Detail fotografie

MIL4A


Typ letadla: MIL4A
Letiště: Praha - Kbely (LKKB)
Společnost: Czechoslovak Air Force
Registrace: 2143
Autor: radekrc
Datum pořízení: 04/2014
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2089×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin - nepřihlášený host (...4.132...)
15.05.2014 23:11

Hmm dobrá práce. S tím skokem do vzduchu je to škoda, ale holt musíme počkat na nějakého mecenáše.

PDanS - nepřihlášený host (...114.250...)
04.05.2014 11:01

nádhera fakt krása :3

Borťák - nepřihlášený host (...190.58...)
02.05.2014 18:16

parádní práce

arteye - nepřihlášený host (...188.235...)
02.05.2014 11:44

Kuba J. : díky za vyčerpávající odpověď. Asi je to vzorové i pro spousty dalších starých zachovalých kusů. Prostě si necháme zajít chuť, jakkoliv by to bylo nádherné slyšet zas ten rachot toho hvězdicového monstrozního motoru atd.. Bohužel mecenáš typu Red Bullu tady asi nebude a ostatní strkají prachy třeba do bezedné díry typu fotbal apod. po kterých nezůstane ani žádná památka, jen nagelovaní šašci si mastí kapsy. Škoda, ale i dík za tu renovaci ,,na pohled", tyhle krásné technické památky si to zaslouží.

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
02.05.2014 09:03

Možná pár uloženek v Číně. Jinak co s týče tohoto konkrétního kusu, tak zde citace jednoho z techniků na téma letuschopnosti:

"Pokud se týká konkrétně této mašiny a budeme-li se bavit čistě hypoteticky,tak možné by to bylo. Technicky by to až takový problém nebyl,je to ruský vrtulník a spousta systémů a agregátů je podobných,ne-li stejných,jako na strojích řady Mi-8,17/171,24. Stroj by samozřejmě musel projít důkladnou generálkou (my jsme provedli jen "generálku na oko"ˇ). Největší problém by asi byl motor a listy obou rotorů. Motor,byl-li by v dobrém stavu,by asi mohl projít generálkou,ale listy by se asi musely sehnat někde v zahraničí,např. v Číně,kde je údajně uloženo několik "čtyřek" z čínské produkce.

Další a složitější věc je ta,kdo by tak nákladný projekt v řádech desítek milionů financoval.

A poslední a asi největší problém by byl zřejmě jak dostat mašinu do vzduchu po legislativní stránce. Která organizace by generálku provedla (patrně tedy LOM),na základě jaké dokumentace,kdo by jí vyškolil personál na typ,kdo by pak stroj provozoval,vzhledem k tomu ,že se jedná o muzejní exponát,kdo by hradil obrovské náklady na pojištění atd.atd.atd.

Jako nejschůdnější by se jevilo zakoupit uloženku z Číny a projekt postavit na ní. Ale jak tato vize,tak ta předchozí jsou pouze čistě hypotetické úvahy. Realizace by byla nesmírně obtížná."

arteye - nepřihlášený host (...188.225...)
01.05.2014 15:33

krasavec..vypadá,jak když má za chvíli letět...je někde ještě letuschopná M 4? nevíte někdo?

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace