Detail fotografie

A320-231


Autor: milhaus
Datum pořízení: 08/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6425×

Popis:

Každá práce na letadle musí být pečlivě zdokumentována, pracovníci firmy Pratt&Whitney provádějí promytí motoru V2500.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



adamickm - nepřihlášený host (...177.132...)
10.09.2010 12:32

to Lucky: Vidis,zase jsi o neco take chytrejsi :-)

Lucky - nepřihlášený host (...142.234...)
06.09.2010 18:06

adamickm:ano to jsem si na strankach Lufthansa Technik precetl taky :-D

adamickm - nepřihlášený host (...177.132...)
06.09.2010 12:59

to Lucky: Noo joo,zacalo to mym linym trivalcem HTP-Hovno To Pojede ve Fabii a pak jsem si nejak oblibil i ty letecke :-D Presto diky za dalsi informace ;-)

Jinac pri systemu Cyclean se dokonce run up motoru vubec nedela.

Lucky - nepřihlášený host (...142.234...)
06.09.2010 11:15

adamickm:Nevedel jsem ze vnitrnaci se taky zajimaji o motory :-D Gas path cleaning neni povinny.Zalezi jen na provozovateli jestli to bude delat nebo ne.
Machanik amater:motor se protaci od starteru.Na motoru IAE V2500 se delaji 3 cykly po 2 minutach kdy je mezi kazdym cyklem je pauze 5 minut na ochlazeni starteru.Po techto 3 cyklech je pauza 30 minut a znovu 3 cykly.Pak nasleduje motorovka na rezim idle na 10 minut a kontrola oleje na pritomnost vody.

Mechanik amater - nepřihlášený host (...162.89...)
06.09.2010 01:10

Zdravim, zajimalo by mne jen, jestli se u toho promyvani musi motor tocit(suchy start), nebo jen staci, dejme tomu protocit rucne? Predem dekuji za odpoved.

adamickm - nepřihlášený host (...177.132...)
05.09.2010 21:54

Mam pocit ze promyvani zalezi podle typu motoru a resurzu ale je to jen pocit. Udava se ze margin je o 15 stupnu celsia coz udajne prinese 1% uspory paliva,prodluzuje se tak i engine on wing time coz snizuje naklady. Videl jsem ze Lufthansa ma podobny systemek ale trysky se nasazuji primo na spinner cone fanu a udajne jsou schopny promyt motor i u gatu pri tranzitu masiny. Je to pekny systemek.

Lucky - nepřihlášený host (...142.234...)
05.09.2010 21:00

Promyvanim motoru horkou vodou se snizuje egt margin.To znamena ze se snizi teplota vystupnich plynu o par stupnu celsia coz ve vysledku znamena mensi spotrebu paliva a hlavne jak je dnes moderni je to setrne k zivotnimu prostredi. Nevim ted presne jaky je limit pro myti,ale myslim ze snad 2x nebo 3x za rok.Hlavne pred letni sezonou.

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
05.09.2010 20:15

Pavle, muj výmysl to neni, ty základní školo

Pavel - nepřihlášený host (...50.225...)
05.09.2010 20:02

Mango: možná už by to chtělo trochu přemýšlet a nedávat otázky dětí první třídy ZŠ........

Honzapilot - nepřihlášený host (...177.14...)
05.09.2010 19:49

Pro LUCKY:

Definice:

Odborník je člověk, který přijel z jiného města :-)))

Celkem 19 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace