Detail fotografie

CL-41A (CT-114)


Autor: Michal Krsek
Datum pořízení: 10/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2210×

Popis:

Snowbirds na Miramar AirShow 2009.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



PeterV - nepřihlášený host (...48.14...)
21.05.2010 20:45

Abych ukončil diskuzi, tak -
(i) Aero se nedohodlo se SOUKROMOU kanadskou firmou Top Aces (www.topaces.ca) která jim byla dohozena Airbusem jako potenciální uživatel L-159 dodaných firmě CASA. S Kanadským ministerstvem obrany které provozuje tým Snowbirds, Aero ani nenavázalo styk.
(ii) Veškeré zbraně jsou na L-159 zavěšeny externě, to znamená když se odmontují závěsníky, Dopplerův radar v prodlouženém nose, veškeré počítače a elektronika spojená s bojovým zařízením, a místo nádrže a elektroniky za pilotem se nainstaluje druhé pilotní sedadlo (a případně se znovu použije elegantnější originální nos), tak dostanete de facto velice zmodernizovanou L-39, nejpočetněji vyráběné a nejúspěšnější cvičné proudové letadlo na světě.
(iii) prodej L-159 by se uskutečnil mezi ministerstvy obrany dvou zemí NATO, a při takové transakci by nebyla možnost pro soukromé jedince či firmy z toho urvat miliony či miliardy pro sebe, tak jak při nákupu C-295 - a v tom byl ten zakopaný pes.

MK - nepřihlášený host (...49.75...)
21.05.2010 00:19

Jinak citovat sam sebe neni uplne koser. Z clanku sem si precet, ze ceska byrokracie je naprd a ze se Aero s Kanadakama nedohodlo.Coz jsou vseobecne znama fakta.

A predstava, ze hotovy letadlo oholim na drak, kterej prodam, davana dohromady s tim, ze vybudujem Kanade cvicne letectvo ...

MK - nepřihlášený host (...49.75...)
21.05.2010 00:15

:-)

PeterV - nepřihlášený host (...48.14...)
20.05.2010 23:06

V tomto případě se dá na ně spolehnout protože iniciátorem toho obchodu jsem byl já, a za jejich informace ode mě garantuju.

MK - nepřihlášený host (...49.75...)
20.05.2010 22:21

No mam trochu predstavu, jak se v euru dela investigativa a tohle jako relevantni zdroj neberu

PeterV - nepřihlášený host (...48.14...)
20.05.2010 19:39

Bránilo, protože Aero už není majitelem přebytečných letadel, a tudíž samo o sobě je nemůže prodat. A když po nějakých šesti měsících konečně dostalo povolení od obrany ty letadla nabídnout Kanadě, tak stejně nic neudělalo. Ono totiž na rozdíl od Kanady prodej do Nigérie, Mali či Afghanistánu poskytuje možnosti jisté mafii ... ale to tady nebudu rozebírat. Vygůgluj si "kanada L159 Euro.cz" a pouč se. A co je špatného když se za $25 milionovou C-295 zaplatí $50 milionů? Vždyť ty peníze se zase nějak vrátí do ekonomie země.

MK - nepřihlášený host (...113.228...)
20.05.2010 16:46

Pokud mela Kanada opravdovy zajem, nic ji nebranilo obratit se na vyrobce.

Jestli vono to nebylo tak, ze by to byl stejne podarenej byznys jako s CASOU ...

PeterV - nepřihlášený host (...48.14...)
20.05.2010 16:26

(1) Armáda jich má zakonzervováno 43 mínus 5 pro Španěly. (2) Hovadina to není, ani pěkná ani škaredá. Kanaďani měli vloni vážný zájem o L-159 modifikované zpátky na to z čeho ty bitevníky vznikly, t.j. cvičné letadla s bojovou technikou vymontovanou, ale armáda neměla zájem ty letadla prodat do Kanady.

MK - nepřihlášený host (...113.228...)
20.05.2010 15:10

To je ale pekna hovadina :-) Kolikze to ma armada zakonzervovanych L159?

PeterV - nepřihlášený host (...48.14...)
20.05.2010 14:06

Jaká škoda - nebýt Bartáka tak od příštího roku mohly Snowbirds létat místo na těchto více jak 45-let starých letadlech na přebytečných L-159-kách. On je ale raději prodá do Nigérie, Mali či Afghanistánu . . .

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace