to, že manažer tu práci umí nejlíp. Jde o motivaci lidí, stanovení priorit, umění tyhle priority vyjednat s dalšími nadřízenými, schánění materiálu a prostředků a další a další věci. takže ředitel letky nemusí být potom nutně pilot s nejvyššími kvalifikacemi, neboť mimo lítání dělá spousty dalších věcí. To proč je zrovna manažerem ten nebo tamten je úplně jedno, "neboť není člověk ten co by se zavděčil lidem všem". Podle této logiky by šonka měl být velitelem letectva armády ČR, neboť lítá určitě líp než Verner. Na druhou stranu je úctyhodné, že ředitel přes to všechno ještě aktivně líta v ostrých akcích.
K tomu alkoholu, kdyby tam byl po nehodě, tak už je to vyřešené. Takhle akorát spekulujeme, protože nikdo z nás ten spis neviděl. Nicméně, si nedovedu představit, že fridrich sedá s panenkou do mašiny, jdou lítat NVG a jemu je jedno, že ředitel má něco pod kůží, jen proto že je ředitel. Lidi pro to co se stalo, neexistuje moc omluvných argumentů, alkohol na silnici prostě nepatří. Na druhou stranu, podle toho jak to vypadá, je ten problém hlubší a nenese na něm vinu jen ten co údajně (zatím nikdo nepředložil žádný důkaz, že pil, to že někoho zastaví policie a on odmítně fouknout a dát krev, sice hraničí téměř s jistotou, že tam něco proběhlo, ale důkaz to není) a už vůbec to neznamená, že je to vožrala co lítal nalitej a jeho podřízení jsou kašpaři co umí kulový. Věc má dvě roviny, leteckou a pak tu silniční:) obě spolu mohou souviset, ale v letectví není prostor pro doměnky. když se začnou piloti domnívat, že to či ono neudělali, jelikož se domnívali, že to udělal ten či onen, akorát spadnou.

Autor: Juris (....86.3.1...) 11.03.2011 21:29:03

Martin:nebo sis myslel,že jsem načisto vůl a počítačovej žgryndal,ne?:-)Pár mojich příspěvků je psaných pod heslem,na blbou otázku blbá odpověď a myslím si,že jsem tady nikoho nijak nesoudil.Pokud jsem něco psal,bylo to myšleno všeobecně.Letectvo odsuzovat nemůžu,u firmy,kde jsem lítal,lítali ve volným čase 2 kámoši Náměšťáci a ti by mě dobouchali:-)
Co se týká těch hraček,určitě není nic potěšujícího ,když se tady dočteš,že elita Let.služby rozřachala mixér,na který museli vydělat jiní.Pak mě taky hned napadá otázka,jak jsou asi dobří v řízení jejich podřízení...Jako dobrák se zůčastňuju cvičení,cvičí se i s vrtulníkem od PČR,konkrétně plnění podvěšenýho vaku vodou,při visení,pro hašení les. požárů a teď abych se snad i bál pod to vlézt,že se zase někomu něco nepovede a všechny nás pod tím krámem rozmačká,ne?
Njn,ty roky za kniplem ti závidím.No,není všem přáno.

Autor: o.krumpoch (....224.64...) 11.03.2011 18:07:05

to Martin:"bav sa s volém o sobotě,když de v pátek na porážku".tolik k písmenkování si s romulem.

Autor: romul (....39.96....) 11.03.2011 16:32:53

citát z tn.cz

...Šéfa policejní letky podezřívá inspekce, že byl pod vlivem alkoholu i při nehodě vrtulníku z minulého týdne...

Autor: Martin (...201.60....) 11.03.2011 15:50:00

to Juris, jonom jsem chtěl tak trochu naznačit, že tu opět začínají padat závěry a soudy bez znalosti prostředí a situace. Nic víc. Tvoje příspěvky na mne působí, jako že co provozuje stát je špatný, drahý hračky placený z našich daní atd. Možná se pletu, kdo ví a tak mně zajímalo, jestli stějným šmahem odsoudíš letctvo. Jinak na vysvětlenou v kabině letadla jsem strávi cca 30let.

Autor: o.krumpoch (....224.64...) 11.03.2011 09:45:06

to Martin:možná sme se někdy potkali.u kterého pluku to bylo?

Autor: Bubacik (...149.120...) 10.03.2011 19:41:23

Panenka? ten co ho ted chytli kdyz jel nejspise opily autem?

Autor: codex (....212.22...) 10.03.2011 17:29:35

Demon: No konečně. Nejrozumější příspěvek z těch 150ti. :)

Autor: Demon (...24.232....) 10.03.2011 15:08:07

Nevím na čem všichni vy mistři létáte, ale měli byste si uvědomit, že policejní piloti patří k nejlépe vycvičeným u nás. Kdy by alfa nebo dsa ani nastartovala, oni letí. Když se ztratí dítě nebo někdo jiný, tak Letecká služba lítá za hranicí minim, aby ho našla. Stejně tak při posledních povodních se zrovna Fridrich plazil při zemi, aby zachránil zrovna nějakýho rozumbradu meteorologa co se domníval, že když voda byla nejvejš po kolena, tak vejš už nepude a pak seděl na střeše. To že se při výcviku občas něco nepovede a stojí to peníze to se prostě stane a nevím proč se z toho dělá taková aféra. Že nebyl pojištěný? Všechna vozidla MV nejsou pojištěná. Proč? Je levnější v tom množství vozidel zaplatit občas nějakou škodnou událost, než platit skour. pojišťovnám naprosto nesmyslné množství pojistek. A to že si policajti a armáda vyšetřují nehody samy, je dáno buď zákenem nebo nařízením vlády a je to tak všude na světě. I když si myslím, že zrovna policajtům by to nijak nevadilo, kdyby je vyšetřoval někdo jiný. Uvědomte si, že i v tomhle odvětví jde o velké peníze, které z rozpočtu vysávají soukromníci. A ti by samozřejmě radi převzali veškeré činnosti. Dělali by jich půl, ale stali by nás dvojnásob. Tohle ale není o pilotech, ale o politice a hlavně o politicích. A k tomu chlastu. To že ředitele údajně chytili pod vlivem a je mimo službu, neznaméná, že lítal nalitej, nebo na letce jsou samí ožralové. Počkejme si jak to dopadne, ale věřím tomu, že tohle náhoda nebyla. Letu zdar.

Autor: def 26 (...251.250...) 09.03.2011 22:15:30

To Qentin: Možná jsem bezpáteřní,že jsem, uvedl jména pilotů.Jedno jméno dnes uvedl už i tisk v souvislosti s tím,že pan ředitel přišel o řidičák...kvůli chlastu.Ředitel policejních letců.......co k tomu dodáš?

Autor: pp (...24.87.1...) 09.03.2011 12:05:28

Byl to let za NVG

Autor: bubak (...176.162...) 09.03.2011 00:12:11

...kdyz to tu ctu, rad bych se zasmal, ale je mi z toho smutno...

Autor: Pavel Popelářík (...13.72.2...) 08.03.2011 21:56:25

Tak to je kvalita úplně na prd!
Vypadá to jako fotomontáž! :D

Autor: Juris (....86.3.1...) 08.03.2011 19:50:19

Martin:no nedá mi to a do teď přemýšlím nad tvým příspěvkem,co tím chtěl autor říci.V první větě oznamuješ,že jsi se musel vypálit.Pak ale nevím,co by jsi mě chtěl nahazovat,místo fotky dopadu,nechtěl jsi napsat,co ti řeknu k místu dopadu toho mixeru?

Autor: Juris (....86.3.1...) 08.03.2011 18:43:29

Martin:nerozumím řeči tvého kmene.Zkus tu otázku formulovat jinak.Asi jsi měl ke střílení důvod.Nebo co bys chtěl abych ti napsal?Chceš se nějak hádat?

Autor: Martin (...201.60....) 08.03.2011 17:27:31

ne , vobě dvě **

Autor: sučko (....198.20...) 08.03.2011 17:21:08

Martin:..a v momentě co jsi vzal za madla vystřelovací sedačky se utrhlo nočníku ucho

Autor: Martin (...201.60....) 08.03.2011 16:19:36

Jurisi, já se musel jednou střílet. Když ti to takhle nahodím, místo fotky dopadu, co mi k tomu řekneš? ;-)

Autor: TeX (...250.20....) 08.03.2011 09:43:19

Ten den jsem dělal řízené lety do LKKV a potkal ho tam na letišti. Piloti šli na WC a pak odlétali směrem ku Praze

Autor: MK (...45.30.3...) 08.03.2011 07:33:17

Fiiiha, sebehla se tu cela troli vesnice :-)

Autor: OKPPT (...13.71.2...) 07.03.2011 00:15:21

Bych věděl co s tím vnitřkem.:) Takový Fullmotion sim na X-Plane, to by byla bomba.:)

Autor: xXx (...161.193...) 06.03.2011 21:47:50

To je docela prd*** číst tu ty komentáře. Trošičku se tu natom vařim

Autor: Jivo (...135.37....) 06.03.2011 20:55:37

S tema pojistkama, jak psal Capka. Uvedomte si, ze ty vrtulniky armady a Policie pri letech casto letaji v rozporu s ICAO. To same nasazeni apod. Vozidla policie se casto pouzivaji jako zabrany a zatarasy. Takze by stejne vetsina nehod byla ve vylukach. A ma za toto smysl platit desitky milionu rocne?
To same obycejna urazovka ci zivotka. Posadka krom linek ve vyjimkach. Pojistovny jsou v tomto na ... a verim tomu, ze znicit jeden vvrtulnik za x let je levnejsi. To same ty nehody sluzebnich vozidel.

Autor: Ondřej Čapka (...102.52....) 06.03.2011 20:32:52

Je to policejní vrtulník, takže nasazení i při zásazích proti ozbrojeným pachatelům, lety v extrémních podminkách, tu a tam výcvik... jak známe pojišťovny, tak za tu dobu co ho měli by na pojistným zaplatili ty vrtulníky nejmíň dva...

Autor: poplatník (...99.186....) 06.03.2011 18:44:20

Pilotů si váží ale jen těch zodpovědných. Mrzí mě na tom, že tak drahá mašina, která se používá i pro výcvik a je tím vystavena většímu riziku havárie není pojištěna! To se nezpochybnitelně příčí zdravému rozumu.

Autor: Juris (....86.3.1...) 06.03.2011 18:38:25

Sumatra:Netrefil jste se nikam.Věřím,že jste takový pašák a zpřísnění psychotestů,místo planého klepání do klávesnice,určitě v nejbližší době prosadíte.Přeji hodně úspěchů.Teď mě napadlo,jestli bych se s vámi neměl poradit,zda-li můžu jít zítra do práce.Já jsem vždy dal na rady zkušenějších,proto možná ještě dnes žiju.
Radim:jj :-)

Autor: Martin (....4.132....) 06.03.2011 18:32:35

Tady je to opravdu jak na novinách. Každý u toho byl, všechny zná a příčinu pádu již určoval hodinu před vzletem. Daně mě nemrzí na výcvik, ale na jiné věci. Stačí se někdy zůčastnit nějakého cvičení s vrtulníkářema a nebudou tady plačkyni přes daně. Pilotů si vážím a je dobře, že jsou v pořádku.

Autor: Radim (...181.50....) 06.03.2011 17:59:46

...kdybychom byli v hospodě, myslim, že by tam bylo nejen velmi hlučno...:-)

Autor: Sumatra (...177.116...) 06.03.2011 17:22:02

Juris - Je vidět, že jsem se s psychotestama terfil do černého ještě, že už nelétáte !!!

Autor: Tomáš Záhoř (...100.205...) 06.03.2011 17:19:50

To zase máme rekord v kibicování a ještě k tomu bude v top žebříčku mizerná fotka :-)

Ono se to pěkně napadá a nadává, když je místo korektní identity přezdívka. Korektní pisatel se tím ale jak známo neřídí .......

Nechte už toho rozumování, časem se možná objeví korentní závěry vyšetřování a bude jasno. Posádka přežila snad celkem ve zdraví a poučili se určitě dost a dost. Radši něco pěkného vyfoťte :-)

Autor: Juris (....86.3.1...) 06.03.2011 14:58:41

Skeptik:nikoho neurážím,tak to dělej také.Ale napsal jsi jednu velkou pravdu,hned první větou.Viz fotka výše:-))Jj,kdo se v letadle nebojí,je jednou nohou na krchově.Je ti celkem nic do toho jestli se mi něco stalo nebo ne,stačí k tomu málo-dodržovat předpisy,výrobcem nařízené postupy atd.
Blbec jsi u mě jen ty,všechno víš nejlíp sám.Nevzpomínám si,že bych ti předkládal zápisník letů ke kontrole a myslím,že ani ona posádka ne.Tak se nikomu neser do počtu nalítaných hodin,bude lepší,když se budeš starat o správnost svých součtů ve svém zápisníku,pokud nějaký máš.
No a dál co píšeš,to už snad někomu lezeš do zadku ne?Čekáš za to poníženě od někoho pochvalu?Mě se hrozně líbí,jak občas někdo mluví za někoho.Ty za vysokoškoláky,Petr zase za všechny piloty a záchranáře,které patrně stihl za hodinu všechny oběhnout,když píše,že jsem je všechny urazil.
Že bych se naparoval?Tak to se rychle prober,ty akční hrdino.No,viděl bych další diskusi za zbytečnou,protože máš ve všem plnou pravdu.Co se přihodilo nebo nepřihodilo jistě půjde dohledat na příslušných stránkách.Tak ti jinak přeji pevné zdraví a hodně nalétaných hodin u klávesnice.Čus.

Autor: MichalP (....50.64....) 06.03.2011 14:23:37

Už je to top foto za minulý rok..:-D

Autor: Kuba (...176.126...) 06.03.2011 14:23:18

Pro JT... Škoda ze mu ta angličtina nepomohla s přistaním...

Autor: Radim (...181.50....) 06.03.2011 12:49:45

...nikdo zatím neví co se tady dělo,jak k tomu došlo a tady je přes stodvacet žvastů, z toho tak sto z úst těch kteří žijí v domění toho nejchytřejšího člověka na zemi, nechte toho, i ti co jste piloti, nikdo z vás nevíte kolik času měli na reakci při vznikajících potížích za letu, až se to vyšetří a bude v tom jasno tak debatujte, teď se dá jen říct "zaplať pánbůh, že se nikomu nic nestalo" jak v tý mašině, tak na zemi...

Autor: skeptik (...178.123...) 06.03.2011 11:47:16

Milý Jurisi. Nejblíž mají za kniplem k průseru právě lidi, kteří si připadají jako neomylní, vždy stoprocentní, a nijak sami o sobě nepochybují. Jsem tedy opravdu rád, že se ti za těch tvých sedm let nic zásadního nepěkného nestalo. ;o)
Všichni jsou blbci, jen ty jsi hotovej leteckej génius. Škoda jen, že nemáš odlétánu ani čtvrtinu-třetinu toho, co má kapča, který v té mašině seděl časově léty, a o náletu hodin už raděj vůbec nemluvím. Někdy by bylo myslím docela zajímavé vyjet si statistiky jednotlivých zdejších chytráků POČET NALÉTANÝCH HODIN NA JEDNU NEPŘÍJEMNOST. A asi bych se vůbec nebál porovnat data lidí od AČR/PČR/Delta/Alfa. Maléry se nevyhýbají ani pilotům u obou soukromníků, jen se nikdo od státních leteckých provozovatelů nesnaží si na nich hnedka trapně přihřát polívčičku, a udělat z nich gumy zelené, nebo švestky tupé, a pokud možno se dopídit a skandalizovat konkrétní jména, jako je to tady. A víš proč? Protože jako vysokoškoláci dobře vědí, jak blízko je od jednoho špatného rozhodnutí k průseru, vůči kterému není nikdo a nikdy úplně imnunní. Hřbitovy jsou dlážděny sebevědomými stoprocentními akčními hrdiny, tak ve svém naparování se ještě trošku přidej

Autor: Juris (....86.3.1...) 06.03.2011 09:46:21

Sumtra:jsem rád,že máš takovou bujnou dětskou fantazii.Myslím si,že jsem tady nikoho neurážel,tak to nedělaj také,píšu sem svoje životní zážitky z létání.Létal jsem 7 roků,sice nic moc doba,ale něco jsem u toho zažil.Na moje psychotesty se vyflákni a raděj si běž nachystat aktovku na zítra.PS:Kdyby jsi měl o nějaký ten závit v hlavě navíc,věděl bys,že košťata nelétají.To jenom v pohádkách a ve tvé hlavě.
No a koukněte na flymag.cz,do havárií,kde se každý může dočíst a podívat,jak končí opravdoví mistři.Tento učil létat C-17 pod pádovkou,jistě moc nescházelo a už to uměla a jak se každý dočte,byl to také super pilot a uznávaný skvělý profík....Co naplat,měl nasráno v rukách....

Autor: Franta (...201.48....) 06.03.2011 09:41:50

To Prnc (....66.174...): :-):-):-):-) To vážně pobaví, můžeš prosím napsat jak se u EC vypne hydraulika listů hl. rotoru? :-):-):-)
Proč myslíš že EC nemá výkon? Proto že plně naložená mašina nemá problém odstartovat i na jeden motor?
Tady je to fakt samej odborník a znalec vrtulníků. Není divu když je sem odkaz z Novinek.cz
Proč takováto diskuze není u fotek rozsekaných mašin soukromníků?
Několik jejich rozsekaných mašin se na netu taky najde.

Autor: kurtU (...102.244...) 06.03.2011 08:44:23

NEUVĚŘITELNÉ !!! Nádhernej příklad potvrzení rčení " Kdo chce psa bít,hůl si vždycky najde..." stejně jako zneužívání anonymity netu. Schovat se za nick a bejt chytrej jak rádio umí každej vůl. Pochybuju že by se kterejkoli z přítomných kingů postavil tváří tvář tomu pilotovi a řekl mu do očí "Dobře ti tak hajzle,to máš za to..." a podobný kecy co se tu objevili.Říkám předem,nic o lítání nevím,neozumím tomu a vůbec jsem sem nechtěl psát...jen jsem se skočil mrknout na tu fotku-nicméně ty kecy tu mně nakonec donutili.A sice pro ty rozumnější tu:ogaři,proč sa zbytečně rozčilujete nad volama co sou tu tak chytrý jen proto,že sou schovaný za nickem,dyť to nemá cenu. Te´d sou pro ně hajzli zbytečně placený protože cvičili...kdyby sa to stalo v akci byli by hajzli že necvičili...kdyby v případě potřeby nedoletěli byli by to hajzli že je zbytečně živěj a kdyby doletěli a nakonec sa ukázalo že nejsou potřeba byli by to hajzli že utrácej zbytečně palivo ... bože bože...přitom důležitý je jen to že sa nikomu nic nestalo...na podobný odborníky co sa tu vyjadřujou fakt zvysoka srát... ať tu totiž budete vysvětlovat nebo obhajovat cokoli,stejně si nandou důvod.

Autor: Jaromir (....96.160...) 06.03.2011 06:41:03

Autor Jirka velmi konstruktivně a objektivně popsal situaci.
Tímto jemu poděkování

Autor: josef (...103.125...) 06.03.2011 06:02:50

Několikrát jsem s tímto pilotem letěl a nedovedu si vysvětlit co se mohlo stát.To co předvedl v minulosti a s jakou pravurou-klobouk dolu.Za snížené viditelnosti kdy nešlo vidět na krok si dosedl vždy přesně - no prostě nevím.Snad něco o čem nevěděl.Jináč jeto pan pilot.

Autor: Petr (...101.205...) 06.03.2011 01:46:00

Autor Jirka je kretén a o této práci ví hovno.

Autor: Jirka (...177.239...) 06.03.2011 01:39:21

Nejsem expert na vrtulníky, ale tipuju, že stroj je na odpis. Beru ze zkušeností s nehodama u větronu. Škoda stroje a možných ztracených životů, který už nepřiletí zachránit.
A vy co tu lamentujete s tim, že piloti jsou neschopný a že to budem platit my, dan. poplatníci, vzapatujte se! Dnes bylo hezky teplo, nad zmrzlým polem se tvořili vzduchové víry a propady a jestli do jednoho z nich vletěl v 5m tak, at je sebešikovnější pilot, už s tim nic neudělá. ale mohlo se stát opravdu cokoliv, od selhání elektroniky, přes nezmary počasí až po vinu pilota. To ukaže vyšetřování, tak tu neukamenovávjete piloty před soudem ;-)
A to, že nebyl pojištěný? to se nedivim. Při tak malém rozpočtu by jim to žádný ekonom nedoporučil.
Holt nehody se stávají a přeju pilotovi aby z toho nebyl v psych. šoku, aby se nebál do toho znova sednout ;-)

Autor: Marcin (...182.60....) 06.03.2011 01:07:58

Spíš bych postihl vnitro zato že si neumí pojistit stroje dostatečně. Hlavně že pan John na to kde všude se peníze promrhávají a na důležité věci už by asi musel šáhnout do svých kapes a to nejen ministři, ale i poslanci za to nicnedělání bych taky dokázal brát 10ti tisíce.. Ale na to aby to měli pořádně pojištěné už není a na školení asi už taky ne... Měli by se zamyslet ti blbci nahoře

Autor: Prnc (....66.174...) 06.03.2011 01:06:05

Pokud cvičili autorotaci s vyplou hydraulikou listů hl. rotoru, což se u Eurocopteru má trénovat, není divu, že mohlo dojít k tvrdšímu dosedu. Síla, kterou musí pilot vynaložit na kolektiv i cykliku je několikanásobně větší, než se standardně zapnutou hydraulikou. Ikdyž osobně mám na ECečka ten názor, že "zadarmo drahé". Stačí pár kilo navíc a ztrácí dech. Věřm tomu, že s navěšeným harampádím a plně naloženou kabinou se sotva odlepí od země, natož dělat krizové pokusy nad zemí, když není výkon.

Autor: pohodar (...49.83.1...) 06.03.2011 01:02:52

Hele lidi, někteří z vás by se fakt měli zamyslet. Někdo sem nahraje fotku rozbitýho policejního vrtulníku a rázem se tu všichni pasujou do role odborníků na leteckou záchranku. Upřímně, nehledě na to, kdo ten vrtulník pilotoval, (jak jsem se tady dočetl) ti policejní piloti zase takový esa nejsou. Tím je nechci snižovat. Prostě jsou to průměrní piloti, kteří dělaj chyby, jako každej jinej. I ty kraviny v těch strojích občas dělaj. Teď se jim prostě nepovedl výcvik a takhle to holt dopadlo. Hlavně, že se nikomu nic nestalo. Postižení za svoje chyby určitě budou. Řekl bych, že tohle je jen důsledek spousty věcí, které se teď u policie, potažmo Letecký služby dějou. Úspory atd. Jinak techniky a údržbu bych z toho vynechal, protože pokud jsem správně četl, tak to byla chyba pilotáže. Mimochodem ti technici, co tam dělaj, dělaj svojí práci dost na úrovni, ačkoli jim nikdo zrovna nepomáhá a ta pilotní esa, jak tu někdo psal, se k nim dost často chovaj jak k pěknýmu póvlu... Jinak co tu někdo psal, že soukromá záchranka vyjde levnějc než ta policejní je fakt blbost. Pokud vezmeme striktně jen peníze na záchranku, tak ta státní má řádově desetinovou zátěž pro státní rozpočet, proti soukromé... Je dobrý si nejdřív zjistit informace než tady z těch stránek začnete dělat druhý novinky.cz. Pár let jsem u LSPČR byl, tak vim o čem mluvim....

Autor: Gripen (...230.152...) 06.03.2011 00:58:50

Nevím, ale pokud se nikomu nic nestalo, tak je jen dobře. A klidně na opravu dám vše ze svých daní, raději na tohle, než do kapsy korupčníkům ve vládě a nebo na nemakačenky s uzenou kůží...

Autor: fil (...136.164...) 06.03.2011 00:34:57

Neco už jsem na vrtulniku nalital a tohohle je za 250mil.škoda, nicméně považuji za nesmysl předcházet šetření. Ta "švestka" co s tím flákla o zem mohla prodělat třeba momentální zdravotní indispozici, mohlo dojít k technické závadě,která u elektronikou přecpané mašiny s fenestronem, který potřebuje podstatně víc výkonu než zadní rotor, není žádná vzácnost. V počasí jako je dneska s promrzlou půdou a sluncem mohlo k nehodě dojít i vlivem propadu nebo povětrnostních podmínek...sto dalších možností včetně toho že s tím flákla nějaká švestka. Každej den desítky švestek nabořej auto v lepším případě do stromu, v horším zválcujou mateřskou školku. Tady se nikomu nic nestalo a proti tomu co rozkradli naše vlády dosud je tahle ztráta daňového poplatníka srandovní. Tu nehodu nejspíš někdo vyšetří, ty rozkradený miliardy určitě ani nikdo šetřit nebude.

Autor: karel svoboda (....77.165...) 06.03.2011 00:21:56

co to delate-pojisteni neplati john vv je nutne jednat pro-ti,korupci tak co blbnete vy znalci-5o km/hod. to asi nejde jak vymyslel pan BOOM u letiste Ruzyn

Autor: Conte Almaviva (...113.45....) 05.03.2011 23:45:09

Řek bych, že "profící" od PČR nezvládají autorotaci. Toho vrtulníku je škoda.

Autor: Dan (...243.108...) 05.03.2011 23:44:42

Prostor pro vymenu nazoru a diskuzi... spravne.

Autor: Tomáš (...100.90....) 05.03.2011 23:40:05

Takhle vypadá diskuse a návštěvnost když na novinky.cz vyjde článek(zjevně jen díky této fotce) s odkazem na planes...

Autor: Pepa (...42.196....) 05.03.2011 22:52:55

jsou tam dvě ff

Autor: Pepa (...42.196....) 05.03.2011 22:48:07

není zač, normálně se snažím tady se neprojevovat,ale toto již byla hodně hustá káva

Autor: zdenek (...62.224....) 05.03.2011 22:45:21

Dík\ Pepo, díky J.W. alespoň pár normálmích lidí, kteří ví o čem to je.

Autor: Pepa (...42.196....) 05.03.2011 22:40:59

Jo ,prudit tady budou Ti co nezvládnou ani kartáček na zuby

Autor: J.W. (...100.150...) 05.03.2011 22:36:40

Vzhledem k tomu, že jsem s piloty u PČR několikrát letěl tak si snadno můžu udělat obrázek a pro mě jsou to profíci každým coulem.. Divím se, že má někdo drzost vůbec napadat, urážet a komentovat někoho o kom neví zhola nic a o příčině nehody taktéž..

Autor: Pepa (...42.196....) 05.03.2011 22:35:12

Jsem rád ,že tady píše každej kdo nezná pilotáž vrtulníku a jeho záludnosti.Zkus to třeba s modelem T-rex 450 a dej vědět.

Autor: Zdenek (...62.224....) 05.03.2011 22:31:31

To co zde u některých článků čtu je ostudné. Nebudu jmsenovat jednotlivé chytráky, tupce a hovada. Měl jsem možnost s těmi profíky-piloty spolupracovat a m usím konstatovat, jsou to skutečně profící, špičky. Urážky, které zde padají jsou nemorální, a od lidí, jejichž IQ je nulové. Kdyby se ti "chudáci" co zde píší zamysleli, kolik peněz daňových poplatník-nás všech rozkradli páni poslanci a jejich miliardoví kamarádi, nemohli by takové sra.ky vypustit do světa.Všem stupidním blbcům přeji, aby se nad sebou zamysleli. Držím palce všem pilotům vrtulníků PČR.

Autor: sumtra (...177.116...) 05.03.2011 22:21:01

Pane juris vy jste lítal tal maximálně na koštěti a v ruce jste držel tak násadu od něj. protože jestli jste byl pilot, tak by bylo záhadno, aby se v první řadě co nejdříve provedla změna psychotestů, protože nechápu jak vy jste těmito mohl projít.

Autor: Petr Toman (...100.19....) 05.03.2011 21:52:06

Lidi, proboha co jste to za odborníky? Většina z přispivatelů bych tipl, že netuší jaký je rozdíl mezi kolektivem a cyklikou, co je to přízemní rezonance nebo autorotace . . . Ale hlavně, že každý umí nadat člověku, kterého ani nezná do švestky . . . i když uznávám, že marking tohoto stroje jako slívka vypadá . . . Mě by třeba zajímalo jaký manévr nacvičoval . . . pokud to bylo nouzové přistíní s odpojeným primárním rotorem tak mohl mít taky prostě smůlu . . . a vlastně i štěstí, viděl jsem vraky, které dopadly hůř . . . jasně, kdyby zrovna vezl někoho z tvojí rodiny s dírou v palici na sál a nevěděl co dělá, pak by se řeklo, že zanedbali výcvik . . . mě je z některých lidí vážně zle . . . .

Autor: skeptik (...178.123...) 05.03.2011 21:50:29

@Juris: ach soooo. systém financování soukromých záchranek jsem myslím popsal dostatečně. Zapomněl jste dodat, že na ty další vrtulníky vydělal právě tím, že státu účtuje to, co mu účtuje, a soudruzi z některých partají mu na to rádi jdou. Buď to stát vyjde levněji, nebo jsou řádně hmotně motivováni - čert ví... ;o)
O karambolech bych tu více nehovořil - ty se prostě občas stávají všude. Nejsme tak velká země, aby tu i průměrný fanda do letectví nevěděl o haváriích na všech stranách, stranu soukromých provozovatelů nevyjímaje. Jak u Alfy, tak u Delty. Mám je tady rozebírat? Proč proboha. Škoda každé mašiny, a hlavně každého člověka, který se při nich zraní, nebo zemře. Jsem rád, že se alespoň v tomto případě nikomu nic nestalo. A aspoň k tomu těm chlapům gratujulu

Autor: Juris (....86.3.1...) 05.03.2011 21:42:18

A ještě pro JT:být skvělej člověk a výborný pilot není patent na neomylnost.Omyly v letectví se platí většinou tím nejcenějším.....

Autor: Juris (....86.3.1...) 05.03.2011 21:31:56

Úplná krása,jak se to tady rozjelo:-))
Honza:v lítání musíš být 100% ve všem.Potom jinak dochází k velkým materiálním škodám a ztrátách na životech.Držíval jsem v rukou takové hodnoty,o kterých se ti ani nezdálo.Tak si to kolečko malty nalej do huby a kladívkem se mlať po tom sprostým r...
Mates:neměj strach,z daní nežiju.Jsem rád,že posádka přežila,už kvůli jejich blízkým,sám dobře vím,jaké to je,přijít o blízkého,byť jenom tím,že měl nasráno v rukách a nabral si hlínu do nosu.Věřím,že tato kraxna bude řádně vyšetřena a pokud bude zjištěn viník,škodu zaplatí.Mě taky policajti na silnici nic neodpouštějí.
Skeptik:nevzpomínám si,že by majitel jisté let.záchranky říkal,že by mu stát z daní zaplatil vrtulník.Spíše si pamatuju,že začínal s jedním,který vydělal nějaké peníze,pak si pořídil na leasing druhý a pak další.Jistě,stát jeho lety pro záchranu majetku,zdraví a života platí z našich daní,proč ne?Asi to vyjde levnějc,neplatí údržbu,lidi a rozjebaný vrtulníky...Ale policajtům musí financovat lety všechny.
Petr:važte lépe slova a nechejte si vaše velkohubá hesla typu urážky všech pilotů a záchranářů,soudruhu,1.Máj teprve bude.
Tomas:tvoje první věta je perla a myslím,že sám nevíš,co jsi tím chtěl říct.A ty jsi někdy někomu pomohl?No a ta drobná nehoda v řádech statisíců,jasně,to už se nějak vsákne.
Quentin:nikdo si jistě nic neužívá.A z chyby v letecké práci vyvázne životem jen málo kdo.Řekl bych,že moc nechybělo,jen o trošku větší rána o zem a posádka měla hlavy mezi prsama nebo husí krky,tak si to přeber jak chceš.Ti chlapi nejsou jediní,co zachraňujou životy a nasazujou při tom svoje vlastní.Je spousta dalších.
Poplatník:tak tak
Bylo mi ctí a národním svátkem,počíst si v této diskusi.Jen mě mrzí,že se už neozval můj kámoš z dřívějška Mistr kniplu a beranů DrBo.

Autor: JT (...103.65....) 05.03.2011 21:15:08

to Kuba. Pravděpodobně Vás dost zklamu, ale ten pilot rozhodně není "tupá švestka". Je velmi inteligentní, umí perfekně anglicky a spoustu dalších věcí, které tady nemá cenu rozebírat. To že létá pro policii automaticky neznamená, že to je "obyčejný policajt". Stejně tak to platí pro všechny piloty letky.

Autor: záchranář (...113.57....) 05.03.2011 21:14:33

Je zajímavé, že při různých nehodách a neštěstích druhých se najdou vždy zasvěcení odborníci, kteří všemu rozumí a ví, jak k nehodě zaručeně došlo. Najde se i hodně zlomyslných. Z příspěvků některých autorů je také patrné, že asi se zákony a policií mají určité problémy. Jinak by takové kokotiny nemohli v komentáři vůbec napsat. Byl jsem svědkem záchrany osob pomocí policejních vrtulníků u záplav a též při záchraně osádky havarovaného vozuidla na D1. Díky jim a ne blbcům byli lidi zachráněni. Hodně dobrých letů.

Autor: skeptik (...178.123...) 05.03.2011 21:01:55

@demar: oni někoho rozsekali, někoho zranili? A až rozsekáš tu sanitu, tak ti taky někdo bude psát, že ti to přeje, protože jsou saniťáci, ti převozoví zejména, budiškničemové? A budeš platit celou sanitku za dva miliony, nebo jen část škody do výše těch několika svých platů? Nepůjde pak tedy zbytek škody zase z peněz daňových poplatníků, nebo pojištěnců (z příspěvku zřizovatele, nebo z úhrad zdr.pojišťoven)? Někdo ty piloty plácá po ramenou? Někdo je předem zbavuje odpovědnosti v případě, že by se při vyšetřování prokázala jejich chyba? O čem se tu bavíme? Většina přispěvků je tu na téma, že jen hlupákovi, který o tom neví vůbec nic, je hned vše jasné, a všechno by zvládnul mnohem lépe. Proč se snažíš zařadit do této kategorie? Nejsi ty Martin? ;o)

Autor: kuba (...176.126...) 05.03.2011 20:50:04

No co tak nejaka tupa švestka rosekala vrtulnik no... tak at to zaplati a nebo lita na vlastovce

Autor: Jakub Nemčík (....80.3.8...) 05.03.2011 20:48:58

opravdu někteří technici tady stojej za to... ja mel tu cest na techto masinach pracovat a litat za doprovodu snimi a musim rict ze piloti sou naprosty profici ktery litaj do ameriky cvicit na simulatory ruuzne kriticke situace a ja pred nima smekam... a drzim jim palce.. a nekteri lidi tady nechapou ze oni nejsou ti policajci co buzerujou a merej vam rychlost to se dela jen za doprovodu statniho policajta jako takoveho..oni sou neco jako taxi (a to je ze jezdite rychle to je vas pruser...) hlavne si uvedomte ze autorotace vrtulniku je hodne narocna a je na ni hodne malo casu... nastesti letadlo aspon nekam doplachti narozdil od vrtulniku :)

Autor: demar (....120.19...) 05.03.2011 20:36:32

No ahoj skeptiku, máš uplně pravdu.Až pojedu se sanitou do Horní ve dvě v noci, za husté vánice, silnice není vidět, rozsekám sanitu, převáženého člověka zraním, co na to PČR? Normálně bych nikam nejel, ale je to příkaz. Copak myslíš, že mě řeknou? Poplácají mě po ramenou? Podmínky byly takové, že by jsi psa nevyhnal. Ne,ne, nepřízpůsobil jsem jízdu stavu a povaze vozovky,... že se jednalo o minuty nezájem.
Tady se asi taky jednalo asi o vteřiny.

Autor: ARBI (...136.149...) 05.03.2011 20:28:16

Pěkná šlupka! Nicméně to přežili, tak dobrý.

Autor: Hanz (...157.167...) 05.03.2011 20:28:11

Je dobře že se jim nic nestalo!! ale vy někteří tady, nedělejte z nich polobohy, práce u letecké je hooodně teplé místečko a v ČR je mnoho dalších lidí kteří by na to měli, ale musí dělat ,,horší" práci, třeba jezdit jen s RZ... Těch záchranářů já si vážím mnohem víc. A jinak pilotům všechna čest, někteří jsou opravdu špičky ve svém oboru.

Autor: ARBI (...136.149...) 05.03.2011 20:26:05

Pěkná šlupka! Nicméně to přežili, tak dobrý.

Autor: poplatník (...99.186....) 05.03.2011 20:22:28

Držim jim palce a přeju, ať už se načí lítat, když je to jejich práce.

Autor: Qentin (...136.155...) 05.03.2011 20:19:42

No když tady čtu některý ty skoro posměšky..a ještě je tady někdo tak bezpáteřní a užívá si že zná jména složení posádky.. V každym oboru se dějou nehody, každej dělá chyby v práci. Ať si ti, co to tady kritizujou a melou o daních sáhnou do svýho svědomí kdy a kde co pos....
Ti chlapi zachraňujou životy jinejch a riskujou ty svoje. A to bez výcviku za všech různejch podmínek nejde. Jsou to machři a to jim nikdo neveme! Až poletěj pro některýho s těch strašně chytrejch tady v tý diskuzi, tak mu nějaká jejich nehoda bude uplně u pr.....!!! Důležitý je, že se těm chlapum nic nestalo, a tak to je !

Autor: RUSH (...78.71.2...) 05.03.2011 20:12:55

.....kolik odborníků, kteží zde kritizují sedělo někdy v helikoptéře nebo s ní umí létat jako ti chlapy? U klávesnice je bourák každej blbec. Že jo poplatník. Jsou zde jiní, kteří by měli mít zodpovědnost za svá špatná rozhodnutí. Těmto chlapům je potřeba držet palce....

Autor: JT (...103.65....) 05.03.2011 20:12:45

Vážení diskutující: konkrétní kapitán z tohoto vrtulníku je nejen výborný pilot, ale i skvělej člověk. Co se stalo netuším, ale to že s tím někdo bouchne o zem, neznamená nutně, že to musí být chyba pilota. Ještě přichází v úvahu technická závada, či nějaká výrobní vada. Nejdůležitější je, že jsou kluci bez zranění.
Soukromá záchranka dostává od státu cca 50 mil kč ročně paušál na jedno stanoviště, i když se nevznese ani jednou. Zhruba podobnou částku má letka PČR na roční údržbu všech strojů.
Déčko bylo na záchrance v Praze, pokud mě paměť neklame, na "krátkodobý zástup".

Autor: RUSH (...78.71.2...) 05.03.2011 20:11:08

.....kolik odborníků, kteží zde kritizují sedělo někdy v helikoptéře nebo s ní umí létat jako ti chlapy? U klávesnice je bourák každej blbec. Že jo poplatník. Jsou zde jiní, kteří by měli mít zodpovědnost za svá špatná rozhodnutí. Těmto chlapům je potřeba držet palce....

Autor: Lukas (...176.220...) 05.03.2011 20:04:51

Radši ze svých daní zaplatím opravu tohoto vrtulníku než chlast na schůzích a auťáky pánům poslancům.

Autor: codex (....212.22...) 05.03.2011 20:03:40

To je zase diskuze...Kdybyste se na to naříkání na všechno radši vykašlali..btw. Tahle fotka má 24000 náhledů. Asi před 2 hodinama trochu zlobil server, je to kvůli tomu ?

Autor: skeptik (...178.123...) 05.03.2011 20:02:33

"Nic proti ale toto přece nemůže instruktor dopustit, od toho tam taky sedí, asi s tim klucí dělali pěkný vylomeniny... "

ach, jak krásná teorie... Nejsem si jist, že šlo o "kluky" a jejich vylomeniny :D Pár metrů nad zemí nemáte na opravu nějaké chyby, ať už lidské nebo technické, už žádný čas. Dříve než cokoliv uděláte, a mašina zareaguje, jste už v kontaktu se zemí. To není krokem jedoucí auto, kde instruktorovi stačí hamtnout na brzdu, a ono zastaví. To je celé...

Autor: poplatník (...99.186....) 05.03.2011 19:51:57

Nic proti ale toto přece nemůže instruktor dopustit, od toho tam taky sedí, asi s tim klucí dělali pěkný vylomeniny... Naivně doufám, že jim to budou strhávat z platu!

Autor: Michal (....168.21...) 05.03.2011 19:47:44

Je neuvěřitelné, jak může být lidská "debilita" tak obrovská. Příspěvky typu dobře jim tak a podobně jen ukazují na minimální inteligenci jedinců jenž ony z jejich pohledu tak vtipné příspěvky psali. Přeji všem, co se podobně vyjádřili, aby jednoho dne potřebovali tuto specializovanou službu a chytli se potom za rypák !!! A těm co se to stalo, tak vzkazuji, že nikdo není bezchybný, v každé práci jsou nehody a ne vždy se vše daří. Též to mohla být texh. závada.. cokoli. Držím Vám palce, máte můj obdiv !!!!

Autor: poplatník (...99.186....) 05.03.2011 19:45:13

Nic proti ale toto přece nemůže instruktor dopustit, od toho tam taky sedí, asi s tim klucí dělali pěkný vylomeniny... Naivně doufám, že jim to budou strhávat z platu!

Autor: zuzana (...177.249...) 05.03.2011 19:44:33

Hlavně že jsou všichni živí a zdraví, ocásek Ecéčku snad opraví. Vrtulníky miluju a piloty obdivuju , jsou to frajeři.

Autor: calvera (...103.103...) 05.03.2011 19:35:59

Vzkaz pro všechny experty přes vrtulníkové létání. Když vám v autě něco odejde,zajedete na krajnici a je to. Pokud vám to samé udělá stroj ve vzduchu,máte sakra málo času k té krajnici. Takže zdravím ty nejlepší odborníky co tak pláčou nad tím kolik to bude stát peněz. Hodně zdaru,kokoti.

Autor: skeptik (...178.123...) 05.03.2011 19:35:28

Milý RadkuBlekouši, ty obyčejnej a jednoduchej člověče. Až příště pojedeš zase nalitej jako prase mezi Horní a Dolní autem z hospody domů tou nadlimitní rychlostí, a rozbiješ si někde rypák o strom, hádej který piloti jsou schopný tam ve tmě přistát za pomoci systémů NVG se záchrankovou mašinou aby tě z toho stromu odmotali? A aby to všichni uměli, musí nejdřív každej z nich projít přesně tím výcvikem, při kterém pochroumali tu mašinu na obrázku. Někdy si sedni za střízliva do auta, nech zhasnuto, vem si na oči brejle pro noční vidění, a budu ti držet palce jak daleko někde mezi vesnicema dojedeš. Umět přistát v noci bez osvětlení plochy do terénu za pomoci systémů NVG není nic moc využitelného pro nahánění jedoucích zlobivých řidičů. To je hlavně něco pro ty co právě někam nedojeli... ;o)

Autor: Honza (...240.97....) 05.03.2011 19:17:34

Quentin má svatou pravdu.

Autor: Letecký fanda (...240.166...) 05.03.2011 19:17:22

Ach jo, alespoň na tomto serveru bylo dosud zvykem diskutovat rozumně a zejména k věci ale vidím, že se sem navážejí jedinci (R Black a pod.), kteří si sem akorát přicházejí léčit nějaké své osobní mindráky. S tím si laskavě běžte někam do diskuzí na novinky.cz nebo podobně "inteligentní" diskusní fora.

Autor: Honza (...240.97....) 05.03.2011 19:15:42

Quentin má svatou pravdu.

Autor: Tomas (....77.243...) 05.03.2011 19:12:43

Idiote!!!!

Autor: Qentin (...136.155...) 05.03.2011 19:11:10

No když tady čtu některý ty skoro posměšky..a ještě je tady někdo tak bezpáteřní a užívá si že zná jména složení posádky.. V každym oboru se dějou nehody, každej dělá chyby v práci. Ať si ti, co to tady kritizujou a melou o daních sáhnou do svýho svědomí kdy a kde co pos....
Ti chlapi zachraňujou životy jinejch a riskujou ty svoje. A to bez výcviku za všech různejch podmínek nejde. Jsou to machři a to jim nikdo neveme! Až poletěj pro některýho s těch strašně chytrejch tady v tý diskuzi, tak mu nějaká jejich nehoda bude uplně u pr.....!!! Důležitý je, že se těm chlapum nic nestalo, a tak to je !

Autor: Radek Black (...180.1.1...) 05.03.2011 19:04:41

Pro mne je to rajský pohled. Opravdu mne strašně mrzí, že mne teď nebudou moci Pomoct a Ochránit tím že mě změří radarem ze vzduchu. PaCholíci z této záškodnické a vlastizrádné organizace nic jiného NEUMÍ!!! Chytit lumpa, to chce inteligenci a odvahu a ani jedno se u PČR nevyskytuje, mnohem jednodušší je podojit poslušné ovce jako jsme my obyčejní lidé.

Autor: hadej (....164.3....) 05.03.2011 18:47:30

dobrejim tak neumi ani letat !!!!!!

Autor: jerry (....11.241...) 05.03.2011 18:12:40

slova pana plukovníka, ředitele Policie ČR Letecké služby z 20. 11. 2008 ...

"Navíc je tu reálné riziko, že nám někdo po novém roce odejde do soukromé sféry. A tady by mohl být problém. Nábor a výcvik pilotů probíhá pomalu. V podstatě potřebujeme vysokoškoláky, kteří někde aspoň sportovně létají. Hotového pilota vrtulníků policie nesežene. Nestátní sféra na tom s personálním zajištěním není lépe, takže to vypadá, že si budeme piloty přetahovat. I když je otázka, čím piloty ke služ­bě ve státní sféře motivovat. Odměnou?"

... že by dostal volnou ruku kdosi někde aspoň sportovně létající?

Autor: Bobo (...24.26.1...) 05.03.2011 17:49:17

Jaem velmi rád, že je posádka OK, pracoval jsem 31 roků u PČR /VSKPV JI/ s těmito perfektními chlapíky jsme rovněž spolupracovali, smekám před nimi. Přeji jim hodně štěstí v jejich náročné práci!!
BM.

Autor: petr (...168.45....) 05.03.2011 17:29:37

Vážený pane Juris Je mi 65 let a něco s letadlama mám za sebou tak že ty vaše šplechty považuji za urážku všech pilotů a záchranářů a pro Vás mám dvě slova J S E Š V U L.

Autor: Tomas (....77.243...) 05.03.2011 16:52:37

Poznámka panu Jurisovy: daně platí většina z nás, ale nejvíc o tom kecají ti, co pro nikoho nikdy nic neudělali, možná ani nikdy nedělali. Jinak peněz se v tomhle státě rozkradlo a prodrbalo hodně, takže drobná nehoda státnímu rozpočtu, tedy rozpočtu PCR extra neublíží.
Kolegům, co s tím létají blahopřeju, že to ve zdraví přežili a přeju hodně štěstí do budoucna. Jinak děkuju za práci, kterou děláte. Nikdy nevíme, kdy vás budeme potřebovat.

Autor: ádík (...176.30....) 05.03.2011 16:34:26

OK-BYA už je stejně jako OK-BYY a OK-BYX dávno fuč...Alespoň off a Martin by to měli vědět.Jinak velmi zajímavá diskuze:"co Čech to pilot vrtulníku"...

Autor: Jirka (...250.6.1...) 05.03.2011 16:16:05

OK - BYD záchranku lítal, mimo jiné v Hradci Králové... to že má sedačky nic neznamená, vnitřní prostor je variabilní a lze jej na záchranářskou verzi překopat za chvíli.. osobně jsem rád, že z toho chlapi vylezli v pohodě, uvědomte si někteří, kolik stovek zachráněných životů mají ti chlapíci svým přispěním za sebou.

Autor: Dav (....79.105...) 05.03.2011 16:01:15

je mi lito hloupych lidi,kteri nechapou,letecka zachrana sluzba,to neco vypovida o urovni CR,je na spickove urovni,rozhodne,mam nalitano par hodin na vrtulniku tak o tom neco vim,a jsem rad ze se nestalo nic vazneho a nikdo nebyl zranen,to je vse

Autor: Vašek (....75.210...) 05.03.2011 16:01:11

Pokud to to čtete, kluci co jsete byli uvnitř, gratutuluji Vám i rodinám že jste zdraví. Hodně štěstí a málo byrokracije.
VP

Autor: codex (....212.22...) 05.03.2011 15:56:46

mistr: Někdy k tomu čepujou i pivo :-D

Autor: ttt (...177.224...) 05.03.2011 15:54:19

Ať již bylo příčinou nehody cokoliv, hlavně že to chlapi přežili ve zdraví, a to je hlavní.

Autor: Petr (...113.117...) 05.03.2011 15:46:40

Jak tak na to koukám, má to sice sedačky vzadu, ale otvíratelnou záď a označení lékařský služby, tudiž předpokládám a celkem mě to mrzí, že tímhle si teď nějakou dobu pomoc (doktor, policajt, kdo ví..) nezalítá.. takže budu doufat, že ji nebudu potřebovat.
Na druhou stranu je mi úplně jedno, kdo za co může nebo nemůže, kdo to platil nebo neplatil, protože pilotovat cokoli, obzvláště nad úplně prázdným polem není sranda, takže klobouk dolů tomu typovi, kterej to dostal na zem bez ztráty bludišťáka. Nebo je tady snad nějakej čuris, kterej by klidně bez cuknutí oka četl o 5-ti zabitých cestujících vrtulníku OK-BYD ?
toť vše.. howgh

Autor: mistr (...207.23....) 05.03.2011 15:44:41

Juris, přestaň békat. Nehoda... stala se. To se stává. Shit happens. Békat o daňích můžeš jít až zas na náves přijede oranžový mor s klobásama.

