Britská organizace na ochranu práv spotřebitelů „Which?“ publikovala výsledek svého průzkumu spokojenosti cestujících z hlediska vyřizování stížností leteckými společnostmi.
Plných 85 % respondentů vyjádřilo nespokojenost s vyřizováním stížností spojených se zpožděnými nebo zrušenými spoji British Airways, na druhém místě mezi nespokojenými byl Ryanair (63 %) a třetí easyJet (49 %).
Na druhém konci ratingu jako nejlepší vyšla společnost Emirates, která dosáhla spokojenosti 74 %.
Spokojenost cestujících
1. Emirates – 74%
2. Jet2 – 73%
3. Virgin Atlantic 73%
Nespokojenost cestujících
1. British Airways – 85%
2. Ryanair – 63%
3. easyJet – 49%
Celkem 1 záznam
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Nelze souhlasit, vždy vyřídili vše ku našemu prospěchu, i když v některých situacích opravdu nemuseli vyjít vstříc.