Detail fotografie

Mooney M20K 231


Typ letadla: Mooney M20K 231
Letiště: Příbram (LKPM)
Společnost: Private
Registrace: HA-JDZ
Autor: Alan Lebeda
Datum pořízení: 29.05.2010
Počet hodnocení: 3×
Počet zobrazení: 11276×

Popis:

29.05. Přistání se zataženým podvozkem (Mészi Air Service Kft)

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



haasha - nepřihlášený host (...168.185...)
04.06.2010 22:36

To pku: Díky za věcné komentáře, ale byl jsi někdy ve škole? Připomenu něco z tvé tvorby: ´a pilot ji nesmý zapomenout… dávají do "dospělích" letadel… že se vrtule zastavý protože..´ Tohle probírají děti na základní škole. Čárky ve větách radši ani nebudu zmiňovat.

Magnus - nepřihlášený host (...177.153...)
04.06.2010 07:52

PKU má pravdu - když u Lycominga například stáhnete směs (standardně "chcípnete" motor) za letu, tak se jen trochu změní zvuk, ale jinak se motor točí stejně jako předtím... Kdo nevěří, může vyzkoušet. ULL je něco jiného než letadlo, a pokud vím, tak MOONEY není ULL a není v něm Rotax.

Vojta - nepřihlášený host (...168.179...)
31.05.2010 20:44

Vítězslav: To netvrdim, že je to příjemná věc, ale hlavní je, že z toho všichni vyvázli bez úhony (teda až na letadlo)...ten kus plechu nebo laminátu nebo z čeho to je vem čert.

Kubadera - nepřihlášený host (...213.51...)
31.05.2010 17:31

trefná imatrikulace! kecnul s tim, začalo to skřípat, třísky odlítly a už moh říct jenom "a je to v HA-JDZlu!" :-)

Saladyga - nepřihlášený host (...188.1...)
31.05.2010 15:20

pro fotografa: hezkýýý.

pro pilota s nádechem škodolibosti : "hezkýýý"

pku - nepřihlášený host (...203.134...)
31.05.2010 00:59

p.s.: Psal jsem o leteckých motorech které se dávají do "dospělích" letadel a ne o motorech v ULL kde je pravdou že se vrtule zastavý protože je tam reduktor ale např. u Lycomingu nebo Continentalu vrtule prostě mlejnkuje protože je napřímo.

Radek Novák (...62.224...)
30.05.2010 23:49

Tady je ještě jednou ten odkaz:

www.fotogaleria.lietadla.com/view.php?id=30090

Radek Novák (...62.224...)
30.05.2010 23:48

Tomas: Věř mi že to jde a při nácviku se to běžně provádí. Sám jsem to na výsviku s ULL Fascination několikrát dělal. A vrtule se zastaví pokud je rychlost letu cca 110 - 120 km/h a pak se startérem pootočí do vodorovné polohy (je jen dvoulistá), pokud se ale rychlost zvýčí nad cca 130km/h tak se začne vlivem ofukování otáčet i na tom Rotaxu 912... ;-)

Jinak při nouzáku musíš dělat některé úkony zcela automaticky a čas na ně je, pokud ti to nevysadí zrovna 20m nad zemí!

Jinak jak už tady i jinde bylo několikrát zmíněno, nejednalo se o nouzák ale o nedodržení předepsaných úkonů před přistáním - pilot zapomenul vysunout podvozek, takže motor do poslední chvíle běžel!

Tady je fotografie pořízená o pár vteřin dřív:

Radek Novák (...62.224...)
30.05.2010 23:48

aaa

TeX - nepřihlášený host (...250.8...)
30.05.2010 22:37

To mu za Follow me asi moc nejelo... :-)

PS: Já když jsem vždycky přistával s cvičně s vypnutým mototem tak se mi teda vrtule netočila. Např. u rotaxu 912 100 Hp nemá vrtule šanci překonat kompresy motoru.

Celkem 48 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace