Detail fotografie

B737-55S


Autor: Marek Hajný
Datum pořízení: 04/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3134×

Popis:

Detail kokpitu dnes již vyřazené 737 ve FL360 na cestě z Prahy do Bruselu. Pro stejné otáčky N1 (84,3 %) má pravý motor mírně vyšší spotřebu a také vyšší přípusť




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



rasty - nepřihlášený host (...115.250...)
01.07.2013 15:24

spíše bych řekl, že se trefil pan Čech a Peter opravdu myslel ten malý display nahoře pod nápisem fuel low

Marek Hajný (...103.45...)
01.07.2013 13:27

Já právě nechápal otázku též. Z toho si nic nedělejte, pane Čechu.

pepik: Ano, říká se tomu eFeMeSka, ve skutečnosti to je CDU (Control Display Unit), který je propojen s FMC (Flight Management Computer). Ten vypočítává všemožné veličiny jako palivo, kompletní navigaci, rychlost, čas atd. Celé se to jmenuje FMS a zahrnuje i například inerciální nebo satelitní navigaci ;-)

pepik bori - nepřihlášený host (...188.229...)
30.06.2013 22:29

on myslel asi FMS pane Pepo :) je to FMS-(flight management system) do kterého se zadává trať letu a palivo ;)

Pepa Čech - nepřihlášený host (...176.252...)
30.06.2013 21:02

A/T mode anunciator - ukazatel ve kterém módu se nachází automat tahu - nyní CRZ - cruise, ale umí i jiné, třeba N1 či CLB :-D

Peter - nepřihlášený host (...167.206...)
30.06.2013 17:55

Na co sluzi ten maly displej pod FUEL FLOW ?

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace