Typ letadla: | Airbus A380 |
Letiště: | Hamburk - Finkenwerder (XFW/EDHI) |
Společnost: | Qantas (QFA/QF) |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Tomáš Soušek |
Datum pořízení: | 07/2006 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 12759× |
Pohled na část trupu letadla v továrně Airbus
..jednak se nejedná o hliník, ale dural, tedy jeho slitiny a není to několik vrstev, mimo přeplátování jednotlvých panelů je to frézovaný panel o různých tloušťkách v místech velkého namáhání, například kolem oken nebo dveří a potahový plech v sílách řádově mm, vnitřní konstrukce trupu je tvořena podélníky a přepážkami, na kterých jsou potahové díly nanýtovýny DURALOVÝMI nýty, nověji je to obdoba zvaná hi-lock, kdy se nýt nezaklepává , ale utahuje a střihá.
F.honsa:To jste vyčetl kde?:-o
Stěna je tvořena z několika vrstev hliníku, je to spojeno nýtama (myslim ocel?), tloušťka je necelej metr- koukn se z okýnka když letíš v letadle, jakej je rodzíl mezi vnější a vnitřní stěnou- to je ta tloušťka
jak je asi silná ta stěna?? vypadá to hrozně nestabilně a tenouce až se divim, že to drží pohromadě :P
On má vlastně 3 patra- v tom nejspodnějšim jsou palivový nádrže a místo zavazadla
tak to vypada jak by měl 3 patra
Atr: maji a snad už i šest nebo kolik
a proc teda Qantas jeste zadnou a trista-osmu nemaji??
toje jak kinder vajce:D a kde je hracka?:D
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
niky samotný poťah mimo vystužených častí ako okná dvere a podobne (ako spomenul pán Popelář) je duralový plech o hrúbke možno jedného milimetra...