Typ letadla: | B737-49R |
Letiště: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Společnost: | Go2Sky (RLX/6G) |
Registrace: | OM-GTB |
Autor: | Niki Kapsamunov |
Datum pořízení: | 18.04.2014 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4999× |
18.04. OM-GTB rozšíril flotilu Go2Sky na dve lietadlá.
jenomze pokud je ekonomika firmy postavená na sdirani copilotu (plati si i line training) tak to asi dlouho nevydrzi...
CGI: www.planes.cz/cs/photo/1017913/b737-49r-ok-cgi-czech-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/
GTB: www.planes.cz/cs/photo/1188987/b737-49r-om-gtb-go2sky-rlx-bratislava-bts-lzib/
SKM: www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=204503
Začal u ČSA(sice prvně v USA ale...) šel přes Turecko a nakonec skončil na Slovensku :-/
Vítězslav: No a spousta z nás Čechů je zase odborníkem na všechno. :-D Občas je fakt radost pročítat si komentáře a diskuze. Člověk si pak uvědomí, že na tom mentálně není ještě tak špatně :-)
Pěkné, před týdnem registrace 747 (i když ne slovenské firmy)... Jen tak dále. :-)
Barvy to má pěkný:-)
Ti Slováci jsou v letectví fakt zoufalci...:(
Go 2 Sky má již 2 letadla, takže bisnis plán splněn na 100 pro ?
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To, ze firma setri na tom, ze piloti pristoupi na otrocke podminky, jako je nizky plat, nebo, ze jeste plati za to, aby mohli pracovat je predevsim chyba tech hlupaku, kteri do toho jdou. Bohuzel kratkozrakost primela jedince, kteri nemaji zadnou profesni cest, k vecem, jako, ze je vlastne ok platit si typovku, line training, ruzne ty timebuildingove programy atd. Letecke spolecnosti z toho casem udelaly standart a jen se smeji tomu, kolik dalsich pitomcu se najde a budou ochotni platit za to, ze pracuji. Ja to ze strany firem chapu - je to pro ne vyhodny. Oni zjistili, ze si to muzou dovolit a bude to akceptovano. Proc treba platit typovku, kdyz prijde trouba a zaplati si ji sam :-)