British Airways nejhorší společností z hlediska řešení stížností cestujících

  • 02.08.2019 17:00

Britská organizace na ochranu práv spotřebitelů „Which?“ publikovala výsledek svého průzkumu spokojenosti cestujících z hlediska vyřizování stížností leteckými společnostmi.  

Plných 85 % respondentů vyjádřilo nespokojenost s vyřizováním stížností spojených se zpožděnými nebo zrušenými spoji British Airways, na druhém místě mezi nespokojenými byl Ryanair (63 %) a třetí easyJet (49 %).

Na druhém konci ratingu jako nejlepší vyšla společnost Emirates, která dosáhla spokojenosti 74 %.

Spokojenost cestujících

1. Emirates – 74%

2. Jet2 – 73%

3. Virgin Atlantic 73%

Nespokojenost cestujících

1. British Airways – 85%

2. Ryanair – 63%

3. easyJet – 49%


Související fotky


Související články

Komentáře



Yellowhammer - nepřihlášený host (...217.232...)
03.08.2019 14:38
Nemáme tu zkušenost

Nelze souhlasit, vždy vyřídili vše ku našemu prospěchu, i když v některých situacích opravdu nemuseli vyjít vstříc.

Celkem 1 záznam

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace