Typ letadla: | YAK40K |
Letiště: | Stockholm - Arlanda (ARN/ESSA) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 1257 |
Autor: | jan mařík |
Datum pořízení: | 28.11.2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6409× |
28.11. Přílet české delegace Ministerstva obrany do Švédska - vyjetí z dráhy při přistání.
Mimochodem, dost zajímavé okolí letiště. To by naši zelení nejspíš ch.ali mogul v obrátkách.
Obávám se, že armádní letectvo patří do stejné kategorie jako například dálnice a veřejné stavby. Vysoké náklady,malá transparentnost šance na velké rozdíly mezi vyjednanou a tabulkovou cenou a tudíž ideální prostor, jak vyvést legálně peníze ze státního rozpočtu do pokladen politických stran a jednotlivců. Takže dokud u nás bude platit heslo socializmu: "kdo nekrade, okrádá rodinu!", a hlad po benefitech, nebudeme moci počítat s tím, že prezident a vláda budou létat standardně linkou, jako finští kolegové.
Borťák. Tak to já tam byl o 25 let dříve.
To byly fakt hodiny 180°? Ve vysoký rychlosti - kolik to přistává 200km/m? To musel být trochu adrenalin :-). Že se podvozek nesložil. Ale jestli letěli dva kusy armádních person a jedním perem na podpis gripenů tak to mohlo vydržet :).
s L-410 naprosto souhlasím, do Bruselu dostačující)), ale máme zhýčkané politiky,
na Sliači jsem se bavil s Vaší osádkou Anduly, prý mají životnost do jara, peníze se ještě nenašly??
Mám rád odbornú diskusiu a k veci. Vďaka "Borťák" a spol.
Na SK máme, vďakabohu aj za to, jediné moderné éra a to sú 4 x L-410 E20. Malé, ale na plnenie požadovaných úloh fantastické lietadlo. Na väčšiu prepravu zatiaľ Andulky stačia, ale už čochvíľa padne životnosť a nastane problém. A ak treba párkrát do roka veľkú prepravu do AFG, tak sa objedná mimo rezort obrany. Kvôli tomu mať veľkú mašinu sa neoplatí. Ale keby som bol politik ja, tak určite by som sa snažil o spoločný nákup s AČR, spoločné posádky a využitie podľa potreby. Na strane druhej, čo sa týka VIP prepravy, okrem indi-vindi návštev na pozvanie sú ostatné cesty spoločné (rokovanie EÚ, rokovania ministrov, premiérov, prezidentov) a tak jedným érom slovenský, iným érom český VIP potentát. Prečo nie napr. Blava - Praha - cieľová stanica alebo Praha - Blava - cieľová stanica?
od 2003,předtím Pardubky a Mošnov))
Konečně dobrá diskuze bez urážek
Borťák. Odkdy tam sloužíš?
M_V:info ohledně letových hladin nemám ve full naloženém Spartanu, nicméně jeho opravdu výkonější motory můžou o něčem napovídat, ale nechci spekulovat..))vím jen od Bulharů, že mají obrovské problémy s elektronikou, tím myslím vybavení kokpitu.
Celkem 50 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To se může stát jedině čechům!! :-)