Detail fotografie

DC10-30F


Autor: Yari_S
Datum pořízení: 09/2014
Počet hodnocení: 4×
Počet zobrazení: 2593×

Popis:

Rok výroby 1975. Od 1.12.1975 u Lufthansy, od 24.01.1995 u Condor, od 11.10.1997 u Continental Airlines, od 27.07.2001 u World Airways Cargo a od 04.05.2012 u Kelowna Flightcraft. Pestrá kariéra.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



toraidhe - nepřihlášený host (...195.185...)
12.11.2014 13:13

Okrem tych uz spominanych wingletov sa to da rychlo poznat podla chvostu. Najdi si fotky zadnej casti DC-10 a MD-11 na porovnanie. DC-10 ma chvost zaobleny, MD-11 ma taky splosteny ako 777.

ICARcz (...222.224...)
12.11.2014 10:18

Michal: MD11 je skoro o šest metrů delší, takže uvezla více nákladu či pasažérů, má winglety, modernější a úspornější motory, je díky tomu i rychlejší, má jinou avioniku a kokpit- takže potřebuje jen dvoučlenou posádku bez palubního inženýra a ještě pár dalších vylepšení.

Michal - nepřihlášený host (...131.25...)
12.11.2014 07:44

Nějak nevidím větší rozdíl mezi DC10 a MD11. V čem jsou jiné?

Milan Cibulka (...220.236...)
12.11.2014 00:11

Fešák! :-)

Celkem 4 záznamy

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace