Typ letadla: | B747-419 |
Letiště: | Londýn - Heathrow (LHR/EGLL) |
Společnost: | Air New Zealand (ANZ/NZ) |
Registrace: | ZK-NBS |
Autor: | Michal Krsek |
Datum pořízení: | 07/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4076× |
add M_V: Řekl bych,že to znamená, že po překročení některé z hranic (20let,20 000letů,60 000letových hodin) je konstrukce již tak opotřebovaná, že potřebuje více prohlídek=delší odstavení=nižší zisk a zároveň vyšší náklady na údržbu. Navíc pokud si dobře pamatuju tak na překročení dovoleného počtu letů spadnul nějaký B737, takže tyhle stroje je asi fkat lepší rozebrat a třeba motory a přístroje kabiny repasovat na jiné ještě létající letadla...
Pokud se pletu prosím o opravení, jsem amatér v oblasti letadel
Spíš mě překvapilo, že se nevyplatí přestavět ho na nákladní. Nebo už nelétají žádné B742 a B743 mnohem starší než 20 let?
A jak je to vůbec s omezením životnosti? Tady links://www.ntsb.gov/Events/twa800/aging.htm jsem se dočetl "...a design life of 20 years, 20,000 flight cycles and 60,000 hours, but while airlines are still using the planes, they need extensive maintenance after the 20-year mark."
To znamená, že sice není žádný pevný limit, ale po 20 letech už údržba neúnosně "leze do peněz"?
jacobs: By byl asi drahy spas :-/, oni za ty soucastky po rozebrani dostanou jeste vic penez, nez to nekam venovat (bohuzel).
ve Kbelích by mu to slušelo
Mohli jsme mít jumbo a nebudeme. :-( May 2009
btw, máš to celé do modra, směrovka je zeleno modrá, né jen modrá...
To jo krásná fotka macka.
No nádhera!!!Pěkný macek...
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
oprava: *fakt