Typ letadla: | MIL8T |
Letiště: | Milovice (LKML) |
Společnost: | Soviet Air Force |
Registrace: | 56 |
Autor: | Petr Popelář - archív |
Datum pořízení: | 1990 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2464× |
Přesně tak, jen ať jsou pryč na věčné časy !!!
to P.Popelář: samozřejmě se jednalo o nadsázku.
Fotka je to skvělá, slza ale za minulostí neukápla ;-) (tehdy jsem byl v prváku na ČVUT)
Fan:Panebože snad nikoli dočasné:-o
Hezká fotka. To už jsou přípravy na dočasné opuštění prostoru ??? ...
Kuba J.:Já si to myslel taktéž, ale scramble dává u čísla 56 MT, leč kdo ví kolik 56 tek v rusku létalo, opravím to na T, dík.
Trochu bych pochyboval o verzi MT (Mi-17), spíše to tipuji na klasickou Mi-8T. Chybí PZU na motorech, chybí APU, nádrže jsou o něco menší a hlavně vyrovnávací rotor je na pravé straně.
Korozivní mikroflora se nejčastěji vyskytuje v biojogurtech s příchutí ocele a extra velkou porcí pilin
...no dopravní letectvo na západě, asi taky nestálo v hangáru...
michal.Prosím co si mám představit pod takovým odborným pojmem "korozivní mikroflora"?:-o Děkuji.
V tomto případě byla plachta hlavně na ochranu plexi před UV zářením.
Jinak u armád na západ od civilizace měli vesměs hangáry nebo úly a letadla nestála venku:-)
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Bydlím v polovině trasy mezi letišti v Milovicích a v Hradčanech a přelety vrtulníků mezi nimi byly tehdy na denním pořádku. Vzpomínám, že jenom občas vydával rotor přelétávajícího stroje pronikavý mlaskavý zvuk, nevím, zda to nebyl těžší kalibr, tehdy nejspíše MIL6?
Asi tak jednou týdně si nějaký proudový kovboj dopřával nad naším domem něco z vyšší pilotáže a při vybírání převysokých přemetů nám budil děcka v kočárku na zahradě.
Jinak se na obloze nad námi nedělo vůbec nic.
Dneska mi nad zahradou vede několik koridorů (nejlepší je ten, kudy deně po čtvrté letí za sebou 2x A380 (AMS-DXB a MAN-DXB), k tomu přistávají a odlétají lety z do/z Prahy a je tak pořád na co koukat.