Autor: pohodar (...49.83.1...) 05.03.2011 15:33:13

Rád bych reagoval na některé výroky p. Jurise.
Vážený pane, v první řadě, než začnete ty policajty napadat a vztekat se nad daněma, si zjistěte, kolik z vašich daní a na co všechno stát přispívá soukromým leteckým záchrankám. To, kolik stojí policijí lítaná záchranka je proti tomu prd. A mimochodem když mluvíte o majetku těch soukromníků, tak na leasing vrtulníků co maj přispívá stát, taky na školení personálu a tak... On provoz soukromé záchranky ve finále vyjde dráž než ta policejní a to o hodně. Co se týká výcviku ČSA, tak mam pocit, že tamní piloti mají možnost cvičit na trenažérech, na rozdíl od těch policejních, ale to nevím jistě...Každopádně, než začnete kritizovat, tak si sežeňte informace....

Autor: S.S. (...99.99.2...) 05.03.2011 15:14:10

Diskuze stejná jako všude jinde :-D
Jeden chytřejší a lepší než druhý.
Že vás to baví. Doba je na h**** i bez takových věcí jako vyřazeného vrtulníku po nějakém incidentu, který někomu vadí, někomu způsobuje lítost.
Kde nic není, ani smrt nebere ;-)

Autor: skeptik (...178.123...) 05.03.2011 15:12:38

závidím panu Jurisovi jeho přesvědčení, že ty vrtulníky soukromých záchranek ze své kapsy (státního rozpočtu) nezaplatil, a proto je jedno, jestli s nimi bude mít někdo někdy nějakou nehodu a jeho to tedy bolet nemusí. Myslel jsem, že jejich provoz hradí ministerstvo zdravotnictví, a úhrady byly odpočátku stanoveny s fixními platbami tak, aby jejich provozovatelé (budoucí, dnes současní, soukromí majitelé) v pohodě mohli splácet leasing na ty vrtulníky...nebo se pletu, a byly koupeny de-facto z jiných prostředků než z peněz daňového poplatníka? :) Bez peněz daňového poplatníka by dnešní soukromý velkomajitel ty mašiny nikdy neměl, pane ;o) :) Rozdíl je jen v tom, že tyhle patří státu (to jsme tak trochu my všichni, i když to občas stojí hodně za houby), a tamty soukromé firmě

Autor: Yavet (...102.174...) 05.03.2011 15:06:23

Bože to jsou kecy, pošlete to sem jeden kempíř mechanik lakýrník a za tejden to lítá jak dráha. Jo kdyby se to stalo v Americe nebo ještě hůř v Japonsku to by to byl průser ale český ruce?

Autor: mates (...102.167...) 05.03.2011 14:59:19

Předpokládám, že p. Juris bude nezaměstnaný, evidentně dosti zakomplexovaný jedinec. Co se týče daní, je zcela mimo mísu a nedivil bych se, kdyby jeho příjem pocházel z našich daní. Určitě dobrá zpráva je, že při nehodě nikdo nebyl zraněn či hůře. Zůstává však otázka, jak je možné, že takovéto drahé a zcela výjimečné stroje nejsou "havarijně" pojištěny.

Autor: john (...160.83....) 05.03.2011 14:52:41

Evidentně přwkročili rychlost,preventivně bych jim zabavil veškeré řidičáky tan aspoň na rok!!

Autor: Honza (...48.111....) 05.03.2011 14:47:10

No tak předně to musela být docela "silné" dosednutí. Na druhou stranu z toho vylezli živí, což se vždycky cení, ať už se stalo cokoliv. To jestli to nebylo pojištění je spíš blbost správců majetku provozovatele a měl by to asi někdo řešit, což tady nikdo, bez urážky, nevyřeší. Chytré kecy simulátorových stíhačů a apačérů bych rád odkázal někam.... Ona asi nebude taková sranda řídit mašinu v reálných podmínkách jako u compu. Od compu se vstane, dojde pro kávičku a případně zmáčkne reset. V mašině žádnej reset nefunguje a když to přeženu, každý přistání, po kterým všichni odejdou po svejch je obrovskej úspěch............ I když tedy škoda krásnýho stroje - ale jsou to jenom plechy........

Autor: Honza (...103.53....) 05.03.2011 14:30:54

Je zajímavé, že každý nejlépe ví co se na palubě stalo a proč ten vrtulník spadl. Lidi jako pan Juris jsou zase stoprocentní a nikdy se jim nestalo, že v práci upustili na zem kladívko, nebo jim z kolečka vyšplouchla malta. Pane Juris, piloti těchto strojů mají každý den v rukou majetek za spoustu milionů korun a používají ho řádově více jak 15 let a bohužel se někdy vyjímečně může stát, že se něco nepodaří, nebo se něco podělá a takhle to skončí. Kdyby jste to pilotoval vy, tak by jsme se možná divili kolik křížků už by jste měl namalovaných na dveřích. Vy prostě jen závidíte, že policista dostane do ruky k výkonu věci za X desítek milionů a vy jste celý život nosil jen metr, nebo zednickou lžíci. Chtěl bych vidět, jak by jste se kroutil, kdyby Vám dal Váš zaměstnavatel zaplatit ztracené zednické kladívko za 200,- Kč.

Autor: Juris (....86.3.1...) 05.03.2011 10:52:46

Jakobs:načpak máme to letectvo?
Doktore Bo:co to píšeš za hovadiny,soukromé letadlo nějakého Němce nemusí nikoho zajímat,natož jeho daně.14 km přes město bez motoru není u mě len kousek od letiště,MISTŘE.A pokud si pamatuju,nějaký palivo z toho vytankovaný bylo.Takže pilot,kterej dokáže v takové situaci zachovat chladnou hlavu a přistát je u mě machr a neřeším,jestli se mu to stalo z jeho blbosti nebo pro závadu.Ale pokud se nepletu,o tom jsme si psávali už dříve,že?A toho blbečka si nech,myslím,že ten pilot tvoje krávy nepásal.

Autor: jacobs (...176.216...) 05.03.2011 09:54:21

určirě jsou pojištěný,alespoň u armády je každá mašina pojištěná

Autor: def26 (...251.250...) 05.03.2011 07:59:23

Podle mych informaci,tyhle vrtulnikyPOJISTENY NEJSOU!!!Tedy skoda jako prase.No a neletel v tom nikdo jiny nez hvezdna posadka,tedy reditel a sefinspektor!!!!Jmenovite Panenka,Fridrich. Tedy "elita" pilotu PCR...:):)

Autor: zorro (....151.21...) 05.03.2011 07:37:16

...skoda pekneho vrtulnika,ale su to len plechy...predpokladam,ze chlapci su OK

Autor: codex (....212.22...) 05.03.2011 00:10:00

Juris: Nespletl jste si diskuzi ? Doporučuji novinky.cz, tam vám ještě naklikají souhlasné body :-D

Autor: off (....179.22...) 04.03.2011 22:45:48

Franta: jo máš pravdu, občas lítala. Pardon.

Autor: Doktor.Bo (....41.214...) 04.03.2011 22:30:05

A ja som si doteraz myslel, ze aj policajti platia dane...:):)
JS : nenechaj sa vytocit. Takych Jurisu sem chodi....
Jacobs ma pravdu.
.... a kto nic nerobi, nic nepokazi.
.... jo, ale ked sadne nemecky blbecek s vlastnym erom na dialnicu, v noci, len kousek od letiska, lebo mu vyslo palivo na jednej strane...no tak to sa jeho dane neprejednavaju!!! to je proste HRDINA a machr pilot. :):)))

Autor: Marena (...201.56....) 04.03.2011 22:25:47

Taky si myslim, ze sem nejaka rozmluva o danich nepatri. Toho mam plny zuby z TV a pod.
Jediny ceho lituju, je toho vrtulniku, protoze mohl nekde zachranit zivot.

Autor: jacobs (...176.216...) 04.03.2011 22:11:46

a měl by jsi platit větší daně ať se máme u letectva líp

Autor: jacobs (...176.216...) 04.03.2011 22:10:40

Juris: běž si brečet někam na novinky.cz ty chudáku

Autor: Juris (....86.3.1...) 04.03.2011 22:04:16

JS:ahááá a kdopak to pojištění platí?Nejsou to náhodou zase daňoví poplatníci?Jj,jednu záchranku znám,ale to je soukromá firma a nevzpomínám si,že by něco rozmlátili při výcviku a pokud by ano,vůbec by mě to nebolelo,protože je to její majetek.A co třeba ČSA?Taky jsem neslyšel,že by při výcviku něco zrušili,jak je to možný? A jak píše Radek-další mašina!!
Řekl bych,celkem drahá prospěšnost....

Autor: radek (...240.170...) 04.03.2011 21:41:49

Ty ale tomu dávají....., další mašina!!

Autor: JS (...41.171....) 04.03.2011 21:37:52

Juris: vy jste asi uz do skoly chodil, tak byste mohl vedet, ze policajti ani armada asi z dani poplatniku nenakupuji vrtulniky proto, aby s nimi triskali o zem, ale z uplne jinych duvodu, ktere jsou pro obcany prospesne. Treba zachranna sluzba. To, ze se stane nehoda pri vycviku je normalni, navic jsou na to letadla pojistena. Podle toho vaseho komentare me napada... vy si snad kupujete auto, abyste s nim boural??!? Hezky vecer:-)

Autor: JS (...41.171....) 04.03.2011 21:30:59

Martin: 1) v Evrope ani jinde na svete zadny provozovatel udrzby podle JAR 145 nexistuje. Doporucuji udelat si trochu prehled v platne legislative. V soucasnosti platny predpis, kteremu podleha udrzba letadel se jmenuje EASA PART 145. To jen pro presnost.
2) Part145 organizace udrzby muze (a nemusi) mit schvaleno re-certifikovat ND. Neni to zadny problem. Potom takovy dil mohou pouzit na jine letadlo, nebo je treba prodat. Naprosto legalne.
3) Afrika... to je docela siroky pojem na to, aby se to davalo jako odstrasujici priklad. Za sebe mohu rict, ze i v Africe jsem videl letadla ve velmi dobrem tech. stavu s perfektni udrzbou a zaroven velmi velmi spatne veci v EU. Samozrejme, vsude se da narazit na dobre i spatne extremy, ale je to vic o lidech, nez o lokaci a hlavne o tom co vsechno ty lidi motivuje k tomu aby delali praci kvalitne ci nekvalitne. Nekdy je to treba diletantstvi atd., ale vetsinou je za tim vec, ktera hybe kazdym businessem (nejen tim leteckym) - penize.

Autor: Juris (....86.3.1...) 04.03.2011 21:26:45

Připadá ti ta fotka jako k polahození oka nebo k pošimrání u srdce,Mistře?Na tohle já platím daně?Na tohle mě stát zvedá daně,aby měli policajti čím mlátit o zem?Kolik ti je,chytrolíne,nechodíš ještě do školy?

Autor: vrána (...49.121....) 04.03.2011 21:12:51

OMG, proč sem vždycky musí nějaký tentonoc napsat takový kydy, jako tuhle pan Juris... :-(

Autor: Juris (....86.3.1...) 04.03.2011 21:07:16

Jóó paráda,tak to se úplně hodí,taková fotka do dnešní doby,to je pastva pro oči daňovýho poplatníka.Předpokládám,že ti co ho roztřískali,ho komplet zaplatí a ten šrot si vezmou domů,ne?

Autor: Martin (....41.225...) 04.03.2011 20:36:20

To Don Saliery:Myslel jsem,ze ND z rozbitych eroplanu se na litajici davaji jen v Africe.A ne u provozavatele podle JAR 145:-0

Autor: M.M. (...135.228...) 04.03.2011 19:43:27

Co se zkousi za krizovky s vrtulnikem?Snizena vyditelnost a co dal?

Autor: Jakub Nemčík (....80.3.8...) 04.03.2011 19:27:19

jindra:z BYA se braly ND do ostatnich masin ted podle meho bya pujde do vzduchu a ND se budou brat stehle masiny uvidime co stim nasi experti vymyslej:)

Autor: M.M. (...135.228...) 04.03.2011 19:04:09

Co se zkousi za krizovky s vrtulnikem?Snizena vyditelnost a co dal?

Autor: Honzajs Navrátil (....72.218...) 04.03.2011 18:56:05

No jo, se to trošec vymklo kontrole :D, Tak hlavně že jsou Pánové zdraví:). Ale pěkně tomu změnili rozměry!:D

Autor: Franta (...201.48....) 04.03.2011 18:11:21

to off: Záchranku lítala.

Autor: Jindra (...201.48....) 04.03.2011 18:04:50

A co se stalo s OK-BYA?

Autor: Martin (...112.47....) 04.03.2011 17:08:18

Kanibalizovat na díly se už měla OK-BYA.

Autor: off (....250.13...) 04.03.2011 16:44:31

Ano, nikomu se naštěstí nic nestalo.
Jinak s trochu černého humoru - možná jde jen o přípěvek k úsporným opatřením u Policie - mašina se zkanibalizuje a ušetří se tak spousta peněz za náhradní díly do ostatních...
Záchranku nelítala.

Autor: Vlasta (....215.18...) 04.03.2011 16:40:22

Dulezite, ze posadka OK, masina na odpis ..

Autor: Martin (...112.47....) 04.03.2011 16:34:35

Vrtulník OK-BYA by museli pro policejní práci upravit.Tendle stroj nemůže nosit FLIR a reflektor.Verzi LZS uděláš ze všech strojů EC 135 LS PČR.

Autor: AvionMag (....71.213...) 04.03.2011 16:07:29

Ti ho teda zrichtovali. :-) Ale neřekl bych že je na odpis. Trošku izolepy a pár ran kladivem to zpraví.

Autor: Martin Štěpánek (...161.65....) 04.03.2011 13:54:28

MK: :-) :-)

Autor: MK (....113.22...) 04.03.2011 13:46:10

Je divny, ze na iDNES zatim neni clanek "vime prvni" :-)

Autor: Jakub Nemčík (....80.106...) 04.03.2011 13:31:16

no hezky... no tak asi je jasnej jeho osud... pujde na dily dosud nelitajci OK-BYA a BYA bude litat misto neho..

Autor: AdaAirlines (...127.244...) 04.03.2011 13:30:56

Jakub: pokud vsichni prezili, tak povedla :-P
Nicmene na jednicku to nebylo :-(

Autor: Jakub (...153.124...) 04.03.2011 13:23:05

Nepovedla se autorotace?

Autor: Shell (...102.169...) 04.03.2011 13:19:54

Vydím to tak, že je 110 milionů v p....

Autor: Mechanik (....192.6....) 04.03.2011 13:13:08

Je to tak, "ocas" je zlomený, lyžiny taky. No nevím jestli toto půjde opravit. Ano toto není verze s nosítky, má uvnitř sedačky takže Fan má pravdu..

Autor: Shell (...102.169...) 04.03.2011 13:12:11

To vypadá na překročení "Géček" při přistání.. :-)

Autor: Fan. (....23.216...) 04.03.2011 13:06:46

romul : tahle zdechlina asi nezachraňovala, spíše jenom pomáhala chránit lotry ... :-((

Autor: romul (....39.96....) 04.03.2011 12:59:34

Jejda, ten si dlouho nezalítá, ocasní část je oproti kabině nějak svěšená dolů nebo se mi to zdá? Záchranářům bude chybět.

Autor: dědek (...13.46.2...) 04.03.2011 12:54:44

noo..pěkný..snad se nikomu nic nestalo no..

Autor: Dave HL (...153.124...) 04.03.2011 12:51:54

Ta mašina je opravitelná, nebo je to na odpis?

Autor: JiS (...182.2.1...) 04.03.2011 12:49:53

Jups, to musela být pořádná pecka ...

Autor: Dave HL (...153.124...) 04.03.2011 12:44:44

AUU!!! Doufám, že se nikomu nic nestalo...


[ Copyright (c) 1999-2012 planes.cz | webmaster | provozováno na platformě coex | Foto: Copyright (c) uvedení autoři | Dedikovaný server zajišťuje VSHosting ]

Publikováno na serveru planes.cz (http://www.planes.cz).

Zobrazeno: 24.04.2014 13:22:53