Detail fotografie

A321-211


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 02/2008
Počet hodnocení: 2×
Počet zobrazení: 4222×

Popis:

Pohonná jednotka CFM56-5B3/P




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Kosta - nepřihlášený host
23.04.2008 16:41

PP: neni to PRG-HRG-BRQ-OSR-HRG-PRG ?? me tak totiz jedno letadlo lita.. mam tam vždy pacoše ;)

22.04.2008 07:36

...větší spotřeba CFMek na A321 je hlavně daná vyšším režimem motoru během celého letu(nejvyšší váha letadla ), u A320/319 to není tolik, na celodenní tůře PRG-HRG-OSR-HRG-BRQ-HRG-PRG nebo tak nějak bylo nutné v OSR nebo BRQ olej dolít, ale na lince PRG-HRG-PRG se v HRG za normálních okolností určitě nedoléval.

wendy - nepřihlášený host
21.04.2008 23:48

2 afirst: Pokud to žere až 1 litr za hodinu, tak po letu PRG - HRG - PRG podle mě klidně může, vzhledem k tomu, že na této lince letí dohromady letadlo skoro 9 hodin, dolévat klidně až 9 litrů. Samozřejmě pouze pokud nedolévají olej i v Egyptě.

zdenda - nepřihlášený host
21.04.2008 21:06

radek:je to kuli zamezeni odtrhavani proudeni pri velkejch uhlech nabehu,aby za motorem nebyl bordel a tudiz ta cast kridla za nim by moc vztlaku nedavala,taky sem to dlouho zkoumal a na spouste fotek napr dc10 je to videt.

afirst - nepřihlášený host
21.04.2008 20:27

spotreba je velice podobna ale na CEC a CEDprotoze litaji delsi trasy / zajimal by mne denni nalet / vicemene nepresahuje spoterbu 0,5-1 ltr za hodinu coz je vzhledem ke stari motoru ok.viz amm/aircraft maint manual/ mohl by se i pan cech podivat kdyz po HRG neco dolil a pred tim to melo 2x cai nebo tlv nebo neco jineho kolem 4,5hrs

Technik - nepřihlášený host
21.04.2008 16:08

Varianty tohoto motoru - CFM56-3 a CFM56-7 jsou použity i na Boeingu 737 - takže spotřeba oleje bude velmi podobná

Lucky - nepřihlášený host
21.04.2008 16:05

TOMTOM:pan Cech trochu prehani.Je pravda ze spotreba oleje na CEC a CED je ponekud vetsi,ale tvrzeni ze po lince ho HRG doleva 7 litru oleje je trochu prehnane.

TOMTOM - nepřihlášený host
21.04.2008 15:41

Opravdu mají tyto motory takovou velikou spotřebu oleje jak to píše pan Čech? Nebo je to vyjádření skalního fanouška Boeingu?

Martas - nepřihlášený host
21.04.2008 15:18

Radek: Jedná se o aerodynamický prvek. No grab proto, že jeho ohnutí by mohlo značně zhoršit aerodynamiku a tím například zvýšit spotřebu paliva.

Žeryk - nepřihlášený host
21.04.2008 15:18

Tuším, že to je usměrňovač turbulentního proudění....kdyžtak mě opravte

Celkem 11 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace