Detail fotografie

C5A


Typ letadla: C5A
Letiště: Praha - Ruzyně (PRG/LKPR)
Společnost: USAF
Registrace: 69-0015
Autor: Filip Koška
Datum pořízení: 04/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7055×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Dave - nepřihlášený host (...100.133...)
19.11.2009 23:32

PavelD: To bych teda nerekl, ze Ruslan dela vetsi bordel nez C5. Jinak souhlasim, ze pokud jste nekde blizko mista odkud startuje C5tka tak je to az skoro neprijemny ten zvuk, ale to je na tom prave to uzasny, zvlast v dnesni dobe kdy si uz clovek neuzije takovyhle paradni ,,řev,, u dnesnich modernich motoru. Navic kdyz takove letadlo prileti do PRG tak je to svatek pro kazdyho milovnika letadel. Ruslan je tu ,,kazdou chvili,, kdyz to trosku prezenu.

PavelD - nepřihlášený host (...104.215...)
15.05.2009 21:25

Dnes již mohu napsat, že přes 40 let :-( vnímám " randál " nad našim domem. Ale C5 je mi fakt nepříjemná, a je to " barvou " zvuku. IL62, Ruslan, a pod. dělají daleko větší " bordel " , ale nevadí.
P.S. za svůj názor se nestydím, každý máme citlivost jinak postavenou, respektuji, že někomu jinému C5 nevadí.

vlci - nepřihlášený host (...208.58...)
15.05.2009 19:35

Michal: máš naprostou pravdu, C5 na sebe upozorní tím podivným zvukem i když letí v hladině

technik - nepřihlášený host (...201.48...)
15.05.2009 12:42

Žeryk: TF-39 byl vlastně první na letadle použitý motor s vysokým obtokem,byl základem pozdější rodiny motorů CF-6. Je jediný motor s touto koncepcí fanu,další velké motory té doby CF6 a JT9 už měly velký fan před boosterem - zřejmě z konstrukčních důvodů.

Michal - nepřihlášený host (...39.23...)
15.05.2009 12:30

hlavne ma ten motor velmi zajimavy zvuk...

Žeryk - nepřihlášený host (...13.126...)
15.05.2009 12:14

technik: Zajímavé řešení motoru, díky za upřesnění...tak to je tento motor General Electric TF39 celkem raritním kouskem. Též by mě zajímalo jaké to přináší výhody/nevýhody?

technik - nepřihlášený host (...201.48...)
15.05.2009 10:58

Žeryk: Dobrý postřeh! Ty lopatky jsou statorové. Fan tohoto motoru má dva stupně. Lopatky prvního stupně jsou ty uprostřed, lopatky druhého stupně jsou dvakrát tak dlouhé a jsou z obou stran "obklopeny" statorovými lopatkami. Dnešní koncepce motorů je obrácená - větší fan je první stupeň a menší boosterje jako druhý stupeň

Josef Kyjov (...80.64...)
15.05.2009 10:56

jdi tam ty,ne jdi tam ty,ne ty,ne ty,jaaa byl včera

Žeryk - nepřihlášený host (...13.126...)
15.05.2009 10:21

Nějak jsem zmatenej z toho motoru...ty jakoby vnější lopatky jsou statorový nebo rotorový?

AdaAirlines - nepřihlášený host (...176.86...)
15.05.2009 09:33

Ten tu nabezku sjizdi jako surfar vlnu :-D Paradni fotecka, paradniho .... :-D Mysleno v dobrem :-P

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace