Detail fotografie

Piper L-4 Cub


Typ letadla: Piper L-4 Cub
Letiště: Liberec (LKLB)
Společnost: Private
Registrace: Neznámá
Autor: Heavyfish
Datum pořízení: 1950
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3303×

Popis:

50. léta. Dílo libereckých mechaniků, Piper L-4 s motorem ze Zlínu 126, letěl prý jenom párkrát.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



petr prchal - nepřihlášený host (...176.175...)
09.02.2011 21:14

Přestavby a létání se účastnil můj táta, nebyl problém s tím létat, ale přistát. Motor na volnoběh s instalovanou vrtulí vykazoval takový tah, že na přízemním efektu to letělo dál.

petr prchal - nepřihlášený host (...176.175...)
09.02.2011 21:14

Přestavby a létání se účastnil můj táta, nebyl problém s tím létat, ale přistát. Motor na volnoběh s instalovanou vrtulí vykazoval takový tah, že na přízemním efektu to letělo dál.

Heavyfish - nepřihlášený host (...80.66...)
17.11.2010 10:29

Já vycházím bohužel pouze z toho co mi o tomhle řekl pamětník (dnes 85 letý) a minimálně mi bylo řečeno, že se s tím prý báli létat.....;)

Harry Šoumen - nepřihlášený host (...179.145...)
17.11.2010 09:39

Souhlasím s OKPPT, PA-18 SuperCub, téměř shodné konstrukce s původním Cubem, se dělal i s daleko silnějšími motory, létal jsem verzi se 150HP motorem a bylo to naprosto v pohodě, takže "nezvladatelnost" díky silnému motoru asi nebyla příčinou, spíš mohl být problém s těžistěm, díky delší zástavbové délce řadového invertního motoru vs. kratšího plochého čtyřválce

OKPPT - nepřihlášený host (...108.152...)
17.11.2010 01:43

V dnešním kontextu určitě nedá říct, že by byla rychlost a stoupavost nezvladatelná. Spíš si bych řekl, že výkonost v té době byla docela nezvyklá, navíc kombinace téhle pohonné jednotky se stávajícím trupem mohla zhoršit ovladatelnost. A člověk si musel dávat větší pozor na rychlost. Ale toto jsou pouze mé osobní domněnky.

Heavyfish - nepřihlášený host (...80.66...)
16.11.2010 23:59

Jester
No právě proto se s tím skoro nelétalo. Ta stoupavost a rychlost byla pro tenhle typ nezvladatelná.

Jester - nepřihlášený host (...211.37...)
16.11.2010 19:52

105 koní namísto 65 ... To muselo být docela dělo !!!

Tomáš Záhoř - nepřihlášený host (...100.205...)
16.11.2010 18:04

Zlatý český ručičky :-)))))))))

Martin - nepřihlášený host (...161.167...)
16.11.2010 16:56

..jeste bude foto,kde je motor odkapotovan...

Albert Orlita - nepřihlášený host (...158.158...)
16.11.2010 15:33

motor je ze Zlinu 26/126, C-104, t.j. Walter Minor 4-III,, nicmene kapotaz vypada, ze je z C-104

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace