Detail fotografie

B737-76N


AKT
Autor: Tomas Nagy
Datum pořízení: 02.09.2009
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 12352×

Popis:

02.09. Průlet dvou letadel SkyEurope nad bratislavským letištěm při odletu z Prahy do Budapešti po krachu dopravce

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



adolfino - nepřihlášený host (...49.123...)
11.09.2009 22:41

Všem kdo měli rádi Sky Europe:krásné video z průletu na www.cas.sk/"Sky Europe skrachovali a zamestnanci popíjali šampanské"/.A kdo je neměl rád,tak na tomto serveru nemá co dělat!Žádný milovník létání přeci nemůže mít radost z krachu letecké společnosti...

URAN - nepřihlášený host (...213.51...)
06.09.2009 00:37

TO VEVERAK: ke Qantasu uz nepujde protoze je pre vekovy limit proto sel do CR

katika.k - nepřihlášený host (...112.94...)
05.09.2009 18:08

Nech uz bola spolocnost akakolvek, lietadla a posadky boli super. Budete nam chybat priatelia...

já - nepřihlášený host (...47.29...)
05.09.2009 08:05

nej Bulíci v Praze škoda:(

ABCD - nepřihlášený host (...91.217...)
04.09.2009 23:02

Pa pa buuu

creyman - nepřihlášený host (...180.137...)
04.09.2009 20:31

Jak se takový průlet domluví?

Vedení Sky o tom asi nemělo ani páru, piloti to udělali jako nostalgickou vzpomínku a rozloučení se základnou to je pěkný až dojemný. Mít u nich dluh mega tak si ten poslední let také pořádně užiju po svém.

Po technické stránce se klesání na průletovou hladinu domluvilo jak, v letovém plánu klesání do BTS předpokládám nebylo? Nemá to někdo natočené. Čas musel být taky přesný aby nebyl žádný jiný provoz nad letištěm né? Nebo se letělo kolečko ap?

Měl jsem je rád, velká škoda a nejpěknější livery.

Drak - nepřihlášený host (...80.19...)
04.09.2009 14:21

Na jednu stranu je dobře, že společnost, která nedokáže dostát svým závazkům, létat na čas, ruší lety bez náhrady a někdy nevracet za to penízea manažeři lžou do poslední chvíle tady končí.
Ale na druhou stranu ta společnost vytvořila několik pracovních míst, ať už přímo(u SkyE) nebo nepřímo (na letištích a jiných dodavatelských firmách) a díky čemuž hrozí v těžkých časech další prouštění. Ale hlavně přinesli do našich zemích levné létání a naučili létat lidi, pro něž byla letenka u ČSA poněkud drahou záležitostí.
Celkově shrnuto, je to velká škoda že končí.

fufo - nepřihlášený host (...62.16...)
04.09.2009 08:52

to Dan : Máš pravdu, nechápem ako im mohli predlžiť licenciu na zimu a ešte ich aj zobrať pod súdnu ochranu. Veď ti dlhy boli nesplatiteľné už v tej dobe.A aj pod tou ochranou v pohode neplatili,ináč by ich nevyhodili z Viedne. Platili len v Bratislave . Inač som jeden s tých , ktorý s nimi absolvovali svoj prvý let na Boengu, z Popradu do Lutnu a späť. Letel som so Swiss na Fokeri a na palubách sa to nedalo porovnať. Už letušky so Swissu mi prišli ako sprievodčičky vo vlaku. V SE to vyzeral personál oveľa profesionálnejšie. trošku aj nechápem tých pilotov SE že tam lietali do konca.

Dan - nepřihlášený host (...146.31...)
03.09.2009 23:48

fufo: Jenze Slovensko bylo vybrano pro "zneuziti" k mistu podnikani... to take o necem vypovida (o prostredi v CR nemam take kdovijake iluze).

max-max - nepřihlášený host (...91.82...)
03.09.2009 23:31

Petr Kucera: jsem zvedavej, co napises (pokud vubec neco), az pujdou nedejboze dolu CSA.

Celkem 54 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace