V roce 1980 byl dodán k letce ministerstva vnitra s registrací OK-BYA. V letech 1989 - 1993 u československého vojenského letectva jako 0420. Od 01.01.1993 je u vojenského letectva Slovenské republiky se stejným vojenským číslem. V roce 1998 je prodán do Tatarstánu jako RA-85842. Dále sloužil u společností Safe Air (2000), Karat (2001), Jamal (2001 - 2006). poté byl vyřazen z provozu,uskladněn a nakonec v roce 2011 sešrotován. Sken fotografie
Již několik let odstavený jeden ze dvou vládních Tupolevů na kbelském letišti, o jejich prodeji se dodnes spekuluje, jak to vlastně je. Rok výroby 1996, imatrikulace OK-BYZ.
Tu-154 výrobního čísla 96A1016 vyroben v roce 1996, který je odstaven čtyři roky na kbelském letišti je podle informací ze serveru rzjets.net prodána do Kyrgyzstánu.