Typ letadla: | A320-216 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Alitalia (AZA/AZ) |
Registrace: | EI-DTF |
Autor: | Martin Horák |
Datum pořízení: | 26.09.2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7652× |
26.09. Přistání na RWY 24 s papežem Benediktem XVI. na palubě, čas 11:17 hodin
Koukám, že letěl ani ne 4 měsíce starým letadlem, pěkně naleštené éro. Je vidět, že si dali záležet, většinou jsou letadla dost špinavá.
Ačkoliv nejsem křesťan, náklady za pobyt papeže u nás považuju za X-krát účelněji vynaložené než všelijaké arbitráže a další blbosti. Navíc máme krásná vládní letadla, kvůli podobným účelům se koneckonců pořizovala, takže vám fakt nerozumím.
volací znak AZA 4000
oprava: ... nejedná o něco, co ...
Podnikatel: Ve vší úctě, to že někomu vadí, že platí člověka, který prosazuje hodnoty v naší zemi ne až tak uznávané není omezenost. Pokud se na to nahlíží čistě jako diplomatická návštěva státníka (je to koneckonců hlava státu - Vatikánu) tak je to v pořádku, ale v kombinaci s náboženským poselstvím se rozhodně nekoná o něco, co by měli platit všichni. Účty bych poslal do Vatikánu...
Jsem taky omezenec, a kromě toho si myslím, že rozpočet Vatikánu je na tom lépe než rozpočet ČR, ekonomická situace ČSA je bez komentáře.
Papež je hlavou státu, Vatikán nemá vlastního národního přepravce, takže že (jestli je to teda pravda) normální, že ho do Říma dopraví naše vládní letadlo ( i když jsem myslel, že papežové cestujou výhradně s Alitalií).
Podnikatel: No prave, a CSA jsou tak omezene, ze ani o toto nestoji a cest byla prokazana armade...
Scaild: Tvůj příspěvek je jedním z důvodů proč se stále mluví o české omezenosti. Obvykle je pro všechny aerolinie na světe obrovskou ctí, že můžou svým letadlem svézt papeže a taky dobrou reklamou. Né jinak tomu bude u ČSA.
Celkem 27 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
2 andre007: proč myslíš pokud to není TU nebo nějakej 15 let starej B737-400,500 tak nejsou