Typ letadla: | B777-2B5/ER |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Korean Air (KAL/KE) |
Registrace: | HL7721 |
Autor: | Prasox |
Datum pořízení: | 08/2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 2108× |
zukin: U 777 je to součást sekvence zatahování, takže automaticky. Ale bude to tak i u starších letounů.
btw: super fotka ! Na kouř z brzd musí mít člověk štěstí, je vidět jenom ve zlomku vteřiny, pouhým okem si toho obláčku nevšimnete, oko není tak rychlé jako závěrka foťáku.
Nevím, co tady řešíte....brzdy prostě takhle někdy zapráší - musí totiž před zatažením podvozku zastavit kola, která neváží zrovna málo a netočí se po startu zrovna nejpomaleji....takže je ve hře trochu větší energie, než třeba u škody 120...extrémní zatížení při zkouškách je třeba zde : www.youtube.com/watch?v=m1dv_y_3EK0
mokrá rwy možná, ale ten odraz zapadajícího slunce by na mokrou rwy neseděl.
Ještě možná ty brzdy, ale že by se zahřály tim, že by brzdily jen kola? to se mi nezdá :/
To mě taky zajímá už sem toto viděl a taky si myslim že to je kvůli brzdám jak už psal "jarda" ... ale pořád mi to nevysvětluje ten černej obláček ..
A brzdí to piloti, nebo je to automaticky?
Bude to spíš tím, že v zatahovací sekvenci je i aplikace brzd, aby se kola vevnitř netočila.:-)
Nism0 : co třeba odlet z mokré RWY ?
Pneumatiky kouřej kuli zahřátí? Nebo je to nanesenej prach, kterej se sílou vzduchu odfoukává?
(Tipuju zahřátí, protože to fakt něco váží :) )
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
kour neni cerny, jen to tak diky nizkemu slunci vypada :)