Detail fotografie

B737-8Q8


Autor: Jan Žeravík - Žeryk
Datum pořízení: 25.08.2013
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 20952×

Popis:

25.08. Nezdařené podvečerní přistání linky QS2907 z Burgasu, letoun stojí několik desítek metrů za prahem dráhy 09, letiště je uzavřené.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Peťan - nepřihlášený host (...24.179...)
27.06.2015 16:48

"Podle záznamu CVR kapitán hodnotil přistání …„jako do peřin“. " :D no a pár sekund na to jim došlo, že to neubrzdí.. Dosedli 850 metrů za prahem dráhy a vzhledem k délce dráhy (2700 m), nefunkčnímu jednomu obraceči tahu, mokrý dráhy a váze letadla to prostě neubrzdili...

www.uzpln.cz/pdf/incident_HuvawBW6.pdf

david - nepřihlášený host (...248.252...)
14.02.2014 15:26

abych vyjádřil svůj názor, letadlo mělo opravdu jeden zpětný tah inop, bylo natankováno i na zpáteční cestu do BOJ (z úsporných důvodů na úkor bezpečnosti, o tom se na tomto místě můžeme bavit), plus aquaplaning tam sehrál svou roli, a jak již zde bylo uvedeno, poměrně silný zadní vítr těsně nad dráhou. o kvalifikaci pilotů nepochybuji, byl sem členem posádky (cabin crew nikoliv flight crew :-) a oba dobře znám, zkušení zodpovědní piloti, určitě se dalo incidentu předejít, na druhou stranu nikdo netvrdí, že jiná flight crew by to zvládla lépe. podobné věci se prostě stávají a stávat budou, pokud to vždy dopadne takto, tak se tady společně zasmějem některým odborníkům a my si o tom příště popovídáme v rámci CRM :-) co se norem týče, i když mluvíme o normách ÚCL, které jsou dost podivné a opravdu může člověk být někdy velmi unaven, tak musím říct, že společnost TVS a piloti především celkem striktně dodržují, pár let zpátky tomu bylo trochu jinak, ale i u TVS se to pohlo správným směrem, na čemž má velký podíl příchod mnoha pilotů od ČSA, kteří jsou zvyklý na trochu jiné standardy.

adam - nepřihlášený host (...228.11...)
10.02.2014 18:57

Kdo to řídil???!!!

Juris - nepřihlášený host (...86.99...)
01.09.2013 14:46

Čenda:to jsi sesmolil sám nebo ti někdo pomáhal?Nevzpomínám si,že by jsi sem kdy napsal něco z oboru,co by stálo za psí štěk,ale pokud ti tento tvůj příspěvek pomohl ke chlapáctví v gatích,tak to jsem rád a klidně ještě něco napiš,ať se podíváme,co jsi za odborníka.

Čenda - nepřihlášený host (...159.44...)
01.09.2013 10:34

Juris:Ty ale jako blb nevypadáš, ty jseš opravdový a s Komárkem si podejte ruce, a raději se bavte spolu, takoví dva blbci si budou notovat.

Juris - nepřihlášený host (...86.99...)
01.09.2013 10:04

Komárek:to se tady občas dělá,že to promažou a vytrhnou z kontextu tak,že pak vypadáš jako poslední blb.Mám s tím bohatý zkušenosti,ale zase je pravda,že už se mi to dlouho nestalo,tak to jsi asi musel být velmi ostrý:-D

Ondřej - nepřihlášený host (...177.178...)
30.08.2013 17:18

Radím redakci ať komentáře neruší. Je to zábavnější čtení než Čechoviny. Tak dlouho jsem se nepobavil...

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
29.08.2013 09:42

Safra to je tak dramatický, že o tom určitě natočí další díl leteckých katastrof a pomocí nejmodernější počítačové animace to rozeberou krok po kroku :D

Pavel - nepřihlášený host (...176.71...)
29.08.2013 09:31

pilot TVS: taky tě rád vidím :-P

Petr Popelář (...84.36...)
29.08.2013 08:48

Honza:Letecká nehoda/incident nemívá jednu příčinu, ale většinou se těchto příčin musí několik sejít.....a jsem přesvědčen, že bude opravdu nejlepší počkat na oficiální závěr.

Celkem 116 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace